Lanetli Apartman Türkçe Dublaj İzle Lanetli Apartman Türkçe Dublaj Full İzle Toolbox Murders Türkçe İzle Toolbox Murders Türkçe Dublaj İzle

Lanetli Apartman Türkçe Dublaj İzle (Toolbox Murders)

Film Açıklaması
Lanetli Apartman Türkçe Dublaj İzle (Toolbox Murders)

Los Angeles'a yeni taşınan Nill (Angela Bettis) ve Steven Barrow (Brent Roam) Lusman Apartmanı'nda bir dairede kalırlar.1940'larda Art Deco tarzında lüks bir otel olarak inşa edilen bu bina, o yılların zengn ve ünlü Hollywood sosyetisin gözde mekanı olmuştur. Ancak daha sonra kötü günler vaşlar ve bina bakımsızlıktan harap bir hale gelir. Binayı eski görkemine kavuşturmak için şimdi bir restorasyon çalışması başlatılmıştır. Ancak kimsenin bilmediği bir şey vardır: Lusman asla kurcalanmamalıdır.!Binayı yenileme çalışmaları, binanın tüm sırlarını bilen ve her kilidi açabilen doğaüstü bir varlığın ortaya çıkmasına yol açmıştır. Türün usta yönetmeni Tobe Hepper'ın uzun süredir beklenen yeni korku filmi.. Jetfilmizle.com Gururla sunar, iyi seyirler. Lanetli Apartman Türkçe Dublaj İzle filmini donmadan sitemiz sayesinde rahatça izleyebileceksiniz. Korku , gizem ve gerilimin bir arada yaşandığı bu filmi tek başınıza izlemeniz pek iyi olmaz çünkü konusu , oyuncuları olsun hepsi on numara bir performans göstermişler.Lanetli Apartman Türkçe Dublaj İzle filminin yönetmen koltuğunda da usta yönetmen Tobe Hooper oturuyor.Tobe Hooper'ın yönetmen koltuğunda oturduğu hangi film kötü olabilir ki ? Lanetli Apartman Türkçe Dublaj İzle filmini çok sevdim , buna benzer bir film daha izlemeliyim diyorsanız , sitemizde kategoriler kısmından istediğin konu da işlenmiş filmleri , bir tıkla önünüze getirip dilediğiniz bir filmi seçebilir ve rahatça izleyebilirsiniz.Jetfilmizle.com olarak Lanetli Apartman Türkçe Dublaj İzle tarzı filmleri sizlere sunmaktan gurur duyuyoruz. Lanetli Apartman Türkçe Dublaj İzle 2004 - ABD Gerilim ,  Gizem ,  Korku 95 Dak. Tobe Hooper Angela Bettis ,  Juliet Landau ,  Brent Roam , Christopher Doyle ,  Marco Rodríguez Jace Anderson ,  Adam Gierasch Ryan Carroll ,  Frank Strausser Diğer Adı: Takım Çantası Cinayetleri  

Yapım: 2004 - ABD
IMDB Puanı: 5,3
Süre: 95 Dak.
Oyuncular: Angela Bettis , Juliet Landau , Brent Roam , Christopher Doyle , Marco Rodríguez
Senaryo: Jace Anderson , Adam Gierasch
Yönetmen: Tobe Hooper

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle

  1. Emre Can diyor ki:
    0
    0

    Süper filmmmmm

  2. ebruli diyor ki:
    0
    0

    korku filmleri genelde bayar zordur yani sürükleyici bir korku ve gerilim filmi bulmak ama bu film sıkmadan merak ettirip izletiyor kendini bence izlenebilir 10/7 ayrıca sanki devamı gelecek gibi

  3. KADERİM diyor ki:
    0
    0

    İLK ÖNCE YAPIMCIYA BENDEN TŞK GÖNDERİYORUM FİLM GERCEKTEN COK GÜZEL BEN KORKU FİLM SEVEN İNSANIM HER KOLAY KORKU FİLMLERİ İZLEMEM KORKU FİLMLERİ SECEREK İZLERİM BU FİLM ACILIYOR COKDA GÜZEL VE BAŞARILI CEKMİŞLER
    GELELİM FİLMİ BEYENMEYENLERE SİZLER COK BİLİYORSANIZ GECİNDE FİLMLERİ SİZ CEKİNDE BİZDE GÖRELİM ÖNÜNE GELEN SACMA GÜZEL DEYİL ZAMAN KAYBI BU LAFLARI SÖYLEYEN İNSAN KONUŞMAKLA DEYİL YAPARAK GÖSTERİR YAPIMCI SİZLERİN SÖZÜNDEN İŞMİ YAPACAK BEYENMEZSEN BEYENME SANA KİMSE YALVARMAZ BEYEN DİYE BEYENMEYEN VARSA SİKTİR OLUR KENDİZİ CEKER FİLMMİ YAPINCI SANA BAŞARILAR DİLERİM İNŞALLAH COK DAHA GÜZEL FİLMLER YARATIRSIN HEPINIZ ALLAHA EMANET OL KENDINIZE COK IYI BAKIN BYYYY

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/35.0.1916.153 Safari/537.36
    1.1.1.18

  4. hasan diyor ki:
    0
    0

    admin süpersin bu sitede çok güzel

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/33.0.1750.117 Safari/537.36
    1.1.1.18

  5. fatih diyor ki:
    0
    0

    film devamlı donuyor seyredilmiyor

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36
    1.1.1.18

  6. Tolga diyor ki:
    0
    0

    Daha filmi izlemedim ama yorumlara göre güzel olmasını diliyorum

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36
    1.1.1.18

  7. [email protected] diyor ki:
    0
    0

    admin eline koluna saglık böle güzel bi site hazırladın için çok tşr ederim ve hangi filimi izlesem bu siteden izliorum begenerek bu benin ilk yazım yorumları okuyorumda bu siteye çok fesatlıkla seni kıskanarak kötülemeye çalışan çokkk ama senin yaptın bu site bi harikaaaa kötüleyenler amaçlarına ulaşamıolar her gecen gün bu sitenin hayranı çogalıo ve buda kötüleyenleri çıldırtıyoo kıskananlar çatlasınnnnn diorummmm ve sizden bi istegim va (unleashet)diee bi filim var bitürlü bulamıyorum izlemek için onuda sitenize eklerseniz çok sevinicemm şimdiden tşr.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36
    1.1.1.18

  8. İPEKK diyor ki:
    0
    0

    walla guzeldı bence devamı olabılır gıbı ama

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.2; WOW64; Trident/6.0; .NET4.0E; .NET4.0C)
    94.122.151.16

  9. TİMUÇİN diyor ki:
    0
    0

    BEŞ PARA ETMEZ ÇOK BASİT YAPILMIŞ KALİTE 0 ÜZERİNDEN 0 BU BENİM YORUMUM

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.97 Safari/537.22
    85.98.94.165

  10. melisa diyor ki:
    0
    0

    Admin bazı filmlerin kenarında +18 reklamlar çıkıyor. Yani “kokusu kadınları çıldırtacak” şeklinde bir reklam.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.97 Safari/537.22
    95.5.35.94

    • admin diyor ki:
      0
      0

      hangi filmlerde cikiyor bitanesini soyleyebilirmisin melisa cunku sitemizde oyle bir reklam yok bakabilirmiyim bitanesine acil yazarsan sevinirim

  11. gamze diyor ki:
    0
    0

    çok gÜzel bir film 2.si cıksa iyi olur 😀

  12. menderes diyor ki:
    0
    0

    valla varya çok süper bi film

  13. buseee diyor ki:
    0
    0

    izlemedigim film kalmamıstır hemen hemen her filmi izlememe ragmen buna bayıldmm izlediğim filmlern en iyileri arasında yer aldı ….. HARİKAAAAAAAAAAAAAAAAAA 🙂

  14. Eda diyor ki:
    0
    0

    Çok saçma ilerliyor yahu. Beğenen de olabilir tabi.

  15. betüşşşşş diyor ki:
    0
    0

    ya tam bi zaman kaybı beni dinleyin sakın izlemeyin

  16. betüşşşşş diyor ki:
    0
    0

    ya filmi daha yeni izlicem bakam nası film miletttttttt xd

  17. çılgın diyor ki:
    0
    0

    lan adam aniden önüne çıkıyo lan yeminle kalbil durcaktı ölüyodum olum ya

  18. murat diyor ki:
    0
    0

    izledıgım berbat film bu…

  19. sezar diyor ki:
    0
    0

    bide acilsa malesef 10 filmden 7si acilmyoo

  20. dişibozkurt diyor ki:
    0
    0

    admin abi yorumu niye sildin sana iltifat etmiyoz diyemi eğer cevap verirsen sevinirim çok kırıldım sana

  21. filamingodan selamlar diyor ki:
    0
    0

    ben gavuru sevmem ama filmlerini severim adam akıllı olun gavurlar hahaha

  22. dişibozkurt diyor ki:
    0
    0

    gavur flimleri biraz tuhaf oluyo konusu belli değil gibi türk filimleri daha gerçekçi çünki cin flimleri çekiliyo ve 3 harflilerde(cinler) kuranda var ama diğer ilahi kitaplarda mesela tevrat ve incilde var mı bilmiyorum bizim kültürümüze uymasada yabancı flimleri seviyorum teşekkürler sağolun varolun görüşmek üzere

  23. melike diyor ki:
    0
    0

    ben filmi izlemedim çünkü afişi beni biraz ürkküttü açıkaçası 😀 filmin konusunu okudum korkunç değilmiş afişindeki kadar :/

  24. mahmut iyibükücü diyor ki:
    0
    0

    Admin bu sitenin hayranıym eline sağlık lütfen dewam et bozma 😀

  25. yasemin diyor ki:
    0
    0

    merak ettim filmi

  26. demirbilek diyor ki:
    0
    0

    siteyi tesadüfen buldum güzel filmler var admin tşklr

  27. Turgay diyor ki:
    0
    0

    Site süper dehşet ormanını izlerken bu sitede hic takılmadı ve bu film yarısında korktugum icin adminkorku katagoresinde cok iyi filmler koyuyorsun karantina adlı film var onu koyabilirmisin her yerde takıntılır virüslü apartman

    Hikaye:8 Yaşındakı kücük kız evcil hayvan dükkanından aldığı köpek dolastırdıgı bir park ta virüs kapıyor ve bu köpek apartmandaki kücük kıza bulasıyor ve bu kızdan herkeze buluşıyor.Babası ilac almak istiyor ve yola cıktı kücük kız daha da cok ateşlendi ve annesi korktu ve sonra acayip sesler duyuldu.Sonra apartmanın en yaşlı insanı (Kadın) deliriyor ve ağzından saylalar akıyor ve bu kadını odasına kilitliyorlar ambulans itfaye polis arıyorlar ve ambulas ve itfayeden bir kac görevli icerde kalıyor.Swatlar ordan bulasan virüslü insanlar apartmandan cıkmasın diye kilitliyorlar ve itfaye ve ambulansın orda yaşama macerası başlıyor.apartmanın en genç iki sevgilisi bu olayın bir ruh tarafından olduğundan söylüyor ve bu gencler o ruhun yaşadıgı eve girerler ve büssürü gazeteler vardır hepsini okurken elektrikler gider ama kameracı vradır ve bunlar hepsi 2006 yılında gerceklesmistir.Prof.Chorsie adlı doktorbunun ilacını bulmustur.Amerikada bu ilactan yani igneler yapıp bu olaylar bida olmamıstır.

    Paranolmal Activiyty:
    Hikaye:kücük evde yasayan iki gencimiz vardır ve bunlar kötü ruh tarafından kötü hale geliyorlar en sonunda ruh kızın ıcıne giriyor.

    Turgay Film Akışları.

    Yakında trgay tasarımı site acılacaktır iyi filmler

  28. betül eker diyor ki:
    0
    0

    admin bise sorucam bazen googleye sitenin adını yazıp tıklayınca bu site bilgisayarına virüs bulaştırabilir yazıyor ben de kapatıyorum ama normal olarak siteye girincebilgisayara hiçbirsey olmuyor neden böyle oluyor

    • admin diyor ki:
      0
      0

      betül bundan 2 hafta once oyle bir talihsizlik basımıza gelmişti sitemiz zararli icerik gibi gorunmustu bununda sebebi reklam koydugum şirketin kodlarla oynamasindan olmustu o şirket ile daha calişmiyorum reklamlarini kaldirdim sonra google ye mail attik sitemizi temizledik bir yalnıs anlasilma olmus sitemiz düzeldi suan uyari almaman gerekiyor sorun yok suan biz kullanıcılarimiza zarar verecek herhangibi birsey kesinlikle yapmayiz rahat olun reklamlarda bile erotik v.s kotu bişey olursa siliyorum kesinlikle yayinlamiyoruz içiniz rahat olsun

  29. Ahmet diyor ki:
    0
    0

    Çok Beğendim Çok Korktum Ama Acılmıyo 😀 😀

  30. tugce diyor ki:
    0
    0

    admin amca film için teşekkürler 2.si çıkarsa bekliyoruz çok güzel bir site yapmışsın eline saglık :))

  31. muhammed can diyor ki:
    0
    0

    süper bir filmdi 2. si ni bekliyorum….

  32. Ahmet Zb diyor ki:
    0
    0

    Çok Güzel Filmdi Emeğini Sağlık Admin :

  33. acemi diyor ki:
    0
    0

    bnce çok güzel bi film bn izlerken çok keyif aldım teşekkürler adminn

  34. beratsolmaz diyor ki:
    0
    0

    güzel bir filmdi jetfilm teşekkürler

  35. aysen diyor ki:
    0
    0

    guzel bir filimdi))))

  36. emre Tuna diyor ki:
    0
    0

    admin bisi dicem bu filmerin bazıları 1 part onlar cok kasıyor ve buda oyle ama bu partli kalın altakı sure cizgisi onlari icne atamazmsn cok kasıyor :O

  37. buket diyor ki:
    0
    0

    canı sıkılan izlesin bence…çok sürükleyici bi flm değil…

  38. ozzyko diyor ki:
    0
    0

    neden filmler donukluk yapıo anlamıyorum bilgin

  39. xserkanss diyor ki:
    0
    0

    bu film niye açılomıyo arkadaş ya…görüntü var oynamıyor

  40. afacan diyor ki:
    0
    0

    bu sıteyı bı arkadasım onerdı cok begendım once emege saygı dıyorum hayırlı olsun sıtenız cok guzel flımler harıka daha once baska sıteden ızlıyordum ne zamandır fetih 1453 flımını arıyorum bulamdım hıc bı yerde sınemalara da gıtmeye pek vaktım olmuyo ısden dolayı vakdım oluncada flım cınemada olmuyo koyabılme ıhtımalınız warsa cok sevınırım …

  41. gizem sude diyor ki:
    0
    0

    güzel bir film tavsiye ederim emeğe saygı 😉

  42. STARK diyor ki:
    0
    0

    ben bu siteyi daha bugun buldum gerçekten çok başarılı bir site admin seni kutlarım ayrıca sitenin bu düzenini bozmassan cok sevinirim cunku cok iyi sitelerde biliyodum ilk baslarda iyilerdi ama sonradan bozdular sende oyle yapmassan tavsiye edecegim çok kişi var burayı 🙂 bide vlla hangi filmi izlicemi şaşırdım galiba sabahlıcaz bugun 🙂

    • admin diyor ki:
      0
      0

      stark elimden geleni yapiyorum bozmak yok her zaman en iyisini yapmaya calişiyorum teşekkür ederim güzel yorumun için


Bu sitede yer alan tüm filmler “video paylaşım siteleri” aracılığıyla paylaşılmaktadır. Bu site kendi sunucularında herhangi bir video içeriği barındırmadığından bu konuda bir telif hakkı sorumluluğu kabul etmemektedir. Sitemizde bulunan bir filmin telif hakkınızı ihlal ettiğini düşünüyorsanız telif kanıtlayıcı belgeler ile birlikte [email protected] e-posta adresinden kaldırılmasını talep edebilirsiniz.