Hayalet Sürücü 2 izle, Hayalet Sürücü 2 Türkçe Dublaj izle, Hayalet Sürücü 2 İntikam Ateşı izle, Hayalet Sürücü 2 Filmini izle, Hayalet Sürücü 2 Hd izle

Hayalet Sürücü 2 Türkçe Dublaj izle

Film Açıklaması
Hayalet Sürücü 2 Türkçe Dublaj izle

Johnny Blaze, motorsikletle müthiş gösteriler yapan başarılı bir sürücüdür. Fakat yıllar önce başından geçen talihsiz bir olay, bütün hayatını korkunç bir şekilde etkilemiştir. Uzun bir zaman önce, ölmek üzere olan babası ve çocukluk aşkı Roxanne´i koruyabilmek için şeytanla bir anlaşma yapmak zorunda kalmıştır. Buna göre gündüz her ne yaparsa yapsın, geceleri şeytanın emirlerine itaat eden bir Hayalet Sürücü olmak zorundadır. Yaşamının bir parçası haline gelen bu korkunç kaderden kurtulmak ve gücünü masumları korumak için kullanmak için çok ciddi bir mücadele vermesi gerekecektir. JetFilmizle.Com Sunar İyi Seyirler.

Yapım:
IMDB Puanı:
Senaryo:
Yönetmen:

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle

  1. berat diyor ki:
    0
    0

    film güzel ama donuyo

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:30.0) Gecko/20100101 Firefox/30.0
    1.1.1.18

  2. bedir diyor ki:
    0
    0

    hiç donmuyo çok güzel

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.131 Safari/537.36
    1.1.1.18

  3. adam diyor ki:
    0
    0

    Çok donuyo b*k gbi film olmş

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/32.0.1700.107 Safari/537.36
    1.1.1.18

  4. EMRE diyor ki:
    0
    0

    siteniz çok güzel admin yanlız bazı filmler silinmiş boşuna zaman kaybı yaşıyoruz buna bir çare bulursan sevinirim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:26.0) Gecko/20100101 Firefox/26.0
    1.1.1.18

  5. ömer çebi diyor ki:
    0
    0

    siteniz cok güzel ve oldukca hızlı fakat her filim’in içerisine reklamınızı koymanız ve bunu kısa döngü içerisinde oturtmayıp tümüne yaymanız oldukca sinir bozucu olmaktadır bu yüzden en güzel filimler sizde olsa bile asla izleme.lütven bunu düzeltin yada kısa bir süreligine filim karesinin içerisine reklamınızı koyun.zaten filimi izleyecek olan siteyi okuyor ona göre giriyor ve en hızlı hangisi açılıyorsa o siteden sürekli filimleri takip ediyor.umarım yazımı dikkate alırsınız.simdiden çalısmalarınızda basarılar dilerim.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36
    1.1.1.18

  6. Eşref diyor ki:
    0
    0

    Bu adama hastayım ben küçüklükten beri 😀

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.57 Safari/537.36
    1.1.1.18

  7. Gönül diyor ki:
    0
    0

    Ghost Rider 1 ve 2 farklı yönetmen ve yapımcılarla yapılmış.Bu yüzden senaryo ilkine göre farklı.İlkinde Johny Blaze şeytanla anlaşma yaparken elini yanlışlıkla kesmişti.2. de ise cam şişe ile kesiyor.Çıplak gösteriler vs.. saçmalığı da ayrı.Bunun dışında çekim farkı oldukça fazla.Senaryo kötü.Şeytana bak hiç gücü yok..İnsan bu ne biçim şeytan diyor.Nicholas Cage ilk filme göre 3 yıl fark olmasına rağmen 10 yıl yaşlı görünmüş bu filmde.Olmamış.

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; InfoPath.1; .NET4.0C)
    1.1.1.18

  8. alp269 diyor ki:
    0
    0

    çok güzel film hd olsa daha iyi.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36
    1.1.1.18

  9. pedram diyor ki:
    0
    0

    bari gerçek olsaydı çok muhteşem olurdu

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36
    1.1.1.18

  10. ABIŞKA diyor ki:
    0
    0

    admin yıllardır bu sitedeyim.ilkdefa olumsuz yorum yapacam film çok duraksıyo atlıyo izlerken başım ağrıdı.bir partı zor bitirdim.lütfen ilgilenir misin admin.seviyoruz seni…

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.95 Safari/537.36
    1.1.1.18

  11. fuat diyor ki:
    0
    0

    admınım fılım cok guzeldı tsk ama yenı fılım lerı yuklersen cok daha tsk ederımm

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.69 Safari/537.36
    1.1.1.18

  12. kaan diyor ki:
    0
    0

    süper size öneririm

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.69 Safari/537.36
    1.1.1.18

  13. sensation white diyor ki:
    0
    0

    1.seriden daha quseldi..nevşehir ürqüp sahnesi quzel olmuş….3.seriyi bekliyourz johny blaze’den…

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.66 Safari/537.36
    1.1.1.18

  14. ASYA diyor ki:
    0
    0

    ilumati mk bu ama izlenmeye deyer .d

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.57 Safari/537.36
    88.249.112.200

  15. azra diyor ki:
    0
    0

    çok güzel bir film hayanıyım

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; InfoPath.2; .NET CLR 2.0.50727)
    88.229.12.125

  16. mert diyor ki:
    0
    0

    4. part kesik admin saygılar.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.95 Safari/537.36
    88.245.50.64

  17. levent diyor ki:
    0
    0

    nasıl film yüklüyosunuz kardeşim film daha bitmeden kesiliyo başkada part yok açılcak son part 6. part oda tamamen bitmeden film yarım kalıyo bu ne böyle kardeşim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.110 Safari/537.36
    1.1.1.18

  18. efe diyor ki:
    0
    0

    korku

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.2; WOW64; Trident/6.0; MALNJS)
    88.236.49.216

  19. prolarxs diyor ki:
    0
    0

    çokkk güzzzellllll bayıldım ablam durmadan izliyor :))

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.94 Safari/537.36
    1.1.1.18

  20. mustafa yasin karaman diyor ki:
    0
    0

    süper film

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    78.180.4.21

  21. demirhan diyor ki:
    0
    0

    arkadaşlar filmi anlamak için hayalet sürücü 1’i izlemek gerekiyor haberiniz olsun. bide film güzel ama dikkatli bakarsanız iğrennnnnnnnnnnnnnnnçççççççççç 1 ile 2 arasında büyük fark var size farkları sayayım bu film aniasyon olmuş 1. serisi animasyon değildi adamın sevgilisi vardı motor değişmiş adam hayalet sürücüye daha hızlı dönüşüyordu hayalet sürücünün kafası siyah olmuş ve hayalet sürücü kötülük için değil iyilik için savaşıyordu bide bu kadar mı türk düşmanı olunur! FİLMİN YARISI TÜRKİYE’DE ÇEKİLDİ VE TÜRKİYE’Yİ CENNET’TEN EN UZAK YER OLARAK GÖSTERMİŞLER VE acaba neden şeytan insan şeklindedir dedikten sonra Atatürk ve osmanlı padişahı’nın resmini koymuşlar ama ben bunlara rağmen filmi beğendim admin ellerine sağlık lütfen hayalet sürücü 3’ü de koy hoşçakal 3’ü dört gözle bekliyorum

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:20.0) Gecko/20100101 Firefox/20.0
    176.33.103.3

  22. ömer diyor ki:
    0
    0

    guzel ama ılk cıkan hayalet surucu gıbı degıl bıdakı hayalet surucunun daah ıyı olcagına ınannıyom

    Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; tr; rv:1.9.2.28) Gecko/20120306 Firefox/3.6.28
    78.185.26.151

  23. berke diyor ki:
    0
    0

    ya evet açılmıyo yaaaaaaa

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22
    88.233.133.197

  24. Burak diyor ki:
    0
    0

    admin son part açılmıyoooo 5. partı ızledım 6 yok !

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
    1.1.1.18

  25. suat diyor ki:
    0
    0

    bomba gibi olmuş

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    78.181.128.134

  26. volkan diyor ki:
    0
    0

    filmde TÜRKİYEYİ cennetten en uzak nokta olarak göstermesi çok sinir bozucu hiç beğenmedim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    78.163.111.79

  27. mert diyor ki:
    0
    0

    bende açılıyo

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    1.1.1.18

  28. abdullah taş diyor ki:
    0
    0

    SÜPER FLİM

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/21.0.1180.89 Safari/537.1
    1.1.1.18

  29. samet diyor ki:
    0
    0

    süperr

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.43 Safari/537.31
    1.1.1.18

  30. umut diyor ki:
    0
    0

    bende açıyo

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.43 Safari/537.31
    1.1.1.18

  31. kerem diyor ki:
    0
    0

    arkadaşlar sesi sizden gidik ayarlardan sesi düzeltip yapa bilirsiniz

    FİLİM SÜPER ABİİİİ

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:19.0) Gecko/20100101 Firefox/19.0
    1.1.1.18

  32. RESUL diyor ki:
    0
    0

    Hiç güzel bi film deil tavsiye etmem.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22
    1.1.1.18

  33. pedram diyor ki:
    0
    0

    lan harika be biraz korkutucu ama altıma yapmaya değerdi nisan bir şaka şaka 5 dakka

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22
    1.1.1.18

  34. necip can diyor ki:
    0
    0

    oğlum bak git filim mükemmel sağol admin

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22
    1.1.1.18

  35. merve diyor ki:
    0
    0

    iğrenç ya berbat bi film olmuş kim yazdı çizdi bunu ya çocuk mu kandırıyolar ne sacmaık. gecen bölümdeki anlaşma yapılan sahneyi guya değiştirmişler gülünür yani efsane şey bok olmus

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.152 Safari/537.22
    1.1.1.18

  36. RaconaTERS diyor ki:
    0
    0

    marko bi kaybol la. ne takıntılı adamsın izle filmini gec. imdb bu kadar ayrıntıya takılmıo. Yok palyanco gibi gülüyorlarmış yok gözlerinin renkleri farklıymış. Soguttun la beni filmden de adamdanda.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.152 Safari/537.22
    88.242.124.58

  37. emin ersöz diyor ki:
    0
    0

    çok güzel bir film diyecek bir şey bulamıyorum.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:19.0) Gecko/20100101 Firefox/19.0
    88.240.131.199

  38. 2004arda diyor ki:
    0
    0

    güzel ve korkutucu

    Mozilla/5.0 (iPad; CPU OS 6_1_2 like Mac OS X) AppleWebKit/536.26 (KHTML, like Gecko) Version/6.0 Mobile/10B146 Safari/8536.25
    78.162.236.148

  39. mustafa diyor ki:
    0
    0

    bu film çok güzel 3-4-5 çıksa çok güzel olur

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.152 Safari/537.22
    95.14.185.163

  40. cafer diyor ki:
    0
    0

    Ben sonunda neden gözlerini açarak güldüğünü anlamadım şeytan gibi gülüyordu biri bana bu olayı açıklıyabilirmi acaba? Bu arada film çok güzel olmuş ellerine sağlık admin ayrıca çok hızlı olmuş teşekkürler 🙂

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.97 Safari/537.22
    94.78.104.20

  41. ali diyor ki:
    0
    0

    süper filim 3 çıksa daha iyi olur

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:19.0) Gecko/20100101 Firefox/19.0
    95.15.231.210

  42. Orhan diyor ki:
    0
    0

    Yaw ADMIN BU Filmler cok yavas doluyor. bune yaw rezillik. film zevkimizin içine etti walla.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:19.0) Gecko/20100101 Firefox/19.0
    5.47.42.134

  43. cafer diyor ki:
    0
    0

    Film gayet güzel olmuş ellerine sağlık bizlere sunduğun için 🙂

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.97 Safari/537.22
    94.78.104.20

  44. yusuf diyor ki:
    0
    0

    cok güzel

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 1.1.4322; InfoPath.2)
    46.1.171.120

  45. Serkan Efe diyor ki:
    0
    0

    Süper olmuş admin. Bu siteyi çok seviyorum. Flimde süper oluş. Hiçbir hata yok.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17
    78.174.115.139

  46. cüneyt diyor ki:
    0
    0

    partlar tam ekran olmuyo admın

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17
    88.232.199.216

  47. cansu samet diyor ki:
    0
    0

    biz izledik gerçektende çok güzel bir film teşekkür ediyoruz süper

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
    88.226.129.229

  48. MuKo diyor ki:
    0
    0

    Çok TŞKLER GERÇEKTEN HARİKA BİR FLİM VE HİÇ BİR SORUNU YOK TEKRARDAN TKŞLER.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17
    46.2.212.147

  49. ismini vermek istemeyen diyor ki:
    0
    0

    yaa çokk yavaş doluyor siteyi çok seviyorum da bu berbat olmuş admin

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17
    1.1.1.18

  50. mert diyor ki:
    0
    0

    admin sen kimsin abi

  51. mert diyor ki:
    0
    0

    admin sen kimsin abi

  52. yemliha diyor ki:
    0
    0

    çok güzel bir film admin eline sağlık heleki o ateşli efektler süper olmuş :V

  53. hejaro diyor ki:
    0
    0

    Ne film ama 🙂 .. Güzel olmasına rağmen birinci filmi gölgede bırakamıyor ne yazık ki. Yine de güzel olmuş emeğe saygı. Admin eline sağlık bu arada film için..

  54. berat diyor ki:
    0
    0

    evet çok güzel bir film

  55. isimsiz kahraman diyor ki:
    0
    0

    video çok hızlı

  56. KALPSIZ diyor ki:
    0
    0

    MUHTESEM

  57. bfbhf diyor ki:
    0
    0

    süper

  58. furkan diyor ki:
    0
    0

    fena ben çok beyendim en çok kaf taslı damın sürücüye olmamaya çalıştığı yer adam şekilden şekile giriyor

  59. emircan diyor ki:
    0
    0

    güzel ilgi çekiyo onun yerinde olmak isterdim

  60. admin diyor ki:
    0
    0

    filmi beğenenlere hayalet sürücü 3 göndericeğim beğenenler bana söylesin yeter

  61. ekin can yaman diyor ki:
    0
    0

    açılıor olummmmmm

  62. ekin can yaman diyor ki:
    0
    0

    açılıor

  63. Sıla diyor ki:
    0
    0

    admin bu yavaş doluyo neden?
    Lütfen cevap ver……

  64. admin diyor ki:
    0
    0

    arkadaşlar filmde hiçbir sorun yoktur keyifli izlemeler

  65. admin diyor ki:
    0
    0

    arkadaşlar lütfen argo kullanmayın

  66. odo diyor ki:
    0
    0

    herkesin azına boşalayım

  67. hey sago diyor ki:
    0
    0

    çok yavaş yükleniyo bilgisayarda sorun yok…

  68. [email protected] diyor ki:
    0
    0

    süper kız olsam ilk nicolasa verirdim emın ol buna 😀

  69. Göktuğ diyor ki:
    0
    0

    Bence de 1 daha güzeldi ama buda iyi bilmiyom valla ikiside güzel mkk 😀

  70. İsmail diyor ki:
    0
    0

    lan filmi admın yapmadı sadece paylastı 🙂

  71. Kerem Ümit diyor ki:
    0
    0

    filmi sanki admin yapıo

  72. KurtoqLu diyor ki:
    0
    0

    1.çi fiml daha qüzeldi izledimqim her an aksiyondo bunu boqlamışsınız saçma oLmuş ßence admin Boq qiBi oLmuş 1.çisi daha qüzelDi

  73. mert diyor ki:
    0
    0

    çok ğüzel bir flim miş yaa en az 20 kere izledim

  74. uğur diyor ki:
    0
    0

    oç bu kafirler yhaa bu isanın eti diyolar sürücüyle o motorlu adamın konuşmasında

  75. apo diyor ki:
    0
    0

    😀

  76. halil ibrahim yıldız diyor ki:
    0
    0

    haaaaaaaarikaaaaaaa biiiiirrrr film
    lütfen tv’ye çıkarın
    hemde atv’ye
    lütfen

  77. kardes diyor ki:
    0
    0

    kardesim bu donuyooo yaaaaa adam gibi izliyomiyom admin buna bi coxum yap

  78. aslıhan diyor ki:
    0
    0

    ellerine sağlık admin

  79. oguz diyor ki:
    0
    0

    çok yavaş doluyor. filmin bütün partlarını farklı sekmelerle açıp yarım saat doluma bırakıp öyle izlemek gerek.
    vakti olan buyursun izlesin

  80. mustafa diyor ki:
    0
    0

    Böyle bi film yok ya süper 🙂

  81. adem diyor ki:
    0
    0

    hem oto geçişte hemde part halinde son 15 dakikası yok admin bilginize

  82. yigit diyor ki:
    0
    0

    admin bu gun hangi filmi acsam izlemek icin hep sorun film ler donuyo duzeltirmisin lutfen

  83. murat diyor ki:
    0
    0

    film çok duraklıyo

  84. yusuf diyor ki:
    0
    0

    çok guzel fılm 3 de çıkarın

  85. cages diyor ki:
    0
    0

    güzel bir film izlemenizi tavsiye edrim

  86. ismail diyor ki:
    0
    0

    BENDE HİÇBİŞEY YOQ SESFELAN İİ SES AYARLARINI Bİ KURCALAYIN•

  87. emre diyor ki:
    0
    0

    keşke ben HAYALET SÜRÜCÜ olsam

  88. atakan diyor ki:
    0
    0

    Ya bişi sorcam hayalet sürücü 3 yok demi ?

  89. altan diyor ki:
    0
    0

    ya admin şu yoruumları anlamıom ya bende hd,ses problemsiz her part açılıo yani sorun yok filmde ayrca ben dns ayarlatıylada oynamadm chromeden izliyorum rahat rahat tşk.

  90. barsa diyor ki:
    0
    0

    hem guzel hemde korkunc bir film

  91. barsa diyor ki:
    0
    0

    guzel film

  92. onur diyor ki:
    0
    0

    tek kelimeyle super bişi diyemiyorum

  93. Burak diyor ki:
    0
    0

    Ya İnsallah Türkçe Dublaj Dır Türkçe Dublajsa Sevinirim

  94. mustafa diyor ki:
    0
    0

    Admin Ben ve Eşim 2 Gündür Herşey Cok Güzel Ellerine Saglık Teşekkürederim Simdiden

  95. marko diyor ki:
    0
    0

    admin kardeş emeğine sağlık kalitesi,ses efektleri,görüntüsü herşeyi çok iyi yani eline sağlık ama nicolos cage ce yuh diyorum 1 filmiyle 2 filmin araasında nebiçim farklar var 1 ci filmi 2007 çektiler helal ama 2 serisini 2011 çektikleri şu filme bi bakınyağ aralarındaki farkaları sayıyım size 1.motor değişmiş çok kötüsü gelmiş.2adamın giysileri felan berbat olmuş.3adam zengindi burdaysa fakir olmuş nasılsa artık4.sevgilisi vardı 5. kariyeri vardı6.canavara dönüşürken paylonço gibi gülmüyordu 7.kendisi canavara dönüşünce kendisini kontrol edebiliyordu8.tabancası vardı ve zinciri 4 katlık bir bina kadar uzatmışlar9.insanların ruhlarını felan emerken gözleri yanıyordu10.anlaştığı kişi yi değiştirmişler11.canavara dönüşürken hemence dönüşüyordu (yani hızlıca)12.efektleri kötü yapmışlar13.adam 1 ci filminde insanları korumak ama cıyla savaşıyordu 2 de ise sadece öldürmek amacıyla savaşıyor ama 2 nin sonunda nihayet maviye dönüyor(1 dede mavi ile kırmızı karışıktı) yani size söyleyebileceğim filmi boşaboşuna yapmışlar konusu iyi ama 1 ile 2 yi kıyaslayınca pek yakışmamış adamlara 1 de okadar para yatırdılar 2 de ise kesin daha fazladırda yenide yatırdıkları paraya göre daha iyi yapabilirdiler isteyen bu filmi izlesin zaman geçirmek için iyidir ama sıkıcı izlerken bile bazı bölümlei sıkıcı geldi oyüzden atladım bazı kısımları10/3 veririm ancak bukadar iyi işler admin kolay gelsin LÜTFEN YORUMUMU OKUYUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  96. İsmaiL yıLdız diyor ki:
    0
    0

    gerçekten mükemmel bir film 🙂 herkese şiddetle tavsiye ediyorum 🙂 mutlaka izleyin 🙂

  97. yusuf diyor ki:
    0
    0

    güzel hayalet sürücü delale hayalet çok güzel flim çıkarmşsın

  98. yusuf diyor ki:
    0
    0

    ooooooooooooooo çokgüzel çocuk motora bindiğinde önünü kaldırarak sürdü her türlü hayalet sürücü

  99. mustafa diyor ki:
    0
    0

    1.de güzeldi 2.de güzel olmus film güzel [süper]……..!

  100. kral diyor ki:
    0
    0

    Evet filmi çook beyendim harika

  101. torniquet_ diyor ki:
    0
    0

    Film gerçekten güzel daha da güzel olan bazı sahnelerin avucmun içi gibi bildiğim ve nerdeyse hergün gittiğim yerlerde çekilmiş olması

  102. sinan sinan keskinli diyor ki:
    0
    0

    ben en fazla 5. part,ı beğendim cocuk ağzından ateş hüflemesi süperdii
    şarkısınıda cok fazla beğendim.

  103. ZORBEY diyor ki:
    0
    0

    güzeldi beh

  104. deniz diyor ki:
    0
    0

    güzeldı saol admin … 🙂 çok uzun zaman bekliyordum partlar düzeltsın .. baya oldu ama beklemeye deydi .. Nicolas C. en iyi adam bu filim için..
    yeni bilim kurgu filimler de yükle sana zamet ( Türkçe dublajlı ) çok severim .. )

  105. melike diyor ki:
    0
    0

    olum bu filimi için kendimi öldürm süper ama galasraydan sonra süper 1 GS 2 haylet sürcü

  106. emrah diyor ki:
    0
    0

    admin süper olmuş tebrikler

  107. mert diyor ki:
    0
    0

    film güzel ama çok donuyo

  108. inci diyor ki:
    0
    0

    süperrrrr süperrrr çok güzel…

  109. Batuhan diyor ki:
    0
    0

    admin ellerine sağlık manyak bişey yapmışsın 🙂

  110. fehmican diyor ki:
    0
    0

    admin kardeş bu site çok iyi filmlerde açılıyor ama bu filmde part 5 açılmıyor bakarsan sevinirim.

  111. Bilgi diyor ki:
    0
    0

    FİLM ÇOK GÜZEL BAYILDIM EMEĞE SAYGI TEŞEKKUR EDERİM ADMİN KARDEŞ 🙂

  112. tunay diyor ki:
    0
    0

    hiç bir sorun yok en havalı bölüm şeytanın takendisini öldürmesi

  113. ADANALI diyor ki:
    0
    0

    berbat bi filmdi hiç zaman kaybedip izlemeyin

  114. tunay diyor ki:
    0
    0

    süpeeeerrrrrrrrrrrr

  115. falan filon diyor ki:
    0
    0

    emeğinize sağlık bu sitenin hastasıyım dostum acaba şafak vakti 2 ye bi bakarmısınız eminim çok izlenecekdir özlelikle ben 4 kere izlicem ama yok lütfen onu yükleyin

  116. ebru diyor ki:
    0
    0

    çok güzel olmuş hemde nevşehir kayseri manisada ve kapodokyada çekilmiş

  117. fatih diyor ki:
    0
    0

    yaa 1.si daha güzeldi sanki 2.sinde blaze biraz şımarmış gibi

  118. murat diyor ki:
    0
    0

    süperdi kesintisiz bir filim teşekkürler emeye saygı

  119. emre diyor ki:
    0
    0

    gece ızeldınmı cok guzel oluyo

  120. emre diyor ki:
    0
    0

    olum bu jonyh ben olsam varya

  121. mehmet diyor ki:
    0
    0

    admin cok güzel olmuş eline saglık ama ilkine bakarak biraz kısa olmuş

  122. oğulcan diyor ki:
    0
    0

    admin çok saol çok güzel bir film KEYİFLİ SEYİRLER

  123. FURKAN diyor ki:
    0
    0

    çok pissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

  124. emirhan diyor ki:
    0
    0

    süper film 🙂

  125. ahmet diyor ki:
    0
    0

    admin hairkasın gezdiğim hiç bir sitede bu kadar iyi görüntü kalitesi görmedim

  126. mert diyor ki:
    0
    0

    cok guzel bir film supersin admin

  127. mert diyor ki:
    0
    0

    Admin cok saol super bir flim tam ekranda oluyor

  128. Enes diyor ki:
    0
    0

    süper valla bir gün şeytanla anlaşma yapmayın 😀

  129. Enes diyor ki:
    0
    0

    süper valla 😀

  130. yusuf daniş diyor ki:
    0
    0

    sa hayalet sürücü hastasıyım sana

  131. muhammet diyor ki:
    0
    0

    adiler şeytan nie insan şeklindedir dedikten sonra resim geçiyo fark ettiyseniz osmanlı padişahı vede mustafa kemal atatürkün fotoğrafını koymyşklar ben böle filme koyarm

  132. turgut diyor ki:
    0
    0

    saoll uzun zamandır arıyodum bu fılmı

  133. deniz diyor ki:
    0
    0

    saol admin güzel film

  134. pols mesut diyor ki:
    0
    0

    bu adamın filmleri vahşetül dehşet

  135. yusuf can diyor ki:
    0
    0

    ya niye açılmıyor bu film

  136. Ümmet diyor ki:
    0
    0

    SÜPER BİŞE BEN EN ÇOK O ÇOÇUĞUN HAYALET GÜCÜ VERME BÖLÜMÜ MANYAK BİŞEY.

  137. görkem diyor ki:
    0
    0

    Yha tam ekran olmyor neden yardm qlss

  138. alihan diyor ki:
    0
    0

    bence güzeldi yarıya kadar izledim ama bir eklenti istiyor

  139. gRiFoN diyor ki:
    0
    0

    helal olsun asya süper yorum 🙂

  140. ASYA diyor ki:
    0
    0

    Bu nasıl bi Türk düşmanlığı yaa bu kadar da olmaz adamlar Fatih Sultan Mehmet i şeytan tasvirinin içinde gösteriyorlar.yuh artık

  141. ENES diyor ki:
    0
    0

    çok çok çok güzel bir filmdi sonunda meleğe dönüşmesi çok daha güzel yapmış.tşkr ederim admin , ellerine sağlık

  142. halil diyor ki:
    0
    0

    filimi türkiyede bi bölümünü çektiler pçler türkiyeyi cennete en uzak yer diye söylüyolar türklere hakaret var bu filmde

  143. DrGON diyor ki:
    0
    0

    offff admin düzelt şunu 2.partta takılıp duruo yha

  144. veyis diyor ki:
    0
    0

    admin super olmus

  145. bülent diyor ki:
    0
    0

    film muhtiş film efekleri biraz daha gerçekçi olssa manyak bir film olurdu vallah oskara giderdi

  146. egzon kosovali diyor ki:
    0
    0

    admin kralsin cokk super film…… tessekurlerr….

  147. yusuf diyor ki:
    0
    0

    Evet arkadaşlar filmin 1(bir)’inci serisinin yanında bu o kadar kaliteisiz kalmışki acaba ne zaman heyecanlı bir sahne veya göz alıcı bir görsellik yaşanacak diye bekledim ancak tam bu esnada film bitti:)) ne gariptir ki bu filmi 1(bir) yıldır bekliyoum ve izlediğime pişman oldum desem yeridir.Sadece zaman kaybı((Tabiki bu tamamen benim şahsi düşüncem)).

    ADMİN sana çok teşekkür ederim eline sağlık.

    HERKESE İYİ SEYİRLER DİLERİM….

  148. onur diyor ki:
    0
    0

    harika sonunda rengi deyişiyo

  149. berkay diyor ki:
    0
    0

    admın bu güzel film için çok teşekkürler.
    yine insanları şaşırtıyosun

  150. sakir diyor ki:
    0
    0

    Nicolas cage in en kötü performansı güzel olacak filmi berbat etmiş..

  151. Sarisimsek diyor ki:
    0
    0

    helal olsun admin, emeğine sağlık. 😀 süper film.

  152. burak diyor ki:
    0
    0

    Tam ekran olmuyo admın 1-2. partlarda oldu dıerlerınde olmuyo bı bakarmısın.

  153. ilker diyor ki:
    0
    0

    saol admin fena filim

  154. Arif Bağış diyor ki:
    0
    0

    Tavsiye ederim arkadaşlar fena film 🙂 İnternet cafe yönetiyorum .. Çok fena sardı zamanı , nasıl geçti anlamadım harbiden ..

  155. alper diyor ki:
    0
    0

    ÇOK KÖTÜ BİR FİLM 1. SERİSİ 110 MİLYON DOLAR IDI HIC YAKISMAMIS FİLMİN SERİSİNE.

  156. alper diyor ki:
    0
    0

    bu filmi izlemek için can atıyordum ama 1 . filmi dha guzel dha anlamlı konu daha gercekcı idi dunyanın en buyuk butcelı flmıydı 2007 de ama 2 filmi hiç yakısmamıs anımasyon !!! 1. filmi ne yarasır olması gerekırdı !!

  157. alper diyor ki:
    0
    0

    Bu filmi izlemek için can atıyordum ama pısman oldum bole bı karıyerı olan fılm ın 2 cı serisine yakısmıyacak turde bır flm 1 inci filmiyler arasındaa daglar kdr farkvar 1 flm hem dunyanın en buyuk butcelı flmlerınden hemde 2007 de yapılmıstı konusuylada harıkaydı ama 2 cı flm animasyon yazıkk !!!

  158. sefa diyor ki:
    0
    0

    siz filimi tek deneyin bi

  159. sefa diyor ki:
    0
    0

    tek parti denedinizmi?

  160. mert diyor ki:
    0
    0

    admin bunun 1. sini de koysana

  161. Sezer diyor ki:
    0
    0

    sizn yapıcanz filme

  162. ece diyor ki:
    0
    0

    Animasyon dalinda guzel

  163. m.b. diyor ki:
    0
    0

    siz övgüyü hakkediyorsunuz aynen göreve devam sakın yanlış yola sapmayın

  164. bireyselkitle diyor ki:
    0
    0

    admin’ benden bi çay…güzel film…nicolas cage nin hangi filmi kötü ki?

  165. zeynep diyor ki:
    0
    0

    güzel film teşekkürler

  166. HoLyPLayeR diyor ki:
    0
    0

    Emeğine saglık admin

  167. vLknaksu diyor ki:
    0
    0

    eLine sagLık Bro kolay geLsn o/

  168. hakan diyor ki:
    0
    0

    çok tşkler

  169. admin diyor ki:
    0
    0

    part 5 düzeltilmiştir

  170. gürkan diyor ki:
    0
    0

    bu filmde en sevdiğim kısım ayin sırasında herkezin sesi aynı anda çıksın diye 23 nisan kutlu olsun deniliyor bu filmde arkadaşımın babası oynandı ve filmin bir kısmı denizli pamukkalede çekildi 🙂

  171. hakan diyor ki:
    0
    0

    kimse yokmu

  172. okay diyor ki:
    0
    0

    part 5

  173. mehmet diyor ki:
    0
    0

    admin abi 5.part açılmıyor

  174. elcin diyor ki:
    0
    0

    Film rezalet. izlemeyin 1-ci bolumun yaninda bu bir cizgi film.

  175. admin diyor ki:
    0
    0

    film düzeltilmiştir ses kayması halledilmiştir. hd kalitede eklenmiştir iyi seyirler.

  176. ahmet diyor ki:
    0
    0

    admin sesde bi sorun var galiba bi halletsen çok güzel olur

  177. Hüseyin diyor ki:
    0
    0

    Admin Eline Sağlık Sinemada İzledim Alt yazı ;)) Bu on numara olmş

  178. emin diyor ki:
    0
    0

    seste büyük bi problem var admın

  179. polat diyor ki:
    0
    0

    filim güzel site brbt bu ne bçm bir film sesler karışmış çorba olmuş jet filme hiç yakışmıyor filmi boşuna izlemeyin çünkü bişey anlamazsınız:(

  180. seyfi diyor ki:
    0
    0

    neden partlarda full ekran izliyemiorum ??

    • admin diyor ki:
      0
      0

      firefox kullanırsaniz izlersiniz full ekran yada chrome da videonun altinda tam ekran için tiklayin yaziyor ona tiklayiniz

  181. Fail diyor ki:
    0
    0

    arkadas bu tam ekrana geçmiyor diğer filmlerde de öyle oluyor bazen . Çözüm yolu varmı ?

  182. A.Terzi diyor ki:
    0
    0

    Dostum dns ayarlarını değiştir ve tekrar aç

  183. SaYMaN diyor ki:
    0
    0

    -Film için de teşekkürler fakat yarıda kestim,
    çünkü partlarda ses kayması var düzeltirsen sevinirim iyi geceler 🙂

  184. emretuna diyor ki:
    0
    0

    yaa ses onde gidiyor ne anladım bu isten :@

  185. Can diyor ki:
    0
    0

    ozaman dügünü çıkana kadar bu filmi askıya almak en mantıklısı izlediğimizden ne zevk alırız nede pek bişe anlarız 😉

  186. Can diyor ki:
    0
    0

    seste senkron problemi var

    • admin diyor ki:
      0
      0

      evet sesde problem var ama suan cikan bu arkadaslar sese benım yapabilicegim bişe yok düzgün sekilde yenisi cikarsa degiştiririm hemen arkadaslar

  187. abdulbaki diyor ki:
    0
    0

    diyecek bir şey yok admin müthiş bir hız. tebrikler..

  188. şevket diyor ki:
    0
    0

    açmıyo bu admn
    google choreme faln bişeyler dio


Bu sitede yer alan tüm filmler “video paylaşım siteleri” aracılığıyla paylaşılmaktadır. Bu site kendi sunucularında herhangi bir video içeriği barındırmadığından bu konuda bir telif hakkı sorumluluğu kabul etmemektedir. Sitemizde bulunan bir filmin telif hakkınızı ihlal ettiğini düşünüyorsanız telif kanıtlayıcı belgeler ile birlikte [email protected] e-posta adresinden kaldırılmasını talep edebilirsiniz.