Asla Pes Etme Filmi izle, Asla Pes Etme Türkçe Dublaj izle, Asla Pes Etme izle, Full izle

Asla Pes Etme Türkçe Dublaj izle

Film Açıklaması
Asla Pes Etme Türkçe Dublaj izle

Farklı alanlardan bir araya gelen dört dövüşçü eski MMA yıldızı tarafından yetiştirilir ve sonunda mirasın ortasındaki her bir hainle savaşmak zorundalar. Jetfilmizle.Com Sunar.

Yapım:
IMDB Puanı:
Senaryo:
Yönetmen:

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle

  1. mesut diyor ki:
    0
    0

    abi filim 10 numara 4 yıldız onasıl bir hırz adam amcama benziyo hiç pez etmiyo kralllllllll ….. <3 <3 <3

  2. mesut diyor ki:
    0
    0

    abi filim 10 numara 4 yıldız onasıl bir hırz adam amcama benziyo hiç pez etmiyo kralllllllll ….. <3 <3 <3

  3. ysg diyor ki:
    0
    0

    fee süb

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1985.143 Safari/537.36
    1.1.1.18

  4. sommum bonum diyor ki:
    0
    0

    site harika film harika

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1985.125 Safari/537.36
    1.1.1.18

  5. bilal diyor ki:
    0
    0

    bu filmi en az 1000 kere izledim ama hiç sılmıyorum 2 sinide izledim 100 kere

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; Trident/6.0)
    1.1.1.18

  6. mert diyor ki:
    0
    0

    bu filimi 100 kere izledim hala izlemekten sıkılmadım 😀 🙂 ☺ :B 😛

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/35.0.1916.153 Safari/537.36
    1.1.1.18

  7. gamze diyor ki:
    0
    0

    2 sini izlemek istiyorummm

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/35.0.1916.114 Safari/537.36
    1.1.1.18

  8. emircan diyor ki:
    0
    0

    kısaca çok güzel izlemenizi tavsiye ederim.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/32.0.1700.76 Safari/537.36
    1.1.1.18

  9. mert diyor ki:
    0
    0

    u filmi 15 20 defa izledim bıkmıyom gene izlicem tavsiyc ederim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36
    1.1.1.18

  10. ali haydar genc diyor ki:
    0
    0

    eeeeekkkkkkkkkkmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeekk tahinli

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.95 Safari/537.36
    94.120.49.244

  11. Moussa Sow 7 diyor ki:
    0
    0

    Film süper.En az 50 kere izlemişimdir.İzlemediyseniz hemen izleyin.Çok şey kaçırıyorsunuz.
    Bu arada Tom Cruise+Christian Bale+Cristiano Ronaldo=Jake Tyler asdfsgagrtswgs xD

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.0; Trident/5.0)
    46.1.240.65

  12. simge diyor ki:
    0
    0

    film güzeldi

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR 1.1.4322)
    88.236.67.100

  13. simge diyor ki:
    0
    0

    burada justin ne alaka

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR 1.1.4322)
    88.236.67.100

  14. gamze diyor ki:
    0
    0

    seni çoook seviyorum justin..her zaman hayallerimin peşindenden gideceğim…en büyük hayalim seninle tanışmak.umarım bir gün seninle tanışırım.xd

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR 1.1.4322)
    88.240.242.247

  15. selen diyor ki:
    0
    0

    ı love you justin

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR 1.1.4322)
    88.240.242.247

  16. selen diyor ki:
    0
    0

    film çok güzel

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR 1.1.4322)
    88.240.242.247

  17. 0sman diyor ki:
    0
    0

    Admin kardeş 1. partta 1-2 ci dk da sorun var bakarmsn Rica etsem

    Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US) AppleWebKit/532.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/4.1.249.1064 Safari/532.5
    62.248.77.42

  18. admin diyor ki:
    0
    0

    Yenilenmiştir.

  19. sorun vaaaaaaaaaaaaaaaar diyor ki:
    0
    0

    92. dakikadan sonrası açılmıyo sorun giderilebilir mi lütfen ????? 🙁

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.94 Safari/537.36
    1.1.1.18

  20. Muratcan diyor ki:
    0
    0

    Harika bir film ve çıkarılacak çok ders var

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    78.177.14.229

  21. Ismail diyor ki:
    0
    0

    sdsad

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    1.1.1.18

  22. emre diyor ki:
    0
    0

    benimsememce jiu jitsu savunmanın temelidir muay thaiden sonra

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22
    1.1.1.18

  23. polat canyenez diyor ki:
    0
    0

    izlemeye değer:))))))))

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.97 Safari/537.22
    1.1.1.18

  24. polat canyenez diyor ki:
    0
    0

    müthişşşş………..

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.97 Safari/537.22
    1.1.1.18

  25. alaaddin diyor ki:
    0
    0

    çok güzel bir filim yani ben olsam dünyanın en iyi filimi seçerdim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.4 (KHTML, like Gecko) Chrome/22.0.1105.511 YaBrowser/1.5.1105.511 (gtsr) Safari/537.4 AlexaToolbar/p6pXzqFg-1.2
    1.1.1.18

  26. antepli bela 27 diyor ki:
    0
    0

    çokkkkk manyak bir fiiillllllllmmmmmmmmmmmmmm:))))))))

    Opera/9.80 (Windows NT 5.1) Presto/2.12.388 Version/12.14
    1.1.1.18

  27. furkan akyılmaz diyor ki:
    0
    0

    cok güzel

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:19.0) Gecko/20100101 Firefox/19.0
    88.228.11.78

  28. mehmethan38 diyor ki:
    0
    0

    çok güzeeeeeeeeeeeelllllllllll harika bir film

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.97 Safari/537.22
    78.168.70.92

  29. antepli bela diyor ki:
    0
    0

    Süper film izlememek aptallik mütiş
    :d
    filimler parca parca ama siz tep bir parti yapmissiniz tesekkur

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 2.3.6; tr-tr; GT-I8150 Build/GINGERBREAD) AppleWebKit/533.1 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile Safari/533.1
    88.252.142.127

  30. batuhan dasdemir diyor ki:
    0
    0

    bu sitedeki her film için geçerli bu bahsettiğim olay

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17
    88.229.141.207

  31. batuhan dasdemir diyor ki:
    0
    0

    internette ses problemi olmayan bir film izlemek çok zor ancak siz bunu başarmışsınız tebrik ederim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17
    88.229.141.207

  32. tolgaeren diyor ki:
    0
    0

    Siteyi çok beğendim yöneticilerin eline sağlık saygılar

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17
    85.96.153.250

  33. sadiq diyor ki:
    0
    0

    amma seksde yapilmalidir her zaman idman gerek degildir

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17
    1.1.1.18

  34. sadiq diyor ki:
    0
    0

    ne olursa olsun asla pes etme

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17
    1.1.1.18

  35. selime diyor ki:
    0
    0

    muhtesem bir film cok keyfliydi….tekrar tekrar ezlemeye deyer

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17
    1.1.1.18

  36. metehn diyor ki:
    0
    0

    bu film harika çok zevkli ve eğlence veriyo

  37. AllCapone diyor ki:
    0
    0

    daha once izledim ama tekrarladım şimdi ne film ama yahu=)

  38. ahmet diyor ki:
    0
    0

    bu filmi nasl çektilerse süper olmuş bu filmi 100 defa izledim

  39. DEno Pakoğr diyor ki:
    0
    0

    film süper adam ronaldoya benzio. ilk basta ronaldo zannettmde sonra farkına vardım 😀

  40. anıl diyor ki:
    0
    0

    Gerçekten süper bie film kesinlikle izlenmeli ! 2. serisine artık yarın gece bakarım 😀

  41. can diyor ki:
    0
    0

    Bu filmi 2008 den beri izliyom çok süper bu 60000.0000000000000000000000000.353435.00000.2131.000000000 ………………. , izleyişim

  42. bayram diyor ki:
    0
    0

    helal lan sana köfte

  43. elmir diyor ki:
    0
    0

    оооо даа харашо…..Harika Filmmis Be HErif İdman Haraketlerinde Ayni Benn…Askatada Tabiii….

  44. salim diyor ki:
    0
    0

    böyle eğitmenler zor bulunur film süper herkese tavsiye ederim dostum (:

  45. Hamza diyor ki:
    0
    0

    Adam o 1 ton luk şeye bi vuruo 2 metre uçuruo xD

  46. Sadık diyor ki:
    0
    0

    Adamın Dibisin ..

  47. sait golak diyor ki:
    0
    0

    abi iste bu o filimlerden birtanesi diyorum muhtesem bir akicilik var sizde izleyin

  48. can diyor ki:
    0
    0

    never say never

  49. asil diyor ki:
    0
    0

    ya ortada dolma yuvarlağı dönüyo dönüyo film baslamıyo acaba neden boyle oluyo

  50. No Mercyr diyor ki:
    0
    0

    :S Film Çok İyi I Notepadd

  51. HaLiT diyor ki:
    0
    0

    cook güzel

  52. fırat diyor ki:
    0
    0

    çooooooooooooooooook ggggüüüüüüüüüüüüüüüzzzzzzzzzzeeeeeeeeellllllll


Bu sitede yer alan tüm filmler “video paylaşım siteleri” aracılığıyla paylaşılmaktadır. Bu site kendi sunucularında herhangi bir video içeriği barındırmadığından bu konuda bir telif hakkı sorumluluğu kabul etmemektedir. Sitemizde bulunan bir filmin telif hakkınızı ihlal ettiğini düşünüyorsanız telif kanıtlayıcı belgeler ile birlikte [email protected] e-posta adresinden kaldırılmasını talep edebilirsiniz.