Kardeşim Bruce Lee izle, Kardeşim Bruce Lee Filmini izle, Kardeşim Bruce Lee Türkçe Dublaj izle, Kardeşim Bruce Lee Hd izle

Kardeşim Bruce Lee Türkçe Dublaj izle

Film Açıklaması
Kardeşim Bruce Lee Türkçe Dublaj izle

Filmde, dövüş sanatlarının usta ismi Bruce Lee'nin çocukluğundan itibaren hayat öyküsü, kardeşinin tanıklığıyla anlatılıyor. JetFilmizle.Com Sunar İYi Seyirler.

Yapım:
IMDB Puanı:
Senaryo:
Yönetmen:

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle

  1. selo808 diyor ki:
    0
    0

    Elinize sağlık güzel bir biyoğrafi .fakat iki parti var film tamamı.nı .içermiyor .SAYGILAR

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.2.1; tr-tr; Discovery Build/JOP40D) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile Safari/534.30
    1.1.1.18

  2. ramiz diyor ki:
    0
    0

    admin bu niye izlenmiyor

    Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; MRA 6.0 (build 5711); ru) Presto/2.10.229 Version/11.60
    1.1.1.18

  3. HALIM diyor ki:
    0
    0

    BURUCE LEE SUREKLI DOVUSEN ADMDI BUNDA FAZLA DOVUS SAHNESI YOK

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Win64; x64; Trident/5.0)
    88.242.243.204

  4. ugur diyor ki:
    0
    0

    güzel biyografi ellerinize sağlık…

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.152 Safari/537.22
    1.1.1.18

  5. hakan diyor ki:
    0
    0

    bu fılmse be obamayım

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.43 Safari/537.31
    1.1.1.18

  6. CanN diyor ki:
    0
    0

    Bnce Süper Film oLmus Ellerine Sağlık Admin Sonuna’Dek İzleyiNiz Tavsiye eDerim..!

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1)
    1.1.1.18

  7. turgay diyor ki:
    0
    0

    film guzel gıdıyor 4 uncu parttayım arkdasın bırı yanlıs fılme gırmıs galıba bılım kurgu degıl kı bu oyle efekler dudak ucuklatıcı olsun brush lee nın bıyografısı ıste bence guzel ızleyın derım

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22
    1.1.1.18

  8. can diyor ki:
    0
    0

    Bruce Lee harika bi biografisi 80 li yılların cocukları daha iyi anlar yeni nesil gördügünüz gibi veletler direk aksiyon bekliyor yazık cok yazık NOT:Veli

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22
    1.1.1.18

  9. hayrullah diyor ki:
    0
    0

    Guzel filimdi gerci bazi yerlerde takilmalar olutor ama anlamli ve guzel filum ….

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 2.3.6; tr-tr; GT-I8150 Build/GINGERBREAD) AppleWebKit/533.1 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile Safari/533.1
    1.1.1.18

  10. veli diyor ki:
    0
    0

    bukadar sacma bı fılm ızlemedım hıc bı konusu yok bruce nınde adını kırletmısler bazıları da cok bılgılıyım ayagına takılmıyomu uyuz oluyorum neymıs bıyografı fılmıymıs falanmıs fılanmıs baslarım boyle bıyogrofıye bruce dendıgı zaman aksıyon fılmı gelır akla bu sebepten dolayı ızler ınsanlar…( BUNU OKUYAN KISILER SAKIN OLAKI IZLEMEYIN IGREN BI FILM)

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/4.0; BTRS124146; GTB7.4; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; HPNTDF; .NET4.0C; My Toolbar)
    1.1.1.18

  11. axxx diyor ki:
    0
    0

    ulan temur zaten ben biyografi yazmışım aksiyon dememişim senin kafan basmaz olum git çizgi film izle sen

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22
    1.1.1.18

  12. temur diyor ki:
    0
    0

    merhaba laresmes haklısın bu adamlar bruce lee derken dövüş filmi bekliyor bu adam bir aktör dü ip man gibi zorlu bir hayat yaşamadı denildiği gibi biyografi 😀 mesela cüneyt arkın ın biyografisini çekseler bu seferde ne zaman bi orduyu yenebilecek adamların üstünden çekirge gibi zıplayacak diye beklerdi bunlar :D:D:D::D:D film çok güzel bence tavsiye ederim gayet sade ve güzel olmuş tşkler admin (; TAMAMEN SACMALIK NE BI AKSIYON nede bı heyecan saman gıbı ne beklersın çinlilerden herseyın cakması

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.97 Safari/537.22
    1.1.1.18

  13. halil diyor ki:
    0
    0

    bebat

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.4 (KHTML, like Gecko) Chrome/22.0.1105.511 YaBrowser/1.5.1105.511 (gtsr) Safari/537.4
    1.1.1.18

  14. hakan KARAGÖZOĞLU diyor ki:
    0
    0

    TAMAMEN SACMALIK NE BI AKSIYON nede bı heyecan saman gıbı ne beklersın çinlilerden herseyın cakması

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.152 Safari/537.22
    78.191.242.222

  15. axxx diyor ki:
    0
    0

    esmes haklısın bu adamlar bruce lee derken dövüş filmi bekliyor bu adam bir aktör dü ip man gibi zorlu bir hayat yaşamadı denildiği gibi biyografi 😀 mesela cüneyt arkın ın biyografisini çekseler bu seferde ne zaman bi orduyu yenebilecek adamların üstünden çekirge gibi zıplayacak diye beklerdi bunlar :D:D:D::D:D film çok güzel bence tavsiye ederim gayet sade ve güzel olmuş tşkler admin (;

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.152 Safari/537.22
    82.222.215.192

  16. eSmeS diyor ki:
    0
    0

    ESRA dns ayarlarını değiştir sorun hal olacaktır mağlum türkiye bi başka ülke başbakan bile değiştirdi youtube a girebilmek için 🙁

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; GTB7.4; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; .NET4.0C)
    176.43.197.117

  17. eSmeS diyor ki:
    0
    0

    ben böyle yorum böyle zeka görmedim arkadaşlar bu bir biyografi filimi ne bekliyonuz kameraların dışındaki kişiyi anlatıyor bunu göz ardı etmeyin lütfen bu filim süpermen filmimi değil çocukken tren durdursun 🙂

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; GTB7.4; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; .NET4.0C)
    176.43.197.117

  18. ESRA diyor ki:
    0
    0

    admin arasıra baktığım film sitelerinden bazıları mahkeme kararı ile kapatılmış umarım jetfilmizle için bu geçerli değildir bugün yeni film yüklememişsin

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.152 Safari/537.22
    78.184.2.63

  19. berbat diyor ki:
    0
    0

    tamamane zaman kaybıııı

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.152 Safari/537.22
    88.230.31.47

  20. mn diyor ki:
    0
    0

    verdigim dakikalara yazık 4 part oldu kavga yok birde kavga sahnesini kesmişlerr belki ileride düzelir diycem benden bu kadar hadi iyi seyirler…

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.152 Safari/537.22
    176.33.33.54

  21. memati025 diyor ki:
    0
    0

    merhaba

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.152 Safari/537.22
    83.183.179.144


Bu sitede yer alan tüm filmler “video paylaşım siteleri” aracılığıyla paylaşılmaktadır. Bu site kendi sunucularında herhangi bir video içeriği barındırmadığından bu konuda bir telif hakkı sorumluluğu kabul etmemektedir. Sitemizde bulunan bir filmin telif hakkınızı ihlal ettiğini düşünüyorsanız telif kanıtlayıcı belgeler ile birlikte [email protected] e-posta adresinden kaldırılmasını talep edebilirsiniz.