Asla Pes Etme 2 Filmi izle, Asla.Pes.Etme.2 Full izle, Asla.Pes.Etme.2 Filmini izle, Asla.Pes.Etme.2 Türkçe Dublaj izle

Asla Pes Etme 2 (Never Back Down 2: The Beatdown) Türkçe Dublaj İzle

Film Açıklaması
Asla Pes Etme 2 (Never Back Down 2: The Beatdown) Türkçe Dublaj İzle

Normal görünen bir üniversitenin kapalı kapılarının ardında bir yeraltı dövüşü planlanmaktadır. Eski karma dövüş sanatları yıldızı Case Walker ( Michael Jai White) her birinin kendine özgü sorunları olan dört üniversite çağındaki dövüşçüyü çalıştırmaya başlar. En kafa karıştırıcı dövüş tekniklerini öğrenirler ve bu güne kadarki en kıran kırana dövüş yarışmasında yani Beatdown’da karşı karşıya gelirler... Jetfilmizle.com Gururla sunar , iyi seyirler.  

Yapım: 2011 - ABD
IMDB Puanı: 5,8
Süre: 90 Dak.
Oyuncular: Michael Jai White , Alex Meraz , Dean Geyer , Todd Duffee , Laura Cayouette
Senaryo: Chris Hauty
Yönetmen: Michael Jai White

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle

  1. isim önemsiz diyor ki:
    0
    0

    1. de iyiydi ama bence en iyi 2.si film harika böyle filmlere bayılıyorum 😀

  2. tunahan diyor ki:
    0
    0

    fil süper ama 1 daha güzel benbunun 3nüde izledim ama nolur 1.sindeki adamlar oynasın 🙂 🙂 :*

  3. poyraz diyor ki:
    0
    0

    bence harika bir film izlediğim bütün filmlerden daha iyi

  4. 19seko07(beykozlu) diyor ki:
    0
    0

    süper harikkaaa

  5. ArdaDmrcn diyor ki:
    0
    0

    Sonunda aldığı çeki tim newhouse verseydi müthiş bir bitiş olurdu bence bu filme bu son yakışmadı

  6. orhan diyor ki:
    0
    0

    beyler burcu lee hepsini ezer geçer

  7. Kadir diyor ki:
    0
    0

    bana gore iyi degıl arkadaslar konusu bile insanı etkılemıyor… Yenilmez serisi gibi filmler olması lazım

  8. emran diyor ki:
    0
    0

    1 bölümmmmm daha iyi

  9. aliihsan diyor ki:
    0
    0

    karateye gidiyorum bizim kataları çiziyolar adamla çizdikleri teki şhodan

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.131 YaBrowser/14.5.1847.18825 Safari/537.36
    1.1.1.18

  10. hasann diyor ki:
    0
    0

    film basit ama sürükleyici eğitici bence izlenmeli…

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1985.125 Safari/537.36
    1.1.1.18

  11. yoshi diyor ki:
    0
    0

    harika bir site admine çoook teşekkürler filmde on numara

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/35.0.1916.153 Safari/537.36
    1.1.1.18

  12. Hamza diyor ki:
    0
    0

    ARKADAŞLAR MÜTHİŞŞ BİR FİLM TEŞEKKÜRLERİMİ VE TAWSİYELERİMİ EDERİM!!!!!!!!!!

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/35.0.1916.153 Safari/537.36
    1.1.1.18

  13. AsLaPeSeTmE16 diyor ki:
    0
    0

    abi süper film tavsiye ederim 10 numara 5 yıldız

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/35.0.1916.153 Safari/537.36
    1.1.1.18

  14. DiAbLo diyor ki:
    0
    0

    BANA GÖRE 1.DAHA GÜZELDİ AMA BU AZCIK SÖNÜK KALMIS

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/35.0.1916.153 Safari/537.36
    1.1.1.18

  15. arzu diyor ki:
    0
    0

    jack taylor yoksa bu film benim için olmamıştır, ayrıca birincisinin yanında baya sönük kalmış. her şeyin ilki güzel oluyor, sonra boku çıkıyor malesef. hangi akılla sean farris i bu filmde oynatmazlar, film için ve seriyi sevenler için büyük kayıp. büyük bir hevesle ikinci filmi izlemek istiyordum ama jack ın olmadığını görünce hevesim kırıldı. başka bir film izlemek en iyisi.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/35.0.1916.114 Safari/537.36
    1.1.1.18

  16. efe diyor ki:
    0
    0

    guzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bir film

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.110 Safari/537.36 CoolNovo/2.0.9.20
    1.1.1.18

  17. aslı güzel diyor ki:
    0
    0

    harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.116 Safari/537.36
    1.1.1.18

  18. nectahan diyor ki:
    0
    0

    YENİLMEZ daha iyi ben onu daha çok begendim lan 😀

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/32.0.1700.107 Safari/537.36
    1.1.1.18

  19. gunaydin diyor ki:
    0
    0

    harika bir film iglizce si never back down

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:27.0) Gecko/20100101 Firefox/27.0
    1.1.1.18

  20. Yusuf diyor ki:
    0
    0

    Super bi Film ama 1ci daha guzeldi

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/32.0.1700.102 Safari/537.36
    1.1.1.18

  21. burak diyor ki:
    0
    0

    1. ye göre çok kötü bir film bence 1. de oynayan oyuncular değişmemeliydi

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/32.0.1700.76 Safari/537.36
    1.1.1.18

  22. mert uyar diyor ki:
    0
    0

    1. oynayan çocuk 2 de niye yok mk 1. daha iyi şimdi 2 yi izlicem

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36
    1.1.1.18

  23. Mustafa Koç diyor ki:
    0
    0

    Çok süper bir film herkese tavsiye ederim…

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36
    1.1.1.18

  24. enes diyor ki:
    0
    0

    hic iii degil

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.76 Safari/537.36
    1.1.1.18

  25. [[(K1NG)[[ diyor ki:
    0
    0

    bence güzel ama taylra noldu ki 3. serisinde oynarmı acaba ?

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.66 Safari/537.36
    78.175.66.54

  26. sehliyar diyor ki:
    0
    0

    super harikaydi

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.72 Safari/537.36
    212.47.143.129

  27. memo diyor ki:
    0
    0

    böle filimler çok güzel bayıldım ama biraz çapkınlık gerektirir

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.72 Safari/537.36
    88.244.82.195

  28. lonely-66 diyor ki:
    0
    0

    I Love You jetfilmizle.com/

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 YaBrowser/1.7.1364.17262 Safari/537.22
    88.224.219.75

  29. Kena diyor ki:
    0
    0

    Berbat Boşuna DememişLer Herşeyin İlk Daha Güzeldir Diye Puf Berbat Rezalet

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/535.2 (KHTML, like Gecko) Chrome/15.0.874.102 Safari/535.2
    78.170.131.196

  30. aslapesetme diyor ki:
    0
    0

    1. inde rayn süper pataklandı yni yıldız ceyk taylor yehha

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; GTB7.4; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0)
    88.245.246.244

  31. enes diyor ki:
    0
    0

    1. daha çok güzel bana kalırsa 1.rincisi bütün flimlerden güzel

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    88.228.130.236

  32. asaf diyor ki:
    0
    0

    on numara film herkes izlesin bence özellikle MMA yapanlar

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.4 (KHTML, like Gecko) Chrome/22.0.1229.79 Safari/537.4
    95.6.31.165

  33. asaf diyor ki:
    0
    0

    on numara film herkesin izlemesini tavsiye ederim özellikle mmacıler

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.4 (KHTML, like Gecko) Chrome/22.0.1229.79 Safari/537.4
    1.1.1.18

  34. mehmet diyor ki:
    0
    0

    güzel 1.side öyleydi

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
    1.1.1.18

  35. Burç diyor ki:
    0
    0

    Senaryo berbat ötesi oyunculuk mükemmel yani tek eksik senaryo diyebilirim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22
    1.1.1.18

  36. enes diyor ki:
    0
    0

    bu filim 1 numara

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22
    1.1.1.18

  37. Taner diyor ki:
    0
    0

    Bune yaa cok kötü beyler sakin bosuna izlemeyin eger birinci filmi izlediyseniz bunu izlemeyin birinci filmin yaninda hic bise cok kötü hemde cok

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.4 (KHTML, like Gecko) Chrome/22.0.1105.412 YaBrowser/1.5.1105.412 Safari/537.4
    1.1.1.18

  38. Rəşad diyor ki:
    0
    0

    kotu bi film zamaninizi bowa harcamayin

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.152 Safari/537.22
    1.1.1.18

  39. ss diyor ki:
    0
    0

    bnce 1 daha güzel di

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0)
    46.1.30.14

  40. güldeniz diyor ki:
    0
    0

    filim güzeldi ve hiç sorun çıkmadı bende süratsiz izledim ve süperdi erotik vardı 🙁

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.97 Safari/537.22
    88.251.218.203

  41. mert diyor ki:
    0
    0

    sıkılmadan izlenicek film süper

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17
    78.183.46.255

  42. can diyor ki:
    0
    0

    ben 1 yıldır mma yani kafes dövüşü egitimi alıyorum ve gerçekten öneririm aynı anda 2 hatta 3 kişiyi cok rahat bişekilde dövebilirsiniz

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17
    176.40.86.106

  43. can diyor ki:
    0
    0

    ben 1 yıldır mma yani karma dövüş sanatı eğitimi alıyorum adana da tek bir yer var zaten ve burda ben dövüşmeyi ciddi anlamda ogrrendim gerçekten rahatlıkla 10 sanıyede 1 adamı bayıltabilirim ve bu süper bişey 🙂

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17
    176.40.86.106

  44. fuat diyor ki:
    0
    0

    1. de gzl buda

  45. Emrah diyor ki:
    0
    0

    jack tayler olsaydi eyiydiii 😀

  46. Emrah diyor ki:
    0
    0

    birdeki adam olmaliydi dövusmese bile baska bir rolde. 1.sinin konusu daha iyiydi…

  47. volkan diyor ki:
    0
    0

    güzel film izlenir

  48. SweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeTy diyor ki:
    0
    0

    asla pes etme 1 in yanında hiç bsy bu mk

  49. nuri diyor ki:
    0
    0

    çok güzel bir ama sik emdim amına bile siktim ohh kızım

  50. Ali diyor ki:
    0
    0

    Mükemmel

  51. oguzhan diyor ki:
    0
    0

    film süper 1 ide izledim 2 yide şimdi izledim süper

  52. Murat diyor ki:
    0
    0

    Film super… Admin bide rakipsiz diye bir film var onuda koyarmısın

  53. ßerk diyor ki:
    0
    0

    jack tayler yokmu ? 1 ile alakası yok

  54. emre diyor ki:
    0
    0

    umarım 3. seride çıkar

  55. grkm diyor ki:
    0
    0

    BENCE SENARYOSU ÇOK SAÇMA ÇÜNKÜ KORKAK BİR KEDİ ASLA BİR ASLAN GİBİ OLAMAZ JUSTİN ÇOK KORKAK BİRİYKEN DÖVÜŞ TURNUVASINDA FİNAL MAÇI OYNADI.(KIZGIN KAFA DAR KAFADIR.)

  56. katy diyor ki:
    0
    0

    prn koysaydınız amacınıza ulaşmış olurdunuz bence

  57. remix diyor ki:
    0
    0

    1 katkat daha guzel bnce 1 dekı adamı oynatsalar daha ıı olurdu bnce 😀

  58. görki diyor ki:
    0
    0

    2 daha guzelll

  59. Berkay diyor ki:
    0
    0

    1. filmin konusu daha etkileyiciydi filmin baiında 1. serisindeki dövüşler kısaca geçiyo ama çok pasif bırakmışlar

  60. fightercan diyor ki:
    0
    0

    karma dövüş sanatları olan en iyi filmler arasında zaten bir filmde micheal jai white ve scott adkins varsa o film harbiden iyidir aynı blood and bone ve yenilmez serisi gibi …

  61. ananı sikemm diyor ki:
    0
    0

    anamım yaptığı cilek gibi kokuyor

  62. abdulsamet diyor ki:
    0
    0

    bu film bir harika dostlar ne 1 ne 2 ikiside harika 🙂

  63. alpay diyor ki:
    0
    0

    adamım mex cupır

  64. buğra diyor ki:
    0
    0

    bunda sex var laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnn

  65. buğra diyor ki:
    0
    0

    ben bunu ve birincisini 20 kez izlemiştim

  66. jfj diyor ki:
    0
    0

    totom kadar süper

  67. cilgin diyor ki:
    0
    0

    1.cisini izlemeye doyamamistim 2.ciside oyle SUPER,SUPER,SUPER 🙂

  68. rustem diyor ki:
    0
    0

    kizlar harika dovus kizlardan geri kaliyor filmde

  69. Golkem diyor ki:
    0
    0

    Bence cok gzl ama 1. daha guzeldı ama bu da idare eder

  70. fatal diyor ki:
    0
    0

    valla bremin 1. film daha güzeldi hany icab etmi

  71. mehmet diyor ki:
    0
    0

    part 3, 13. dakikada çalan müziğin ismi ne

  72. burak diyor ki:
    0
    0

    arkadaşlar filmin 4. partının 1.47dakikasında adamın koltukaltı gözüküo

  73. talha diyor ki:
    0
    0

    1. si daha güzel site harika zleyin

  74. hacker diyor ki:
    0
    0

    süper valla çok sex kızlar var 😀 vavavavavavavvavvvvvvvvvvvvvvvvvvD: D:

  75. özkan diyor ki:
    0
    0

    Arkadaslar İnternet Download Manager indirin o filmleri indirir sizde donmadan seyredersiniz internetiniz bok gibiyse adminler naapsin

  76. göko diyor ki:
    0
    0

    güzel

  77. yuri boyka diyor ki:
    0
    0

    film çok güzel olmuş ama 1. daha güzeldi

  78. Onur diyor ki:
    0
    0

    Kardeşim partlı sistemde 2 3 4 partları çalışmıyor ndn

  79. Scorpion SHP diyor ki:
    0
    0

    YAW ABİ BU FLİM Bİ MÜTHİŞ BENİMDE BÖYLE Bİ ADAMDAN DERS ALMAM LAZIM YA Yakında Asla pes etme 3 de Çıkar heralde çünkü flim bitmemişe benziyor ♥♥♥MÜTİŞŞŞŞŞ♥♥♥

  80. Kaplan umut diyor ki:
    0
    0

    Olmuyo bende yaaa 🙁

  81. denizkoldmeee diyor ki:
    0
    0

    arkadaslar o şarkının adı just start whit LYCİRS♥♥iyiseyirlerr♥♥ ve bn erkeyimmm☼

  82. kadir diyor ki:
    0
    0

    birincisini izlerken cok heyecanliydi ama ikincisi cok siradan olmus birincisinin kopyasi gibi cok sacma olmus ikinci sinif ama birincisi mukemmel

  83. batin diyor ki:
    0
    0

    1 inci filimle 2 inci filim in hiç alakası yok demi ?

  84. batin diyor ki:
    0
    0

    jack nerde ya 1 inci filimi cok daha güzel bundan jak var mı yok mu ?_

  85. atacmik diyor ki:
    0
    0

    iyi bir film.
    1 daha iyiydi. izlemeyenlercin diyorum undisputed 1-2-3 onlarida izleyin bu filimden iyiler

  86. mehmet etci diyor ki:
    0
    0

    1.bölümden güzel valla

  87. stoks diyor ki:
    0
    0

    bu film SUUUUUPPPPPEEEERRRRR

  88. emre diyor ki:
    0
    0

    bnce 1 de 2 de güzel

  89. frtw diyor ki:
    0
    0

    güzel film

  90. alaxverdi diyor ki:
    0
    0

    cok ama cok guzel filim bir gunune benim hocan olsa inin 24 sat hic bezmedАen hic yorulmadan calliririm

  91. Koskos55 diyor ki:
    0
    0

    1. Filmdeki oyuncular bence son dövüşlerde girmeliydi daha iyi olurdu Jack Tylor olsaydı dahada iddalı olabilirdii bnceee

  92. Erdem T. diyor ki:
    0
    0

    Sıradan bir film. Filmi 5’er dakika atlatarak izleseniz bile konuyu anlarsınız ve hiçbir şey kaçırmazsınız.

    İzlediği şeyde sadece dövüşten ziyade kalite olmasını bekleyen, film kültürü gelişmiş insanların seveceği bir film değil.

    Tavsiye etmiyorum.

  93. ABDULLAH... diyor ki:
    0
    0

    süperr birr filmm cokk begendimm

  94. recep diyor ki:
    0
    0

    güzel

  95. Jack diyor ki:
    0
    0

    1. süperdi bunu izlicem işallah buda güzeldir teşekkürler jetfilmizle.com

  96. hasan ARSLANTAŞ diyor ki:
    0
    0

    helal olsun admin

  97. yiğitcan diyor ki:
    0
    0

    ikiside muhteşem teşekkürler

  98. Eyyub diyor ki:
    0
    0

    Super. Teshekkurler!!!

  99. JackTyler diyor ki:
    0
    0

    Çok Güzel Bir Film Ama 1.si Daha Güzeldi

    BAŞARILI BİR FİLM OLMUŞ
    TEBRİKLER ..

  100. RyanMcCarthy diyor ki:
    0
    0

    I just sold the

    Sattınız beni

  101. ercan diyor ki:
    0
    0

    bu film çok güzel 1 parta manyakseksiler var

  102. elin diyor ki:
    0
    0

    elaaaaaaaaaaaa filimdiiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee…akka caniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  103. ercan diyor ki:
    0
    0

    çok güzel de iyi buda iyi çok güzel di sorunsuz çalıştı ellerine sağlık admin

  104. Özcan diyor ki:
    0
    0

    Süper ama sonudaha Güzel……….

  105. ahmet diyor ki:
    0
    0

    bence 1 daha güzeldi ama buda süper

  106. hasan diyor ki:
    0
    0

    İlk serinin senaryosu ve oyuncu kadrosu daha güzel diye düşünüyorum. 3. Seride tahminen (çekilirse) Case Walker’ın geri dönüşüyle ilgili bir film olabilir. Ama bu filmde güzeldi, izlenmeye değer …

  107. Oğuzhan diyor ki:
    0
    0

    Çok güzel ama 1.daha da güzel

  108. umut diyor ki:
    0
    0

    süpermiş

  109. murad diyor ki:
    0
    0

    Film beklenildiği gibi değildi diyenlere gelsin bu yorum. Siz ne anlarsınız filmden. teşekkürler!

  110. Muhammet diyor ki:
    0
    0

    ya filmi actım dövüş filmi sandım filim yarısı basladı sex’e 1 daha güzeldi… harbi never back down yani SADF:ASF:FAS

  111. kasas diyor ki:
    0
    0

    çok sapıkça

  112. hüseyin diyor ki:
    0
    0

    1.si daha iyi ama buda güzel izlenilmeye değer

  113. arda melih kinq diyor ki:
    0
    0

    1. si daha iyi.ama bunuda seretmek lazım.Güzel bir film.

  114. süper diyor ki:
    0
    0

    süper beybi

  115. ahmet diyor ki:
    0
    0

    Bu filmin 2. partı calışmıyor .

  116. Metehan diyor ki:
    0
    0

    2. film bana göre 1.den daha iyidi.

  117. mstf diyor ki:
    0
    0

    1.sinin yanında lafı bile olamaz bu filmin.

  118. Magrix diyor ki:
    0
    0

    s1. film i daha guzeldi ama bu film de süper olmus

  119. =) diyor ki:
    0
    0

    Ç0ok sexsi bir filimdi 😀 tam benlik :*

  120. tybys diyor ki:
    0
    0

    1. filmdeki adm nerde ? çok kötü olmş

  121. hakan diyor ki:
    0
    0

    1.cok guzeldi bundan bişi anlamadım desem yeridir..bol seviştiler

  122. yusufcan diyor ki:
    0
    0

    süper film blood and bone filminide öneririm

  123. yusufcan diyor ki:
    0
    0

    süper bir film zaten machael jai vhite kemik kıran filmide süper

  124. Yekta diyor ki:
    0
    0

    YEnilmez 3 ü izleyin arkadaslar öneririm çok güzel filmdir

  125. ???izleyici diyor ki:
    0
    0

    arkadaşlar 1.filmdekı kişilerle 2.filmdekı kişiler aynı deıl neden olduğunu söylermısınız ve admın yardım beklıyorum yorum yaparsanız görürüm ve teşekkürler iyi günler hayırlı ramazanlar

  126. uğur diyor ki:
    0
    0

    arkadaşlar izlemenizi tavsiye ederim güzel bir filim…admin site ve filimler için teşekkürler,,,

  127. anıl diyor ki:
    0
    0

    bunun adını değiştirip sokak dw

  128. BJK diyor ki:
    0
    0

    4. part süper

  129. abdurrahim diyor ki:
    0
    0

    izlediğim en iyi film

  130. abdurrahim diyor ki:
    0
    0

    iizlediğim en iyi film….

  131. ilhan diyor ki:
    0
    0

    ya 1cisindeki adam olsa daha güzel olurdu bu dandik neden 1cisindeki adamı koymamışlar

  132. sezer diyor ki:
    0
    0

    çooooooooooooooook süüüüüüüüüüüper ama 1.daha güzel

  133. berkay diyor ki:
    0
    0

    filim çok güzellllllllllllll ama 1 daha iyidi

  134. gökhan diyor ki:
    0
    0

    KESSSSİNLİKLE 1.FİLMDEN DAHA İYİ!!!

  135. gamze diyor ki:
    0
    0

    asında güzel ya

  136. Comandante diyor ki:
    0
    0

    uzun zamandır hıc bır fılme yorum yapmıodum şımdı yapıcan 🙂 1.fılme gore bıraz sonuk kalmıs keske 1. fılmdekı oyuncular oynasaydı 🙂 emegı gecen herkese cok tesekkurler

  137. __ diyor ki:
    0
    0

    3.partın yarısı çalışmıyor adminciğim :s

  138. yusuf diyor ki:
    0
    0

    bu ne filim ya donup duruyor admin buna bir çözüm bul …

  139. xxxxxxxxxxxxxxHaYlAz)________________) diyor ki:
    0
    0

    1. çok pis güzeldi.Buysa pis güzel

  140. KARAmurat diyor ki:
    0
    0

    1. cok daha iyiydi

  141. oğuzhan diyor ki:
    0
    0

    bu dövüş filimlerinin arasında en iyisi

  142. oğuzhan diyor ki:
    0
    0

    süper filim

  143. gamyongorenmasumuzaylı diyor ki:
    0
    0

    1. film daha iyi >_<

  144. yunus diyor ki:
    0
    0

    ya bende son part yok.Bendenmi kaynaklanıyor yoksa herkestemi öle ?

  145. burak diyor ki:
    0
    0

    ancak bu filmin sahneleri daha süüüüüüüüüüüüüüüüüpppppppppppppppeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  146. burak diyor ki:
    0
    0

    1.filmin senaryosu çok daha iyiydi.

  147. ulaşcem diyor ki:
    0
    0

    bundan daha güzelini gördüm ama söylemem hi hi hiii

  148. soner diyor ki:
    0
    0

    2 partta 10 dakikada şarkı var adıne?

  149. soner diyor ki:
    0
    0

    10. dk da çalan şarkıyı söyleyin litfen

  150. oww yeah diyor ki:
    0
    0

    film çok güzeldi dostumm 😀 oww yeah

  151. oww yeah diyor ki:
    0
    0

    ewgt

  152. ömer diyor ki:
    0
    0

    çok gzl film di ilk serisi de spr bii di

  153. ali diyor ki:
    0
    0

    1. filmi çok daha güzeldi

  154. ismail diyor ki:
    0
    0

    donup duruyor bkledim olmadı izleyemedim 🙁

  155. emrah diyor ki:
    0
    0

    güzel film

  156. emre diyor ki:
    0
    0

    süpppppppppppppppppppperrrrrrrrrrrrrrr 1.sini izlemmiştim bence birincisi daha güzel ama yinede süüüüüüüüüüüpppperrrrrrrrr


Bu sitede yer alan tüm filmler “video paylaşım siteleri” aracılığıyla paylaşılmaktadır. Bu site kendi sunucularında herhangi bir video içeriği barındırmadığından bu konuda bir telif hakkı sorumluluğu kabul etmemektedir. Sitemizde bulunan bir filmin telif hakkınızı ihlal ettiğini düşünüyorsanız telif kanıtlayıcı belgeler ile birlikte [email protected] e-posta adresinden kaldırılmasını talep edebilirsiniz.