Şeytanın İni izle, Şeytanın İni Türkçe Dublaj izle, Şeytanın İni Filmini izle, Şeytanın İni Full izle

Şeytanın İni izle Türkçe Dublaj izle

Film Açıklaması
Şeytanın İni izle Türkçe Dublaj izle

Orta Amerika’da yaşayan lise öğrencisi üç genç, internet üzerinde bir grup seks daveti alırlar. Fakat, eğlence olsun diye cevap verdikleri bu çağrı, başlarına hiç beklenmedik belalar açacaktır. Acımasız, oldukça sert, muhafazakar dini bir grup tarafından kaçırılan gençler, küçük çocukların gözleri önünde öldürülünceye kadar farklı işkencelerden geçirilir. Liderleri Abin Cooper adından köktendinci bir vaiz olan ve kendileri dışında kalan onaylamadıkları hayat tarzlarını ayinsel bir biçimde cezalandıran bu dini tarikatın elinden kurtulmak neredeyse mümkün değildir. Polis özel birimleri kaçırılan gençleri tutuldukları binadan kurtarmaya çalıştıkça, şiddetin dozu da artar… 90′lı yıllarda yükselişe geçen Amerikan bağımsız sinemasına Tezgahtarlar (Clerks) serisi ile adını yazdıran Kevin Smith’in son işi olan yapım, yurt dışındaki eleştirmenler tarafından pek beğenilmemekle birlikte – her gün karşımıza çıkabilecek gerçek hikayelerin sinemaya uyarlanması açısından takdir toplamış görünüyor. Filmin başrollerini yakın zamanın genç oyuncularından Michael Angarano, Nicholas Braun, Ronnie Connell, Kaylee DeFer ve usta aktör Michael Parks paylaşıyor. Jetfilmizle.Com Sunar İyi Seyirler.

Yapım:
IMDB Puanı:
Senaryo:
Yönetmen:

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle

  1. süleyman diyor ki:
    0
    0

    hayatımda izlediğim en iğrenç film

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.95 YaBrowser/13.10.1500.9323 Safari/537.36
    1.1.1.18

  2. ugur diyor ki:
    0
    0

    lanet olsun çok saçma olağan üstü saçmaa . site yöneticileri böyle film paylaşmasıınn :))

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.66 Safari/537.36
    46.201.192.87

  3. Fenasi diyor ki:
    0
    0

    Bu filmi izledikten sonra anacığım mahkemeye gittim dava açrtım. 110 dakikamın bedelini istedim. Harcadığım vaktin değerini nasıl anlayamadım anacığım . Ay gitti gül gibi gacıydım tühhh .

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.66 Safari/537.36
    78.191.99.185

  4. Fırat diyor ki:
    0
    0

    Güzel film 😀 :DAS:DAS

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.62 Safari/537.36
    78.181.5.130

  5. TUĞÇE diyor ki:
    0
    0

    HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN BERBAT SAÇMALIKLRLA DOLU BAŞI SONU BELLİ OLMAYAN BİR TÜR FİLM DİYEMİYECEĞİM ÇÜNKÜ FİLMLERİN BELİRLİ BİR BAŞI VE SONU VARDIR İĞRENÇÇÇÇ BİR BERBAT BİR YAPT

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/4.0; GTB7.4; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; InfoPath.2; MS-RTC LM 8)
    78.187.87.2

  6. cocuklar diyor ki:
    0
    0

    yahu seviye nekadar düşük burda hepiniz 12 yaş altıntasınız herhalde filmde şeytan arayan şuursuzlara sözüm bu bir hitler filmi korku veya şeytanla alakalı değil zaten gerizekalı herifler önce bi hitleri öğrenin kimdir.

    Opera/9.80 (Windows NT 5.1) Presto/2.12.388 Version/12.15
    1.1.1.18

  7. iso diyor ki:
    0
    0

    filmin konusu çok enterasan 🙂 böle bi zihniyet varmı gerçekten

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
    1.1.1.18

  8. ela diyor ki:
    0
    0

    gerçekten vakit kaybı tanrı tanrı tanrı bu ne laaa hrisriyan dini kadar saçma bir din yok hiç tavsiye etmem gerçekten vakit kaybı

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.43 Safari/537.31
    1.1.1.18

  9. ayşe diyor ki:
    0
    0

    ömrümde gördüğüm en çama film sakın izlemeyin
    :p

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22
    1.1.1.18

  10. ayşe diyor ki:
    0
    0

    çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook saçmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 🙂

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22
    1.1.1.18

  11. Dogukan diyor ki:
    0
    0

    Bn sadece savas sahnelerini sevdim bence super film

    Opera/9.80 (J2ME/MIDP; Opera Mini/4.2.22228/28.3950; U; tr) Presto/2.8.119 Version/11.10
    82.145.217.63

  12. hlya diyor ki:
    0
    0

    İĞRENÇÇ ÖTESİYDİ HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN SAÇMA FİLMDİ, KESİNLİKLE ZAMAN KAYBI, SAÇMALIKTAN BAŞKA BİŞEY DEĞİL, SAKIN İZLEYİP ZAMAN KAYBETMEYİN BİZİM GİBİ ENAYİLİK YAPMAYIN ARKADAŞLAR, ÖNCE YORUMLARI Bİ OKUYUN. :))

  13. doğukan diyor ki:
    0
    0

    çok ama çok boş bi film seytanla alkası bile yok

  14. beyza diyor ki:
    0
    0

    çok saçma kesinlikle korku falan değil zaman kaybı

  15. tuba diyor ki:
    0
    0

    çok saçma filim kimseye tavsiye etmem

  16. barış diyor ki:
    0
    0

    Saçma İzlemeyin Arladaşlar

  17. solangul44 diyor ki:
    0
    0

    bencede cok sacma bı umutla bekledım sonu belkı ıyı olur dıye ama malesef bı daha fılm ızlerken ılk once yorumları okucam bu ders oldu

  18. ahmet diyor ki:
    0
    0

    lan bu ne şeytanle hiçbir ilgi yok sakın izlemeyin zamanınızı boşa harcamayın

  19. nil diyor ki:
    0
    0

    şeytanla ilgisi yok evet baştan son ana kadar bence güzeldi ama sonu saçma bitti

  20. nalan diyor ki:
    0
    0

    izledğim en saçma filmdi korkuyla zerre alakası yok seytan hiç yok izlemeye değmez

  21. Serkan diyor ki:
    0
    0

    resmen zaman kaybı şeytanla hiçbi ilgisi yok

  22. rıza diyor ki:
    0
    0

    neden saçma

  23. aslı diyor ki:
    0
    0

    bu ne ya çok saçma keşke vakit harcamasadım 🙁

  24. johny diyor ki:
    0
    0

    quentin tarantino dan beklenmicek bir film saçmalık ötesi yazık..

  25. xjkr diyor ki:
    0
    0

    hyatımda grdugum en sacma salak fılm. herkese tavsıyem asla ızleyıp zamn kybetmeyın…


Bu sitede yer alan tüm filmler “video paylaşım siteleri” aracılığıyla paylaşılmaktadır. Bu site kendi sunucularında herhangi bir video içeriği barındırmadığından bu konuda bir telif hakkı sorumluluğu kabul etmemektedir. Sitemizde bulunan bir filmin telif hakkınızı ihlal ettiğini düşünüyorsanız telif kanıtlayıcı belgeler ile birlikte [email protected] e-posta adresinden kaldırılmasını talep edebilirsiniz.