Hancock izle, Hancock Filmini izle, Hancock Türkçe Dublaj izle, Hancock Hd izle

Hancock Türkçe Dublaj İzle

Film Açıklaması
Hancock Türkçe Dublaj İzle

Oyuncular(Rol): Thomas Lennon(Mike), Charlize Theron(Mary), Will Smith(John Hancock), Hayley Marie Norman(Hottie), Jason Bateman(Ray) Süre: 1 saat 42 dakika Hancock aslında başkalarının ne düşündüğünü umursayan birisi değildir. Halkla İlişkiler Uzmanı Ray Embrey’in (Jason Bateman) hayatını kurtardıktan sonra alaycı super kahramanımız kendisinin de zayıf bir tarafının olabileceğini farketmeye başlar. Hancock’un bugüne kadar karşılatığı en büyük sorun bu yönüyle yüzleşmek olacaktır. Ayrıca, bu da Ray’in karısı Mary’nin (Charlize Theron), onun işe yaramazın teki olduğu konusundaki ısrarını kırmak için bir fırsattır. Jetfilmizle.net Gururla sunar, iyi seyirler. IMDB id: tt0448157  

Yapım: 2008 - ABD
IMDB Puanı: 6,4
Süre: 102 Dak.
Oyuncular: Will Smith , Charlize Theron , Jason Bateman , Johnny Galecki , Michael Mann
Senaryo: Vince Gilligan , Vincent Ngo
Yönetmen: Peter Berg

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle

  1. yagmur diyor ki:
    0
    0

    En sonu çok kötüydü duygulandım

  2. sTeMKaR diyor ki:
    0
    0

    O Neydi Gızz 😀 SÜPERRRRR

  3. berkay07 diyor ki:
    0
    0

    aradım taradım ilk kez rekor kırıldı ilk kez bi filme kötü diyen yok 🙂

  4. süley diyor ki:
    0
    0

    çok güzel filmm

  5. yalcin diyor ki:
    0
    0

    cokk guzel bi filim insani duyqulandirir ve sevindirir cokk guzel bi filim cokk guzel wimdiye kadar izledigim filimlerden belkide en iyisi di saol admin sagol..(O_o)..!

  6. halk diyor ki:
    0
    0

    admin günün filminde aylardır aynı film duruyor hayırdır

  7. murat diyor ki:
    0
    0

    bu film bir harika 🙂 🙂

  8. bora diyor ki:
    0
    0

    adam bir adamı kurtarmak için hertarafı yıktı = 1. bölüm

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/35.0.1916.114 Safari/537.36
    1.1.1.18

  9. jason bateman diyor ki:
    0
    0

    hancock un yaratıcısı izlediğiniz için ahbab bu film için ellerim gitti dostum

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.137 Safari/537.36
    1.1.1.18

  10. ali diyor ki:
    0
    0

    Super

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.1.1; tr-tr; GT-P3110 Build/JRO03C) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Safari/534.30
    1.1.1.18

  11. kanber diyor ki:
    0
    0

    çooook güzeldi keşke devamı olsaydı

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/33.0.1750.117 Safari/537.36
    1.1.1.18

  12. sefa diyor ki:
    0
    0

    nafsıııım

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/6.0)
    1.1.1.18

  13. sefa diyor ki:
    0
    0

    ayyy 😀

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/6.0)
    1.1.1.18

  14. sefa diyor ki:
    0
    0

    güzel film

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/6.0)
    1.1.1.18

  15. şahinkul diyor ki:
    0
    0

    film güzel ya sevdim

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/6.0)
    1.1.1.18

  16. ugur diyor ki:
    0
    0

    cok guzel

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/32.0.1700.107 Safari/537.36
    1.1.1.18

  17. dusseldorf diyor ki:
    0
    0

    muhteşem ötesi

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36
    1.1.1.18

  18. enver diyor ki:
    0
    0

    bence 2.filimide çıkmalı

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.57 Safari/537.36
    1.1.1.18

  19. Kevin Blaze diyor ki:
    0
    0

    Super Tam bana gore bir film bunu ilk izlediyimde kendimi Hancock gibi yapmisdim!:D

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.219 Safari/537.36 WWPJYzWp8cC1MLidbaOWNaWwrk0= 2013-11-16T13:31:41.730Z
    91.135.252.41

  20. Dilara diyor ki:
    0
    0

    Guzel bir filmdi. SIkIlmadan izlersinizz.

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 2.3.6; tr-tr; GT-I9190 Build/GRK39F) AppleWebKit/533.1 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile Safari/533.1
    94.120.202.81

  21. kadir diyor ki:
    0
    0

    süper yha süperrrrrrrrrrrrrrrr

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; BTRS101501; GTB7.5; InfoPath.2)
    1.1.1.18

  22. kadir diyor ki:
    0
    0

    varya ben bu filmi 1000 kere izlesem bıkmam.benim aynı fikirde olan hancoc yazsın

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; BTRS101501; GTB7.5; InfoPath.2)
    1.1.1.18

  23. ozi diyor ki:
    0
    0

    muhteşem süpenadrenelin patlaması

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.76 Safari/537.36
    1.1.1.18

  24. ozi diyor ki:
    0
    0

    süper

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.76 Safari/537.36
    1.1.1.18

  25. SERKAN diyor ki:
    0
    0

    FECİ ŞEKİLDE MÜTHİŞ BİR FİLM COK İYİ

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.76 Safari/537.36
    1.1.1.18

  26. SERKAN diyor ki:
    0
    0

    FECİ ŞEKİLDE MÜTHİŞ BİR FİLM

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.76 Safari/537.36
    1.1.1.18

  27. SERKAN diyor ki:
    0
    0

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.76 Safari/537.36
    1.1.1.18

  28. murad diyor ki:
    0
    0

    super filim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.76 Safari/537.36
    31.209.96.106

  29. iloyuno diyor ki:
    0
    0

    hancock 2 vizyona girdi sinemalarda

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.95 Safari/537.36
    78.181.142.165

  30. hamza diyor ki:
    0
    0

    süper kesinlikle izleyim

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; Trident/6.0)
    78.190.46.159

  31. cem diyor ki:
    0
    0

    sarı kız çok güzel onun için bakıyorum filme

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.72 Safari/537.36
    88.252.110.177

  32. Arif diyor ki:
    0
    0

    bende 1 partta açılmıyo

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; Trident/6.0)
    1.1.1.18

  33. aref diyor ki:
    0
    0

    ulan allah belanızı vermeye bari film yapıyonuz 1. partta açılmıyo

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; Trident/6.0)
    1.1.1.18

  34. selim diyor ki:
    0
    0

    zaten hancock 2 çıktı arkadaşlar süper sakaryada sinemelarda akm de yanyınlandı

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.72 Safari/537.36
    1.1.1.18

  35. cem diyor ki:
    0
    0

    hayatımda izlediğim en güzel filim 10 üzeri 100

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.72 Safari/537.36
    78.183.79.11

  36. emre_2727 diyor ki:
    0
    0

    bencede harika muhteşem bi film çevirmişler süperrrrrrrrrrrözellikle en son sahnesi

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; Trident/6.0)
    1.1.1.18

  37. deniz diyor ki:
    0
    0

    2013 super)

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.71 Safari/537.36
    62.217.158.95

  38. ada diyor ki:
    0
    0

    ayyy iki bedende tek ruh ne güzel 😀

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:22.0) Gecko/20100101 Firefox/22.0
    88.228.169.44

  39. batıkan diyor ki:
    0
    0

    müthiş bir filimdi komik ve bilim kurgu tarzı

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; Trident/6.0)
    78.180.223.80

  40. Kızgın Bey diyor ki:
    0
    0

    Bence Film çok güzele benziyor am aher stede her sitede donmasından bıktım izleyemiyorum 🙁 :C

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 YaBrowser/1.7.1364.15751 Safari/537.22
    1.1.1.18

  41. Emre diyor ki:
    0
    0

    çok duruyor yaf izleyemedm bile ama film süper

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.110 Safari/537.36
    78.175.220.89

  42. yiğit diyor ki:
    0
    0

    balinayı geminin üstüne fırlatma sahnesine bayıldım

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.110 Safari/537.36
    159.146.115.217

  43. ozlem diyor ki:
    0
    0

    süperrr süper bir film kesinlikle izleyinnnnnnn

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.94 Safari/537.36
    78.163.186.155

  44. safa diyor ki:
    0
    0

    ulan warya 2 si cıkarsa super olr ama kadınla will smith keske ayrı kalmak zorunda kalmasaydı warya

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:21.0) Gecko/20100101 Firefox/21.0
    83.66.205.190

  45. Refiyeva Sema diyor ki:
    0
    0

    gercekten super 1film will’den de boyle film beklenirdi harika

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.94 Safari/537.36
    149.255.151.129

  46. admin diyor ki:
    0
    0

    sinemalar yazabilirsiniz

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    78.181.75.214

  47. iloyuno diyor ki:
    0
    0

    harika bi flim bu arada televizyonada çıksın diyenler kaç kez çıktı

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    78.181.152.12

  48. ilker diyor ki:
    0
    0

    hancoc>superman

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    176.41.215.146

  49. hencock diyor ki:
    0
    0

    HARİKA

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    78.181.154.152

  50. hencock diyor ki:
    0
    0

    İNANILMAZ GÜZEL

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    78.181.154.152

  51. rıdvan diyor ki:
    0
    0

    sappıksınız oluuuuummmmm

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.152 Safari/537.22
    88.230.171.206

  52. hancock diyor ki:
    0
    0

    çok güzel ama televizyona da çıksınnnn

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.97 Safari/537.22
    78.184.19.62

  53. hancock diyor ki:
    0
    0

    güzel televizyına çıksın

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.97 Safari/537.22
    78.184.19.62

  54. Furkan Oruc diyor ki:
    0
    0

    Manyaq Sarıo 😀

  55. Okan ßalcı diyor ki:
    0
    0

    Fena ßir Filim…!

  56. nesli diyor ki:
    0
    0

    mükemmel bi film olmuş en beğendiğim filmler listesine aldım:) bu filmde korku hariç tüm duyguları hissedebilir bi insan. sıradan bi kahraman masalı sanmıştımama hiçde öyle çıkmadı:) özellikle sırf sevdiği kadın hayatta kalsın diye kendini toparlayarak uzaklaşmaya çalışması çok etkileyici ve can alıcı bi sahne olmuş tek kelimeyle MÜKEMMEL BİR FİLM diyebilirz:))

  57. uzaylı diyor ki:
    0
    0

    süperrrrrrrrrrrrrr

  58. uzaylı diyor ki:
    0
    0

    süperrrrrrrrr bişey yav inşallah 2 incisi çıkmıştır kaç yıl oldu ama hayla fragmanı var 🙁 admin çıkınca koy siteye Hancock 2 yi Saol

  59. türkıye diyor ki:
    0
    0

    admın fılmmmmmm haeıkaq harıka harıka harıka harıka bu ızledıklerımde 0 kalır ya boyle fılm olmaz kardasim fılm inanılmaz admın saol ellerıne saglık ya harıka ya fılm

  60. nefer diyor ki:
    0
    0

    vbb

  61. iko diyor ki:
    0
    0

    gercekten da super bir film

  62. iko diyor ki:
    0
    0

    super

  63. özgür diyor ki:
    0
    0

    krdeşim helal olsun çok güsel bir film yapmışlar görüntü çok güzeldi admin krdeşim tşk ederim

  64. anan diyor ki:
    0
    0

    adam olun film süperdi haaaa

  65. wıll smıth diyor ki:
    0
    0

    ben hancock izlediginiz için saolun

  66. ferhat diyor ki:
    0
    0

    ben efsaneyimde bile çok güzel oynuyordu.

  67. semih polat diyor ki:
    0
    0

    hiç izlemedim cok guzel tavsıye ederım

  68. Begüm diyor ki:
    0
    0

    En az 4 kere iledim, tavsiye ederim.

  69. mustafa diyor ki:
    0
    0

    be kanka bufilim manyaktı be

  70. nurullah diyor ki:
    0
    0

    gökhan kardeş senin dediğin çocuk erkek 😀

  71. oğuzhan diyor ki:
    0
    0

    süper bi şey böyle film görmedim …

  72. tayfun diyor ki:
    0
    0

    bu çook sevyorum

  73. kerem diyor ki:
    0
    0

    zenci kadın fena ,

  74. can diyor ki:
    0
    0

    fenafilim

  75. kuzeygüney diyor ki:
    0
    0

    güzel

  76. kuzeygüney diyor ki:
    0
    0

    filim abartırmls

  77. ünlü mex diyor ki:
    0
    0

    BU ADAM VAR YA Bİ ADAMIN KAFASINI DİER ADAMIN DIIIII SOKTU

  78. ünlü mex diyor ki:
    0
    0

    hancock derki
    _
    kızım seni çok severim ,
    _
    kız ise
    _
    yüzüne bi vurup geçer

  79. ünlü mex diyor ki:
    0
    0

    argo ne demek ceva

  80. ünlü mex diyor ki:
    0
    0

    11 yaşındaki murat hiç üzülme hepsi ayrı bi tipsiz filmdekilerin.

  81. ünlü mex diyor ki:
    0
    0

    hancock kızı elden kaçırdı yazık üzülmesin diye bi bira getirecem ona işallah mutlu olur.Bide başka bir kız bulmalı bence

  82. ünlü mex diyor ki:
    0
    0

    vay be adam varya güzelim kızı koltuğa fırlattı sonra kız çekip gitti bence hancock çıldırmış.Karavanda bi aşağı bi yukarıgidiyor.

  83. cevat diyor ki:
    0
    0

    HaYATIMDA İZLEDİĞİM EN GÜZEL 10 FİLMİN İÇİNDE BENCE İZLEYİN MÜKEMMEL 🙂

  84. muhammet diyor ki:
    0
    0

    filmin 2 kisi çıksa mutiş olur

  85. muhammet diyor ki:
    0
    0

    ha bu arada film muhteşem

  86. muhammet diyor ki:
    0
    0

    ya arkadaşlar benden söylemesi eniysi siz hıtch yi izlemelisiniz enaz bunun kadar güzel

  87. Umud diyor ki:
    0
    0

    Filim harika

  88. Umud diyor ki:
    0
    0

    Super bir filim.Kizdan ayrilishi icimi yakti len

  89. semih diyor ki:
    0
    0

    film harika dostum

  90. 11 yaşındaki Murat diyor ki:
    0
    0

    ağladııııııııııııııııııım 🙁 🙁 🙁 🙁 ADMİN SÜPERSİN LAA AĞLADIIIIIM ;(

  91. hancock diyor ki:
    0
    0

    bence çok güzel bir film 2.side çıkar işşallah

  92. mirza diyor ki:
    0
    0

    bence süper bir film

  93. turgut diyor ki:
    0
    0

    Süperr Orda Kadın Hancock ayrıca çok seksi diyor ve onun başını onun götüne sokuyar Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha

  94. Berkay diyor ki:
    0
    0

    süper ya bu sabah izledim uffff çok güzell

  95. MUHAMMED diyor ki:
    0
    0

    FİLME BAYILDIM

  96. Hancock diyor ki:
    0
    0

    Fil Manyaktı ‘3 Kere İzledim’Saol Admin Eline Sağlık Hancock 2 Varmı Beyler Bu arada Söliyimde Olursa Söleyın…

  97. enguzel diyor ki:
    0
    0

    enguzelsoz.net film hakketten 10 numaraydı

  98. www.enguzelsoz.net diyor ki:
    0
    0

    film 10 numaraydı

  99. yağmur diyor ki:
    0
    0

    muhteşemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm tek kelimeyle müthişşşşşşş 😀

  100. hüsamettin diyor ki:
    0
    0

    daha öncedende izlemiştim mükemmel bişey hencock ile bi fotoraf çekinmek isterdim yha 😀

  101. ibrahim diyor ki:
    0
    0

    süper karavan sahnesi süper

  102. Eren diyor ki:
    0
    0

    Boşaldığı an süper 🙂

  103. mehmet diyor ki:
    0
    0

    10 Kere İzledim Dahada İzliyorum 😀

  104. YUsuf diyor ki:
    0
    0

    güzel manyak bişi tv de de yanlanmasısını isteriz tabi

  105. cenk diyor ki:
    0
    0

    bence sacma bı fılm.eskı superman fılmlerıyle aynı.

  106. yusuf diyor ki:
    0
    0

    nekadar güzel

  107. batuhan diyor ki:
    0
    0

    Süper bir Film Mükemmell

  108. farketmes diyor ki:
    0
    0

    olum bu film supeeerrrr ihsalag yenisi cikar 😛

  109. honcock diyor ki:
    0
    0

    hayatımda izlediğiöm en güzel film toplam 67. seyredişim hiç bıkmadım bi tanadaha var filmi adı ben efsaneyim müthüş müthiş müthiş <3<3<3<3<3 bu adam hayatımda en sevdiğim adammm…<3<3<3

  110. efe diyor ki:
    0
    0

    superrrrr

  111. Serhat diyor ki:
    0
    0

    süper film saol admin kardeşim

  112. büşra diyor ki:
    0
    0

    vay canına film çok güzeldi.jason bateman filmi böyle olur zaten.charlize theron ve will smith için söylenecek bişey yok zaten.türkçe dublaj beni çok eğlendirdi.altyazılı halini düşünemiyorum.oyuncuların kendi sesi olsaydı daha iyi olurdu.bu arada görüntü kalitesi çpk güzel diğer birçok siteye göre teşekkürler.

  113. Gökhan diyor ki:
    0
    0

    serseri diyen sarı saçlı kız süper yaaa 😀

  114. kaan_62 diyor ki:
    0
    0

    will simith değilmi adam bir harika :))

  115. ergin diyor ki:
    0
    0

    filim süper teşekkürler admin


Bu sitede yer alan tüm filmler “video paylaşım siteleri” aracılığıyla paylaşılmaktadır. Bu site kendi sunucularında herhangi bir video içeriği barındırmadığından bu konuda bir telif hakkı sorumluluğu kabul etmemektedir. Sitemizde bulunan bir filmin telif hakkınızı ihlal ettiğini düşünüyorsanız telif kanıtlayıcı belgeler ile birlikte [email protected] e-posta adresinden kaldırılmasını talep edebilirsiniz.