Aşk Oyunu izle, Aşk Oyunu Filmini izle, Aşk Oyunu Türkçe Dublaj izle, Aşk Oyunu Hd izle

Aşk Oyunu Türkçe Dublaj izle

Film Açıklaması
Aşk Oyunu Türkçe Dublaj izle

Bazıları şanslıdır: Harika bir işleri, yükselen kariyerleri, mükemmel fizikleri ve baş döndüren cazibeleri ile diğerlerinden ayrılırlar. Tommy Fielding de bu şanslılardan biridir. Wall Street'in yükselen yıldızlarından biri olan Tommy, Daniel ile birlikte çalışmaya başladıktan sonra artık kendini güvende hissetmektedir. Onun kanatları altına girmiş olan Tommy, Danny sayesinde para kazanmanın ve baştan çıkarıcılığın kurallarını öğrenmektedir. Ama bu durum bir süre sonra tersine döner. İş yaşamındaki baskılar artarken, Tommy bir taraftan da ilişkisi için çaba harcamak zorunda kalır. Sonunda Tommy yaşadığı çevre içinde "iyi bir insan" olmanın ne demek olduğunu kendisine sormaya başlayacaktır. Ama karşılaştığı cevaba kendisi de çok şaşıracaktır. Jetfilmizle.Com Sunar İyi SEyirler.

Yapım:
IMDB Puanı:
Senaryo:
Yönetmen:

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle

  1. furkan diyor ki:
    0
    0

    seslendırme ıgrenç 9. dk bıraktım se geç geliyo

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.97 Safari/537.22
    95.9.45.18

  2. ??? diyor ki:
    0
    0

    aman tanrim iyrenc zaman kaybi bunu hic tafsiye etmiyorum siktirinlan

  3. Ali diyor ki:
    0
    0

    Tek kelimeyle iğrenç ötesi güzel .d

  4. gamze diyor ki:
    0
    0

    ya bişey söylemek istiyorum henüz filmi izlemedim ama birbirinden bu kadar farklı uç noktalarda yorumlar varki bu çokk saçmaaa birazcık daha mantıklı yorumlar yazın lütfen ya !

  5. Sevil diyor ki:
    0
    0

    kafa dagitmak icin guzel bi filmdi. tesekkurler

  6. zeynep diyor ki:
    0
    0

    ya site gerçekten çok iyi bu site sayesinde bi çok filmi izleme imkanı buldum ama bazı filmlerdee sorun var izleyemiyorum bu siteden başkada düzgün bi site yok 🙁

  7. defne diyor ki:
    0
    0

    çok basit bir film .

  8. baki diyor ki:
    0
    0

    kadın erkek ilişkilerine dayanan. aldatma ve sadakatı ele alan bir film. çok fazla bir şey beklemeyen, bol zamanı olan izleyebilir. emeğe saygı.

  9. purplee diyor ki:
    0
    0

    izlensede izlenmesede bir şey kaybettirmiyor

  10. gizem diyor ki:
    0
    0

    sorun var acılmıyor :S

  11. vivi diyor ki:
    0
    0

    filmdeki herkez layıkını buldu gerçek hayatın aksine

  12. sude diyor ki:
    0
    0

    kısa bir filmdi ama anlatmak istediğini iyi anlatmış. muhteşem falan değil ama pek vakit kaybı da değil.

  13. edip diyor ki:
    0
    0

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrr

  14. gülücük diyor ki:
    0
    0

    anlamadım çok saçmaydı tam bir karmaşa ve zamn kaybı


Bu sitede yer alan tüm filmler “video paylaşım siteleri” aracılığıyla paylaşılmaktadır. Bu site kendi sunucularında herhangi bir video içeriği barındırmadığından bu konuda bir telif hakkı sorumluluğu kabul etmemektedir. Sitemizde bulunan bir filmin telif hakkınızı ihlal ettiğini düşünüyorsanız telif kanıtlayıcı belgeler ile birlikte [email protected] e-posta adresinden kaldırılmasını talep edebilirsiniz.