Aşk Yemini izle, Aşk Yemini Filmini izle, Aşk Yemini Türkçe Dublaj izle, Aşk Yemini Hd izle

Aşk Yemini (The Vow)Türkçe Dublaj İzle

Film Açıklaması
Aşk Yemini (The Vow)Türkçe Dublaj İzle

Filmimizin Baş rolünde Rachel McAdams oynamaktadır. Güzelliği ile yine göz kamaştırıyor filmimiz bir gerçek hikayeden alınmıştır. filmimizin konusu trafik kazasında hafızasını kaybeden bir kadının kocası onun aşkını tekrar kazanmasını izleyiciye aktarıyor. Jetfilmizle.com Gururla sunar , iyi seyirler.  

Yapım: 2012 - ABD , Avustralya , Almanya , Fransa , İngiltere
IMDB Puanı: 6,8
Süre: 104 Dak.
Oyuncular: Rachel McAdams , Channing Tatum , Sam Neill , Scott Speedman , Jessica Lange
Senaryo: Abby Kohn , Michael Sucsy , Marc Silverstein , Jason Katims , Stuart Sender
Yönetmen: Michael Sucsy

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle

  1. ayşe çelik diyor ki:
    0
    0

    enfes bir film.. heyecanla ve büyük merakla izledim.. herkeze teşekürler…

  2. ömer diyor ki:
    0
    0

    cok guzellll

  3. deniz mert diyor ki:
    0
    0

    çok güzel bir filmdi unutmayacağım filmer arasında konusu çok güzel

  4. deniz mert diyor ki:
    0
    0

    çok güzel bir film unutmayacağım filmler arasında olacak konusu çok güzel

  5. SİNEM diyor ki:
    0
    0

    BUNUN KİTABINI OKUMUŞTUM GERÇEKTEN GÜZEL FAKAT HERKESİN ANLAYABİLECEĞİ BİR FİLM DEĞİL..

  6. cezalım diyor ki:
    0
    0

    filmin konusu gerçekten güzel ama adamın bu kadar olaya dayanabilmesi on numaraydı

  7. AySeL diyor ki:
    0
    0

    super filmdi izlemeye deyer . <3 Channing Tatum <3 , indiye kimi izlediyim super 5 filimden 1i 🙂

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/35.0.1916.153 YaBrowser/14.7.1916.15705 Safari/537.36
    141.101.99.167

  8. özgee diyor ki:
    0
    0

    buraq bu filmi sn.nle izlmk gzl <3

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko
    1.1.1.18

  9. ebrar diyor ki:
    0
    0

    Channing Tatum varda izlenmezmi harika bir film ayrıca gerçek bir hikayeden uyarlanmıştır.Admin harika filmler var sitende…

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/35.0.1916.153 Safari/537.36
    1.1.1.18

  10. İnci diyor ki:
    0
    0

    Yorumlari okurken onlarin birlesmeyeceyini saniyordum, ve cok kotu olmusdum, umutsuz bakiyodum filme.. Ama bu filmin sonda gosterilen aileye uygun olarak cekilmesi onu gosteriyor ki, onlar birlesdi ve cok mutlu oldular..

    Mozilla/5.0 (iPad; U; CPU OS 4_3_5 like Mac OS X; tr-tr) AppleWebKit/533.17.9 (KHTML, like Gecko) Version/5.0.2 Mobile/8L1 Safari/6533.18.5
    1.1.1.18

  11. rabia diyor ki:
    0
    0

    çok güzel bir film. çok beğendim. tek kelimeyle yani. herkese gerçekten tavsiye ederim. erkek çok yakışıklı, kızda çok tatlı olağan üstü bir aşk

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/33.0.1750.146 Safari/537.36
    1.1.1.18

  12. serap diyor ki:
    0
    0

    Yorumlara kanıp büyük bir beklenti içerisine girmeyin benim gibi hayal kırıklığına uğrarsınız.Abartılcak bişeyi yok güzel hoş bi filmdi ve sonu çok basitti.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.57 Safari/537.36
    1.1.1.18

  13. cemal diyor ki:
    0
    0

    daha önce izlemiştim tekrar izlemek istedim ilk izlediğim kadar keyif aldım ayrıca bazı arkadaşlar sonu berbat olmuş diyorlar bence yanlış düşünüyorlar zaten bittikten sonra devamında ne olduğunu söylüyorlar tekrar evleniyorlar ve iki çocuk sahibi oluyorlar net yani

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.69 Safari/537.36
    1.1.1.18

  14. zehra diyor ki:
    0
    0

    kesinlikle çok güzel arkadaşlar tavsiye ederim.

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; Trident/6.0; MANM)
    1.1.1.18

  15. volkan asillion diyor ki:
    0
    0

    bu 4 izleyişim gercekten mükemmel sonu dahada güzel bitebilirdi ama hikayesi böyle ben genede cok beğendim emeğe saygı

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.62 Safari/537.36
    85.105.15.50

  16. cemresum diyor ki:
    0
    0

    çok güzeel.. çok duygusal ve romantik bir film çok etkilendim erkeğin hüznü çaresizce çabalayışı çok etkileyici

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/6.0)
    78.180.1.73

  17. dilan diyor ki:
    0
    0

    oha çok güzeldi. en güzelide sadece filmlerde böyle adamlar olmadığını bilmek gerçe böyle bir adamın olması çok güzel bir şey 🙂

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.95 Safari/537.36
    88.228.59.72

  18. oguz diyor ki:
    0
    0

    Sacma yorumları bırakın Tek sözum Dalında en iyi film.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.72 Safari/537.36
    88.253.175.225

  19. ebruli diyor ki:
    0
    0

    zaman kaybı

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; Trident/6.0)
    94.55.48.204

  20. FİLİMKOLİK diyor ki:
    0
    0

    süperrrr 🙂

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    85.107.164.144

  21. abzürt diyor ki:
    0
    0

    kerim seni seviyorum diyne seslnyrm burası senin evnn bhçesimi gt fantazni bşka yerde yaşaaa töbeeeeeeeeeeee

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:20.0) Gecko/20100101 Firefox/20.0
    88.224.245.237

  22. abzürt diyor ki:
    0
    0

    b.k mu vr izlemeynz gidin yaşayın aşkı izleyipte naapcaaann zuaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:20.0) Gecko/20100101 Firefox/20.0
    88.224.245.237

  23. habib diyor ki:
    0
    0

    ne kotü nede ck ıyı ama ızlemeye deer bı fılm 🙂

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    88.225.233.127

  24. yomantik :) diyor ki:
    0
    0

    Hayatımda izlediğim en güzel romantik filmlerden bi tanesi .. gerçekten çoook güzel ve çok başarılı bi film. her geçen dakikadan sonra ki dakikayı merakla bekleyeceğin bi film.. mutlaka izlemelisin. ki izleme şansı veren jetfilmizle.com a da sonsuz teşekkürler ve başarılar.. <3 <3 <3

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    212.253.133.247

  25. cileekk diyor ki:
    0
    0

    oyle harıka süper denecek kadar güzel bı fılm deıl kesınlıkle ama izlenilebilecek fılm

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.2; WOW64; Trident/6.0)
    78.162.237.57

  26. fthglc diyor ki:
    0
    0

    Kiz cok tatli

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 2.3.6; tr-tr; GT-I8150 Build/GINGERBREAD) AppleWebKit/533.1 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile Safari/533.1
    78.160.182.229

  27. Hummet diyor ki:
    0
    0

    super film.Bir numara

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    80.69.58.3

  28. gulsen celık diyor ki:
    0
    0

    gercek bır ask sevgı baglılık ıslenmesı ve ders cıkarılması gereken bır fılm cok cok begendım

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    1.1.1.18

  29. Görkem diyor ki:
    0
    0

    Ya aslında güzel bi film izlemenizi tavsiye ederim ama sonu umdugum gibi bitmedi hayal kırıklıgına ugradım ama bi şeklide yine birleştiler.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.4 (KHTML, like Gecko) Chrome/22.0.1105.511 YaBrowser/1.5.1105.511 (gtsr) Safari/537.4
    78.170.162.102

  30. S diyor ki:
    0
    0

    Kesinlikle sevgilinizle izlemeniz gereken filmlerden biri..

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    78.162.211.155

  31. Kübra diyor ki:
    0
    0

    Kurgu, oyuncular, müzikler.. Hepsi harikaydı. Gözyaşlarımı tutamadım. Sonu beni büyüledi. Yepyeni bir hayata sahip oldular. Tertemiz. Çok hoş. Tavsiye ederim.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.43 Safari/537.31
    1.1.1.18

  32. POLAD diyor ki:
    0
    0

    COK BEYENDIM.HEM DE BU FILM SEVENLER UCUN DAHA DA XOS TESUURAT YARADIR…

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.43 Safari/537.31
    1.1.1.18

  33. anıl diyor ki:
    0
    0

    film güzel ama izlerken çok sinir stres oluo insan eger ki empati kurarsa.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22
    1.1.1.18

  34. ayşen diyor ki:
    0
    0

    film güzel ama tam olarak izleyedim kaç kez denediysem olmadı.partlar 5 dk sonra kesiliyor 🙁

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/5.0)
    1.1.1.18

  35. LALE diyor ki:
    0
    0

    Beyendim değil beğendim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Chrome/12.0.742.112 Safari/534.30
    1.1.1.18

  36. UGUR diyor ki:
    0
    0

    gercekten ızlenmesı gereken bır flım 3 kere ızledım ve gozlerım doldu bazı arkadaslar flımı beyenmemıs

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.97 Safari/537.22
    85.96.36.68

  37. burak diyor ki:
    0
    0

    harika bir film

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.97 Safari/537.22
    88.250.117.48

  38. İzledük diyor ki:
    0
    0

    biz izledik eğlendik. İzleyin Pişman olmazsınız….

  39. yapay zeka diyor ki:
    0
    0

    etkileyici herkese tavsiye ederim müthiş bir aşk filmi

  40. yapay zeka diyor ki:
    0
    0

    etkileyici tavsiye ederim.bu film zeyzeye gelsin

  41. merve diyor ki:
    0
    0

    film izlerken harika ama sonunun böyle değilde daha iyi daha farklı biticeğini düşünmüştüm sanki 1partı eksik gibiydi ama güzeldi izlenmeli =)

  42. muhammed diyor ki:
    0
    0

    film çok güzel kesinlikle izlenmesi lazım

  43. filmkolık diyor ki:
    0
    0

    bakıorumda kızlar bu filme bitmiş 😀

  44. güneş diyor ki:
    0
    0

    sonu çok amaçsız =)film güzel sonunu mahvetmişler :S

  45. melisa diyor ki:
    0
    0

    iyiydi 😉

  46. erbil diyor ki:
    0
    0

    filmin sonu bence gayet anlamlıydı neden herkes anlamsız demiş anlayamadım kız hatırlamasa bile yinede çocukla birlikte oluyor kavuşuyorlar

  47. mehmet diyor ki:
    0
    0

    Keşke herşey filmlerdeki gibi olsa

  48. BURCU diyor ki:
    0
    0

    arkadaslar bu film gercek bir hikayeden alınmış .yani böyle bir aşk gercekten yaşanmış.sıkıcı diyen arkadaslar için bu ayrıntıyı yazmak istedim.

  49. Hamza diyor ki:
    0
    0

    Mejooo yerim seni 😀 😀 <3

  50. ikbal diyor ki:
    0
    0

    ya b3nce süperdi…empati kurunca daha iyi oluyor 🙂 oyuncuların hepsi yerine oturmuş ve güzel bir yapım olmuşş… bi ara bıraktım zaten sonu belli hafızası yerine gelcek dedim ama öyle merak ettim ki dayanamadım ve izledim..bence sonunun farklı olması filmin ısrarcı ve merak ettirici olmasını da sağlamış 🙂 FELSEFECİYE DÖNDÜM 😀

  51. neslihan diyor ki:
    0
    0

    bçyle film görmedim ya dehşet bişey bazı sahneelrinde ağladım harika bence izlemelisiniz…

  52. yasemin/kerim diyor ki:
    0
    0

    kerim seni seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmm..

  53. gülnaz diyor ki:
    0
    0

    çok güzel film…bayıldımm

  54. canan diyor ki:
    0
    0

    kalbimdeki adamı hersekilde sevecegıme şiddetle yemın ederım:)

  55. hülya diyor ki:
    0
    0

    pardon 😀

  56. hülya diyor ki:
    0
    0

    çok güzeldi. 🙁

  57. yakup diyor ki:
    0
    0

    adam çok sabırlıymış valla kız da ne gıcık bişey

  58. seyfettin kşan diyor ki:
    0
    0

    gerçektende çok güzel bir film hatta mükemmel ötesi çok begendim

  59. Cansu diyor ki:
    0
    0

    Güzel film,izlemeye değer

  60. buket diyor ki:
    0
    0

    ve onu çok seviyorum ya <3

  61. buket diyor ki:
    0
    0

    sevgilime sarılmak istiyorum şu an çünkü ben çok unutkanım ve o beni böyle seviyor <3

  62. nurrrrr diyor ki:
    0
    0

    kesinlikle izleyin ask filmi

  63. fatma diyor ki:
    0
    0

    on numara fılm ask dedıgın böle olur pes etmıcen hıcbır zaman

  64. aşksaçmalık diyor ki:
    0
    0

    bide güzel demişler ya adam yakışıklı olmasa sıkıntıdan patlardk.bu kadar saçma bi konuda görmedim hayret bişey bu film nasıl bu kadar beğenilmiş oha çokkkk saçma kesinlikle benim gibi hataya düşmeyin

  65. Ece diyor ki:
    0
    0

    Film çok güzeldi kesin izleyin 🙂

  66. K. G. diyor ki:
    0
    0

    Filmin sonunu anlamayan arkadaşlara anlatayım dedim ama filmi izlemeden önce yorumları okuyacak insanların film keyfini bozmak istemedim. Filmin sonu gayet güzel gayet anlamlı ve yarım kalmış da değil.Karakterlerin torun torba sahibi olduğu zamana kadar sürecek değildi heralde film:) Vermek istediği mesajı verince bitiyor:)

  67. özlem irgi diyor ki:
    0
    0

    bu kızlar delirmiş olmalı bu sadece bir film emin olun ki gercek hayatta hiç bir zaman böyle bir ilişki olmaz yani aptal türk erkekleriyle mümkün degil:) ama film güzeldi izledim biraz daha fazla uyusturucu almıs oldum o kadar yalan bunlar geçiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:)

  68. bubu suleymanova diyor ki:
    0
    0

    qozel filmdir cox beyendim ve mene sevqilimi xatirlatdi

  69. helinsarıkaya diyor ki:
    0
    0

    film gerçekten güzeldi..filmi öneren değerli insan umutà ve sizlere tşkrlr:)

  70. deniz gökçe diyor ki:
    0
    0

    izlenmeye değer bir film <3

  71. faruk diyor ki:
    0
    0

    tek kelimeyle harika.insan bu filmi seyrettiğinde birisine çok ihtiyaç duyuyor ona doya doya sarılmayı.

  72. Murad Azeri diyor ki:
    0
    0

    güzel film ve part 3 bozuk 🙂

  73. M.Akif diyor ki:
    0
    0

    bu filme böyle bir son yakışmadı filmin ortalarından sonra hep hatırlıyacak dedim ama lanet olsun

  74. nil diyor ki:
    0
    0

    bilindik olaylar.kız hafızasını kaybeder kızı seven oğlanda onun için çaba harcar.mutlu son.türk sinemasında kör olan oğlan misali :))) orta halli tv filmi diye

  75. sude diyor ki:
    0
    0

    bu dehşet bi film. ben izleyeli 1 ay oldu hala etkisindeyim. hala kalbimde hissediyorum. çok fena işledi yüreğime . oyunculuklar o kadar gerçekçi ki… izleyin. tiryakisi olacaksınız mükemmel ötesi bişey bu film kelimeler ifade edemiyorum. hissetmeniz lazım..!dehşet mükemmel harikanın harikası bi film.! :)hele ki başrolde ki adam.. ona aşık olcaksınız 🙂

  76. serox diyor ki:
    0
    0

    gerçek bir olaydan esinlenilmiş!vay o adamın haline!iyi bi filmdi.

  77. elçin diyor ki:
    0
    0

    gerçekte olmayan bi durum yada ben böyle bi aşk görmedim diyeyim ama yinede çok güzeldi beni bambaşka yerlere aldı götürdü:(

  78. fenerim diyor ki:
    0
    0

    yorumlara bakıyom da bazı bayanlar diyor ki ne güzel böyle erkeklerde var diyor ya siz komedimisiniz hep mi erkekler cefakar olcak bu dünyada siz bayanlara ya gerçekten saçınız uzun beyin kısa biraz da bir gram olsa siz fedakarlık yapın sevgiller günü gelir hediye evlilk yıldönümü gelir hediye kıl yün günü gelir hediye ömrümüzü yediniz bitirdiniz ba filimde çocuk gitti paket oldu ne oldu fısss helal olsunmuş böyle erkeklerde varmış bay ya yoruma bak koptum erkek sevdimi ölümüne sever erkek ağladımı delice sever ama siz nerden bileceksiniz bunları ne kadar yazsak hava cıva fedakarlıklar karşılıklıdır bayan erkek olmaz herşey eşittir biraz bayanlar erkeklerin istediklerini yapsanlar dünyanın sonumu gelir ya

  79. ysse diyor ki:
    0
    0

    yeşil çam filmlerinin uzatılmış hali, çok boş zamanınız varsa izlene bilinecek bir film ama çok beklentiniz olmasın öyle ki atladığım yerler bile oldu. çok basit bir film 😀 teşekkürler admin

  80. Gizem diyor ki:
    0
    0

    erkek gercekten askına sadık biri.. çok beğendim , çok güzel bir film.

  81. betül diyor ki:
    0
    0

    bu film muhteşem insanın aşık olası geliyor

  82. ece diyor ki:
    0
    0

    Vay canına. Kesinlikle muhteşem bir film. Gerçek bir hikayeden alıntı olması çok özel kılıyor. Sanırım mutlu son!

  83. smacor diyor ki:
    0
    0

    gerçeklerden alıntı olunca izlemeye değer bir hal alıyor kesinlikle çok iyi.. sevmek böyle olmalı..

  84. dilek diyor ki:
    0
    0

    çok guzeldı fılm .ızlemeyen çok şey kaybeder. hiç kimse sevdiğine bu kadar guzel bakamaz..:)

  85. selami diyor ki:
    0
    0

    merve buravo sevgiline geri dönmen harika ve o seni nasıl seviyorsa sende
    onu sev sonsuza dek mutlu olun inşallah

  86. brokoli iyidir diyor ki:
    0
    0

    bu mudur yani bu mudur ha bu ne ne bu ne buu

  87. gülderen diyor ki:
    0
    0

    izlediğimen güzel romantik filmlerden biriydi..tavsiye ederim

  88. hazal diyor ki:
    0
    0

    film normaldi izlenebilir ama sonu cidden basit ve anlamsız olmuş yine de İZLENİLEBİLİR 🙂

  89. kemal diyor ki:
    0
    0

    Belkide izledigim en güzeel film di ayrıca sonunu sabırsızlıkla bekledim

  90. elif diyor ki:
    0
    0

    film güzeldi ama çok çok aşırı diemem

  91. um pınar diyor ki:
    0
    0

    film güzel gerçek hikaye olması etkiliyici izleyin bence

  92. bahar irem diyor ki:
    0
    0

    ya bu çok güzel bir flim harika herkese ytavsiye ederim harika bir flim herkes fesbookta paylaisın bayılşdımbu fgilmr tam ask filmi çok romantilk enazından sudan bıkmış balıklardabn daha güzel çünki selimlen zeynep durmadan ayrılıp ayrılıp duruyordular:)

  93. semanur diyor ki:
    0
    0

    arkadaşlar ben daha filmi izlemedim nasıl birşey güzelmi lütfen buraya yorum atın

  94. abdulrezzak diyor ki:
    0
    0

    cevAp verin gençler 😀

  95. abdulrezzak diyor ki:
    0
    0

    ulan 1. bölüm neden bizde açılmıyor 😀 hepsi açıldı bi o açılmıyo qı. LanetLimidiR neDir 😀

  96. Lbrtk diyor ki:
    0
    0

    Şu saçma sapan amerikan romantik komedilerinden değil.Olaylar sonuna kadar belli bir mantık çercevesinde ilerliyor.Zaten gerçek bir öyküden derlenmiş.Kesinlikle herkese tavsiye ederim.

  97. meva diyor ki:
    0
    0

    cook guzel bir filmdi
    hala etkisindeyim…

  98. mehmet diyor ki:
    0
    0

    mükemmel bir film yaaaa…

  99. Ebru Uçar diyor ki:
    0
    0

    “nasıl olurda sevdigin kıza gitme vakti geldigini söylersin” burda koptum harıka bi film di aşık olan olmayan herkez ızlemeli bnce. Sevgi sadece iki bacak arasında gzli değil ! İyi Seyirler… 😉

  100. esinom diyor ki:
    0
    0

    Oyuncular, kurgu… filmi seyrettiriyor. E sonunda burnumuzun direği de biraz sızladıysa güzel bir film olmayı hakediyor.

  101. Mancukic diyor ki:
    0
    0

    Süperrr harika yaa

  102. sarp diyor ki:
    0
    0

    ama böyle filmler yapıyosunuz biz ağlayarak izliyoruz yaaa 🙁

  103. çiğdem diyor ki:
    0
    0

    film bencede çok güzeldi, sadece erkek başrol filme hakkını vermiş bayan role sönük kalmış diyebilirim eksileri var ama aşk filmi izlenirrr.:))))

  104. merve diyor ki:
    0
    0

    fılm cok guzeldı fakat sonu berbatttttttt bu ne bıttı mı sımdı ? dedım ..=))

  105. hankıları diyor ki:
    0
    0

    bütün vaktinize yazık asla izlemeyin !!

  106. kaderimsin diyor ki:
    0
    0

    cok duygusal bir filmdi..sadece böyle filmlerde hafıza kaybı genelde geri gelir bu beklentiyle izlemeye devam ettim ama…

  107. filmkolik diyor ki:
    0
    0

    film maragli idi ama hekaye pis idi.

  108. simsim diyor ki:
    0
    0

    çok güzeldi lağn ağlıyorum şuan

  109. hjgg diyor ki:
    0
    0

    film fazla güzeldii .

  110. melisa diyor ki:
    0
    0

    ya kimse bu filme güzel yorum yapmasıın ne bir duygu ne bir aşşk vardıı filmde sonu zaten berbattıı boşşuna zamanıım gitti bu film için yani yazıık

  111. melisa diyor ki:
    0
    0

    film berbatıı ya

  112. Melike diyor ki:
    0
    0

    Kübracım sen öyle demişsin ama bu film gerçek aşkı anlatıyor bir bakıma. Hangi adam şu an bunu yapabilecek cesarete sahip? Belki bir daha hiç onunla sevgili olamayacağı bir kız için bu kadar çaba sarf etti? Bence çok güzel bir filmdi. Açıkçası 2 kere üst üste izledim. Herkese tavsiye ederim. Hayatından bunalanlar açında bi izleyin derim 🙂

  113. BİRİ diyor ki:
    0
    0

    film gayet güzel ama sonu sarmadı bukadar güzel işlenmiş başi daha güzel sonundan ama kesinlikle izlenmeli

  114. aygül diyor ki:
    0
    0

    ben filmi çok beğendim fakat sonu böyle bitmemeliydi.

  115. aysima diyor ki:
    0
    0

    cok guzel bır fılm herkese tavsiye ederim

  116. cansu diyor ki:
    0
    0

    harikaydıııı …

  117. kübra diyor ki:
    0
    0

    anlamlı gözuksede basta iğrençti kızdan nefret ettım ve çok saçmaydı fılm tam bır sacmalıkkk..

  118. can diyor ki:
    0
    0

    ya izleyemiyorum ama yaaaaaaa

  119. nazlıcan diyor ki:
    0
    0

    harika bir film sürükleyici insan izlerken kendinden geçiyo aşkı bikez daha iyi anlıyo herkese izlemeyi tavsiye ederim

  120. htc diyor ki:
    0
    0

    ÇOK BEĞENDİMMM

  121. sezgin erten diyor ki:
    0
    0

    süper ötesi bi film 🙂

  122. buse diyor ki:
    0
    0

    fena sayılmaz

  123. Gunel diyor ki:
    0
    0

    cok guzel yaaa, ben hic pes etmezdim

  124. utku diyor ki:
    0
    0

    film güzeldi ama sonu çok basit gelmedi mi? sizce

  125. özdoğan ismet diyor ki:
    0
    0

    on numara film

  126. özdoğan ismet diyor ki:
    0
    0

    on numara fim

  127. Faddist diyor ki:
    0
    0

    Muthis bir film bu

  128. aslı diyor ki:
    0
    0

    bu filmin senaryosu gerçek arkadaslar bu nedenle gerçek hayata çok yakın.izleyin askın ne demek oldugunu anlarsınız

  129. mehmet kra diyor ki:
    0
    0

    gercakten mukemmel bir filimdi. ama sonu daha guzel olabılırdı. oyuıncular gercekten cok basarılıydılar. herkesın izlemesını tavsıye ederım iyi sehırler.

  130. ömer crıss diyor ki:
    0
    0

    TEk kelımeyle mukemmel bır ask flımı her zman sevdıgını beklmek en guzel hedıyedır 😀

  131. emine diyor ki:
    0
    0

    çok romantık ve duygulu bır flm tavsıye ederım

  132. Gunay diyor ki:
    0
    0

    Ben asik degilim ama yinede izledim:))

  133. musti diyor ki:
    0
    0

    aşıkmısın ozaman izle 😀

  134. Yiğit diyor ki:
    0
    0

    gerçekten anlamlı bir film 2. defa izliyorum 🙂

  135. Hayal diyor ki:
    0
    0

    Sıkıcı :/

  136. su diyor ki:
    0
    0

    bütün fil boyunca ağladım 🙁

  137. cerennn diyor ki:
    0
    0

    harika bir film.kötü diyenlere anlam veremedim.

  138. ahmet diyor ki:
    0
    0

    bu tarz filmler pek seyretmem normalde filmin yorumlarına bakıyodum merak etdim nasıl bi film diye bazıları begenmis bazısı kotu demis ama gercekten anlamlı bi film izlemeyenler izlesin bence.

  139. murat diyor ki:
    0
    0

    bu filimde en önnemli soru liyo nun sordugu soru nasıl olurda sevdigin kıza gitme vakti geldigini söylersin

  140. zetake diyor ki:
    0
    0

    süper bi film 10/9

  141. ebru diyor ki:
    0
    0

    hee bu arada handeyede son derece katılıyorum nasıl oluyorda 5 sene olan herşey hafızadan siliniyor öncesi silinmiyor berbattı yaaa böle bişi olamaz çocuğa yazık

  142. ebru diyor ki:
    0
    0

    ben böle saçma bir film hayatımda görmedim bu ne böle yaaa okadar güzel bir aşk yaşıyosun ve asla hafızan geri gelmiyo sonu berbattı ve kız tam bir maldı

  143. zeynep diyor ki:
    0
    0

    bu da demek oLuyor ki;
    Aşk öLmez biz öLürüzz 🙂

  144. dilek diyor ki:
    0
    0

    mükemmelllllllll

  145. Sevil diyor ki:
    0
    0

    cok guzel bir filmdi.beyenerek izledim.zaten bu aktor de cok howuma gidiyodu 😉 izlemenizi tavsiye ederim…

  146. özgür diyor ki:
    0
    0

    çok anlamlı

  147. özgür diyor ki:
    0
    0

    çok güzel aşktan anlayan bilen bi insan için zaten çok anlamlı

  148. özgür diyor ki:
    0
    0

    çok güzel bir film aşktan anlayan bilen bir insan için çok anlamlı çok etkileyici tavsiye ederm kesinlikle izlemeli izlemeyenler.

  149. hande diyor ki:
    0
    0

    hafıza kaybına uğramış birisi ailesini hatırlıyorda mükemmel eşini hatırlamıyor saçma böyle eş unutulurmu ve eski nişanlısınıda hatırlıyor saçmalardan seçmeler

  150. yasmin diyor ki:
    0
    0

    harbi felfenaydı çocuqa bayıldm allah herkese böyle erkek naip etsim kızlarr 🙂

  151. esra diyor ki:
    0
    0

    bu filmde anlatılan en önemli şey iyi günde kötü günde aşkı bi taraf kaybetse bile bigün tekrar bulacağı .. gerçekten mükemmel bi film ama sonunu daha farklı beklerdim 🙂

  152. Aytaç diyor ki:
    0
    0

    Çok güzel filmdi tek kelımeyle mukemmel benı cok etkıledı … en guzel aşk fılmlerınden bırı dunyadakı

  153. intelligent diyor ki:
    0
    0

    çokk beğendim uzun zamandır beni böyle etkileyen bi film izlememiştm

  154. eleştirmen diyor ki:
    0
    0

    saçmaydı eğer kız adama gerçekten aşık olsaydı hatırlamasa bile tekrardan aşık olurdu demek ki önceden rol yapıyordu

  155. Mehmet diyor ki:
    0
    0

    Aşk çok güzel bir şey. Şiddetle tavsiye edeceğim filmlerden biri. Admin elinize sağlık.

  156. Fidan diyor ki:
    0
    0

    harikaa

  157. Hazal diyor ki:
    0
    0

    gerçekten sonu saçma bittiiiiiii !

  158. ümit diyor ki:
    0
    0

    ALLAH HERKEZE BÖYLE ÇİFT NASİP ETSİN… DİLERİMKİ…. İNSANOĞLU SEVGİ VE AŞKIN GERÇEK GÜCÜNÜ GÖRSÜN. O BİZİM İÇİMİZDE YETERKİ KIYMETİNİ BİLELİM….İYİ SEYİRLER ARKADAŞ…

  159. Pınar.. diyor ki:
    0
    0

    muhteşeemmm çok sevdim <3 en güzel aşk filmlerinden bence 🙂

  160. elif diyor ki:
    0
    0

    tamamıyle vakit kaybı. filmden çıkarabilceginiz hiç bir şey yok. izlemenizi kesinlikle tavsiye etmiyorum

  161. zeynepp diyor ki:
    0
    0

    ya bu ne bçm bir sondr arkdasm byle yaa !! 🙂 b*k gbi resmn bnde hfzasının yerine gelmesini bkliyordm ama kadermş şimdi sinrden otrup ağlayabilir 🙁 off ya

  162. kubra diyor ki:
    0
    0

    bence sonu böyle bitmemeliydi kesinlikle 🙂 ama genede çok güzel tavsiye ediyoryum

  163. MerY gNsSiN diyor ki:
    0
    0

    ya mütş bir dzi bu film bnm ysadğm ülke olan amerkada çkldi . filmde adı gecn peach bnm çok ykn arkadasmdr kndisini çok swiyorm diziyi ısrrla twsiye edirm bu bnm 6. izlemem peachı çok swyorm <3

  164. kübra diyor ki:
    0
    0

    süper

  165. nergis diyor ki:
    0
    0

    uzun zamandır beklediğim bir filmdi çok beğendim fakat gerçek hikayesinden çok fazla uzaklaşmıştı isimler bile farklı . bence tamamiyle gerçeğini uyarlasaydılar izleyenlerde daha etkileyici bir ifade bırakabilirlerdi yine de güzel . ama herkese gerçek hikayeyi okumalarını öneririm . channing tatum seni seviyorummmmm <3<3

  166. ilhan diyor ki:
    0
    0

    mükümmel film

  167. ilhan diyor ki:
    0
    0

    çok guzel film hayatımda izlediğim en güzel film diyebilirim…:)

  168. Bihter diyor ki:
    0
    0

    Harika bi film sevmek güzel bi şey olmalı ölümüne sevmek….Çok güzel her kesin izlemesini isterim.

  169. ysmn diyor ki:
    0
    0

    tam anlamıyla muhteşemdi şu son 1 yılda izlediğim en iyi filmdi konusu büyüleyici karakterler mükkemmel izleminizi tavsiye ediyorum

  170. nagihan diyor ki:
    0
    0

    film güzeldi ama sonu daha güzel olabilirdi.

  171. ilhan diyor ki:
    0
    0

    Gerçekten çok güzel bir film.İzlemenizi tavsiye ediyorum.

  172. hale diyor ki:
    0
    0

    arkadaşımın tavsiyesi üzerine izledim bi kısmında kendimi adamın yerine koyup gözümden yaş geldiği bile oldu.bence çok güzel bir film ama keşke sonunu kızın herşeyi yeniden hatırlamasıyla bitirselerdi…

  173. elif diyor ki:
    0
    0

    filmçok güzeldi sonunu pek beyenmedm

  174. Tuğçe diyor ki:
    0
    0

    Çok güzel bir film son zamanlarda izlediğim en iyi filmlerdendi açık konuşmak gerekirse (: Bu filmi beğenmeyenler ne izliyorlar normalde çok merak ediyorum açıkcası.

  175. asdsada diyor ki:
    0
    0

    sımdı izlıcem

  176. musto u ceren diyor ki:
    0
    0

    Nedense Sonunu ßiliyodK (:

  177. yakışıklı diyor ki:
    0
    0

    kadın arabadan uçtu resmen

  178. elif diyor ki:
    0
    0

    abartmayın ya..harika denilecekbi film kesinlikle değil…

  179. duygu diyor ki:
    0
    0

    gercekten izlediğim en güzel romantik filmlerden biriydi ayrıca bu siteye de harika takılmıyo asla

  180. savaş diyor ki:
    0
    0

    kız arkadaşım istedi diye izledim cok güzel bifilm tşkler canım banimle bu güzel filmi paylaştığın icin

  181. irem diyor ki:
    0
    0

    çk gzl flim

  182. leo diyor ki:
    0
    0

    kesinlikle cok güzel bir film ..birini sevdiginde ne olursa olsun birbirinizi bulursunuz..

  183. hasret diyor ki:
    0
    0

    eğer gerçekten mutluluğuk istiyorsanız sevdiğinizi olduğu gbi kabul edin çok doğru bi film bnce bu 20. izleyişim.d her defasın aşka dahada inanıyorum bu flm sayesinde

  184. funda diyor ki:
    0
    0

    Film kesinlikle çok güzeldi gerçek bir hikayeden alınmasıda çok etkileyici böyle erkekler varmı ki 🙂

  185. büşra diyor ki:
    0
    0

    mükemmel bişey di 🙂

  186. ahmet diyor ki:
    0
    0

    yapımda emegi geçen herhese şükranlarımı sunuyogrum süper bir fiilm herçifttin şitetle tavsiye ederim 😉

  187. ersin erol diyor ki:
    0
    0

    en kaz yıgını ğibi hisi veriyor özelikle yıkılmış bir yuva sahibiysen herşeyi sil baştan yaşatıyor

  188. secil akyol diyor ki:
    0
    0

    cokk mükebbel bir flm muhteşem aşkın sonsuza dek sürdügünü her şeye ragmen bitmedigini anladım 🙂 teşekkürler ellerinize saglık güzel bir flm cıkarmışınız 😀

  189. yasemin diyor ki:
    0
    0

    bence güzel bir filmdi gerçek bir olaydan alınmasıda ayrı bir etkiliyo insanıı herkesin basına gelecilecek bir şey bnce gzldı … emege saygı

  190. veysii diyor ki:
    0
    0

    güzel bi filmde ama en süper sahne adama sağ kroşe vurmasıydı içimden çok istemiştim vurmasını:)

  191. tutku diyor ki:
    0
    0

    filmi izlerken ağladım gerçekten mükemmel bir film herkesin mutlaka izlemesi gereken bir film ..

  192. sevcan diyor ki:
    0
    0

    güzeldi keşke bende hafızamı kaybetsem en azından son üç yılı:(((

  193. hakan diyor ki:
    0
    0

    herkezin başın gelebilecek birşey

  194. yılmaz karam_61qhotmail.com diyor ki:
    0
    0

    hoş film yanlız bitişi saçma olmuşşşşşşşşş

  195. mur@ diyor ki:
    0
    0

    film izleneiç duygusal deil, izlene bilecek kalitede ama kız o kadar soğukki filmin son karesinde dahi, erkekte ona eşlik ediyor madem çok sewiyor insanın kimi sahnelerde bi gözleri dolar bir iki damla yaş ve en önemlisi film çok kısa ve buna bağlı olarakta çoğu ayrıntı es geçilmiş buda ister istemez insanı filme karşı duyarsızlaştırıyor, en azından beni.

  196. merve diyor ki:
    0
    0

    sonu saçma oldu .s

  197. Kübra diyor ki:
    0
    0

    aslında qüzel sıkıcıda değil izlenmeye deqer bi flim 🙂

  198. Destan'btl Taşaner diyor ki:
    0
    0

    Sürekli korku-gerilim filmi izlemek her ne kadar güzelde olmuş olsa ilk defa romantik komedi izlediqimde bu kadar zewk aldim we gerçekden müthiiş bi film… ‘ keşke Her kalp böyle çıkarsız sewse… ‘

  199. aacar diyor ki:
    0
    0

    harika bi film

  200. ts diyor ki:
    0
    0

    Romantik film severler için güzel bir filmdi,izlenmeye değer.

  201. DoğuKan diyor ki:
    0
    0

    Gerçekten çok güzel bi film.. Böyle bi olayın benim başıma geldiğini düşünemiyorum bile O’nun beni unutması felaketim olurdu..

  202. gülbahar diyor ki:
    0
    0

    ya süper bir filmdi <3

  203. fatma diyor ki:
    0
    0

    başı güzel ama sonu beklediğimiz gibi olmadı. adanın sevgisi havada kaldı yaa karşılık göremedi gitti. ve ben o kaslara bayıllllllldım

  204. filiz diyor ki:
    0
    0

    ne kötü bi son 🙁 gerçek hayat işte böyle 🙁
    harika bi filmdi izlenmeye değer.

  205. Oğuz diyor ki:
    0
    0

    harika bi film buna kötü diyen resmen kördür..

  206. sadasd diyor ki:
    0
    0

    güzel bi filmdi ama sonu biraz daha etkili bitebilirdi

  207. pınar diyor ki:
    0
    0

    yukarda bi yorum okudumda kız arkadaşı tavsıye etmış allahtan bana bunu bı erkek tavsıye ettı 😉 😉

  208. Derya diyor ki:
    0
    0

    Ne olursa olsun çok sevmişseniz ve de sevilmiş,kalp yanlış yere konamıyor..

  209. asır diyor ki:
    0
    0

    çok sıkıcıydı.zaman kaybetmeye değmez……..

  210. ali diyor ki:
    0
    0

    ama filmin sonu kısa

  211. ali diyor ki:
    0
    0

    harika bi film normalde böle filmler sevmem ama bu çok güzel geldi tavsiye ederim:d

  212. canan diyor ki:
    0
    0

    film çok çok güzeldi 🙂 şiddetle tavsiye ederim

  213. ilker diyor ki:
    0
    0

    gercek bı olaydan uyarlanması fılme ayrı bı deger katmıs.
    her dakkası keyıfle ızlenecek basarılı bı fılm olmus.
    kendı klasmanında unutulmayacaklar arasında yerını aldı.

  214. yaramaz diyor ki:
    0
    0

    çok güzel süper bir filim ne büyük aşk

  215. Tolunay diyor ki:
    0
    0

    Gençler inanmış..

  216. ebru diyor ki:
    0
    0

    hatrılancak bir anıda çok guzeldi bu onun komik hali o film çok duygusaldı budaa guzel am

  217. ebru diyor ki:
    0
    0

    hatırlanacak bir anı adlı film var arkadaşlar oda çok guzel izleyin bu onun komik hali birazz am guzel buda

  218. ümittttt diyor ki:
    0
    0

    süpeerrrr

  219. ümittttt diyor ki:
    0
    0

    film gelçekte süperrrrr aşkla tavsiye ederim ???????

  220. izel diyor ki:
    0
    0

    şiddetle tavsiye ederim duygusal bir film..

  221. yellowangel diyor ki:
    0
    0

    harikaydı…

  222. ahmet diyor ki:
    0
    0

    su fılme guzel dıyenler omurlerınde fılm gormemısler fılm bıttı buna la bıttımı sımdı dedım bu kadar askıda da kalmaz kı bı fılm kısacası cort…

  223. gözde diyor ki:
    0
    0

    keske boyle olmasaydı.. kırgın bıttı ama mukemmeldı 🙂

  224. mene diyor ki:
    0
    0

    cok gzldi ama sonu tuhafti.
    sonunu daha güzel bekliyordum.

  225. damla diyor ki:
    0
    0

    güzel msj içeren bir aşk filmi izlenmeli

  226. su diyor ki:
    0
    0

    insanların nasıl baktığı önemli çok ince düşünülmüş ve çok nadir insanların anlayabileceği esprileri olan ve mükemmel bir aşk hikayesini konu alan bir film herkese şiddetle öneririm!

  227. merve diyor ki:
    0
    0

    okadar çok duygulandımki. uzun süredir izlediğim en güzel filmdi. we ben bu filmi izledikten sonra sewgilimin beni daha çok sevdiğini anladım. şimdi onu arayıp tekrar barışmak isteyeceğimi söyleyeceğim 🙂

  228. merve diyor ki:
    0
    0

    çok güzeldi ama sonuna üzüldüm sanki adam hakettiği sevgiyi görmedi yani:p

  229. azem diyor ki:
    0
    0

    güzeldi anlamlı bir filmdi

  230. beyza diyor ki:
    0
    0

    çok güzeldiiiiiii 🙂

  231. sinem diyor ki:
    0
    0

    çok güzeeeeel böyle erkekler var ne güzel ya 🙂 herkes izlemeli 🙂

  232. Okan diyor ki:
    0
    0

    Kiz arkadasim istedi diye izledim, hafizasini kaybetmesini hic istemem..igrenc otesi bir film..otesi fazla olmus..sevgili kurbani olup sakin izlemeyin.diger yarisinda ne olacak nasil zaman gececek bilmiyorum.iyi ki var ki filmi takmayip elini tutuyor ve keyifli anlari dusunuyorum ve filmi unutuyorummm

  233. Özgeee diyor ki:
    0
    0

    çokkkk beğendimmmmmmmmmmmmmmm 🙂 mükemmeldi. herkese tavsiye ederim.

  234. mustafa diyor ki:
    0
    0

    izlediğim en güzel filimlerden birisi ve çok beğendim… hafızasını kaybetse bile insan sevdigi kişiyi tekrar sevebiliyormuşş

  235. Azka diyor ki:
    0
    0

    Guzel ne kelime harika bir film…Tavsiye ederim…

  236. aşkperest diyor ki:
    0
    0

    çocuk çok yakışıklı ve gerçekten bu kadar sewmesi kızı gözlerimi yaşarttı bakmanızı tavsiye edrim süperrr…

  237. FEDA diyor ki:
    0
    0

    MARAQLI FILMDI

  238. Ulviyye diyor ki:
    0
    0

    Ben de cok beyendim.Izeleminzi tavsiye ederim.

  239. admin diyor ki:
    0
    0

    evet filmi izledim bende güzel gercekten

  240. Özgür diyor ki:
    0
    0

    Sıkıcı değil demesine bakmayın.Bu film mükemmel.Başından sonuna kadar en son ne olacak diye ısrarla bekliyorsun.Son yıllarda izlediğim en güzel 5 filmden biri

  241. hakan diyor ki:
    0
    0

    güzel gibi sıkıcı değil


Bu sitede yer alan tüm filmler “video paylaşım siteleri” aracılığıyla paylaşılmaktadır. Bu site kendi sunucularında herhangi bir video içeriği barındırmadığından bu konuda bir telif hakkı sorumluluğu kabul etmemektedir. Sitemizde bulunan bir filmin telif hakkınızı ihlal ettiğini düşünüyorsanız telif kanıtlayıcı belgeler ile birlikte [email protected] e-posta adresinden kaldırılmasını talep edebilirsiniz.