Karanlık Su izle, Karanlık Su Filmini izle, Karanlık Su Türkçe Dublaj izle, Karanlık Su HD izle

Karanlık Su Türkçe Dublaj izle

Film Açıklaması
Karanlık Su Türkçe Dublaj izle

Bekar anne Dahlia Williams’ın hayata yepyeni bir başlangıç yapmak için kızıyla birlikte New York'un kenar semtlerinden birinde bakımsız bir apartmanın dokuzuncu katına yerleşir. Eski kocasıyla mücadele ettiği velayet davasına bir de çekilmez baş ağrıları eklenince Dahlia'nın hayatı çekilmez bir hal alır.Evin çeşitli yerlerinden tüyler ürperten tuhaf gürültüler gelmektedir.Bunlara bir de evin çeşitli yerlerindeki koyu renk su lekeleri eklenince Dahlia’nın tedirginliği artar.Birileri ya da birşeyler Dahlia ile akıl oyunları oynamaktadır. Hayal gücünün delicesine çalıştığı bir ortamda kendi mantığına ve önsezilerine güvenmesi imkansız gibidir. JetFilmizle.Com Sunar İyi Seyirler.

Yapım:
IMDB Puanı:
Senaryo:
Yönetmen:

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle

  1. anar diyor ki:
    0
    0

    yaxwidi

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36
    1.1.1.18

  2. ahmet diyor ki:
    0
    0

    izledim gerçekten mkemmel bir film siz olumsuz yorumlara bakmayın çok etkileyici en son partta ağladım çok güzel bir filmm mükemmel

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.72 Safari/537.36
    78.181.178.112

  3. ahmet diyor ki:
    0
    0

    arkadaşlar yeter gayrı bi karar verin iyimi kötümü Allah Allah

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.72 Safari/537.36
    78.181.178.112

  4. özlem diyor ki:
    0
    0

    güzel film izlenir, sonu fena.. 🙁

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; Trident/6.0)
    94.122.159.50

  5. berat diyor ki:
    0
    0

    annem hüngür hüngür ağladı :)) ve güzeldi

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 YaBrowser/1.7.1364.14524 Safari/537.22
    141.8.189.201

  6. yusuf diyor ki:
    0
    0

    tamamen vaikt kaybı çok saçma

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; Trident/6.0)
    46.197.193.30

  7. aleina diyor ki:
    0
    0

    gyzel birr filmm…:))

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:21.0) Gecko/20100101 Firefox/21.0
    1.1.1.18

  8. gökşen diyor ki:
    0
    0

    güzel ve anlamlı bir film

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.94 Safari/537.36
    78.182.150.50

  9. zeynep diyor ki:
    0
    0

    çok güzel sonu biraz üzücü ben ağladım yaaa!!!!!1 😀

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.94 Safari/537.36
    46.1.163.121

  10. ela diyor ki:
    0
    0

    güzeldi izleyince o tadi sizde alacaksiniz ve iyi ki izlemişim olacak sonundaki cümleniz…

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:20.0) Gecko/20100101 Firefox/20.0
    1.1.1.18

  11. bilge diyor ki:
    0
    0

    fena degil

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:20.0) Gecko/20100101 Firefox/20.0
    94.121.65.227

  12. ipek diyor ki:
    0
    0

    saçma salak bır fılm

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.2; WOW64; Trident/6.0; .NET4.0E; .NET4.0C)
    94.122.172.53

  13. SEVDA diyor ki:
    0
    0

    çok guzel yaaa

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    188.3.144.142

  14. seberta diyor ki:
    0
    0

    güzel bir film..seyredilebilr..anlamayanlar nesini anlamadılar saa:)))

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
    1.1.1.18

  15. sanane diyor ki:
    0
    0

    bence film güzel bu arada filmi beğenipte beğenmedim güzel değil diyenlere söylüyorum KENDİNİZ ÇEKİN BÖLE FİLMDE GÖRELİM ….

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    94.121.227.186

  16. Bahadır diyor ki:
    0
    0

    İzlenmeye Değer…

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.43 Safari/537.31
    1.1.1.18

  17. denef. diyor ki:
    0
    0

    sıradan ..

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.43 Safari/537.31
    1.1.1.18

  18. melisa diyor ki:
    0
    0

    süper bir film bayıldım korkunç deil biraz ama kızı çok tatlı suyun rengi igrenç yeni kişiler izlicekse tavsşye edebilrim 😀 ok

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.43 Safari/537.31
    1.1.1.18

  19. özlecomm diyor ki:
    0
    0

    wallaha daha izlemedim ama izliyçem. bişeye gıçık oluyorum burda lütfen filimlere yorum yazın ilk yorum bnden diyor ama yorum yapmıyor dangalaklar.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17
    1.1.1.18

  20. özlecomm diyor ki:
    0
    0

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17
    1.1.1.18

  21. serkan baba diyor ki:
    0
    0

    izlemedik izli,ycez BU ARADA FİLMİ İZLEMEDEN İYİ YA DA KÖTÜ DEMİYELİM LÜTFENNNN

  22. ayça diyor ki:
    0
    0

    süper bi film bayıldım aslında korku yok bunuda söylemiş oluyim

  23. hazel diyor ki:
    0
    0

    arkadaslar bi karar verin iyimi kötümü

  24. nurane diyor ki:
    0
    0

    iyi filim deline bilinir

  25. yorum diyor ki:
    0
    0

    çok iyi 🙂

  26. Korku filmci :D diyor ki:
    0
    0

    yorumları takmayın başlarını anlamıyosunuz biraz ama sonu çok güzel.Küçük kıza(nataşa) sinir olduğumu söyleyebilirim.

  27. dmla diyor ki:
    0
    0

    vasat bir film boşa zaman harcamayın beyler bayanlar tavanda bir su var falan çok saçma yaa ne yapmaya çalışmışlar anlamadım bnce

  28. AHMET diyor ki:
    0
    0

    yorumlar iç açıcı değil ama bi izlim bakim.

  29. gulsen celık diyor ki:
    0
    0

    daha once ızlemıstım guzel fılmdır ızlenır

  30. rufan diyor ki:
    0
    0

    fena değildi ama sonu aceleye gelmiş sanki

  31. NiKo diyor ki:
    0
    0

    aaaaaaaaa

  32. NiKo diyor ki:
    0
    0

    izlemedm ama yorumlar guzel diyor bakalim iste )

  33. deniz diyor ki:
    0
    0

    film güzel ..aci ama güzel..gerilim filimleri sevenler için TM..
    tavsiye ederim .. saol Admin 🙂

  34. SEZER diyor ki:
    0
    0

    filmi daha önce izlemiştim gerçekten güzel bi film. özellikle sonu duygusal ve etkileyici… tavsiye ederim. bi anne daha ne kadar fedakar olabilirki…..

  35. aydan diyor ki:
    0
    0

    Gerilim-psikolojik-korku türlerinden hoşlanıyorsanız kaçırmayın bu filmi 10/7

  36. selma diyor ki:
    0
    0

    beğendım

  37. feroşş diyor ki:
    0
    0

    yani pek beğendim sayımaz basit bir film zamanın varsa , izliycek başka film bulamadıysan belki izlenebilir

  38. srkysm22 diyor ki:
    0
    0

    bastan sıkıcı fakat 4 parttan sonra guzel ama agır bir film

  39. cicelimayra diyor ki:
    0
    0

    idare eder sonu böyle bitmeseydi üzüldüm

  40. osman diyor ki:
    0
    0

    güzel flim………

  41. gözde diyor ki:
    0
    0

    güzel bir film kesinlikle izleyin


Bu sitede yer alan tüm filmler “video paylaşım siteleri” aracılığıyla paylaşılmaktadır. Bu site kendi sunucularında herhangi bir video içeriği barındırmadığından bu konuda bir telif hakkı sorumluluğu kabul etmemektedir. Sitemizde bulunan bir filmin telif hakkınızı ihlal ettiğini düşünüyorsanız telif kanıtlayıcı belgeler ile birlikte [email protected] e-posta adresinden kaldırılmasını talep edebilirsiniz.