Telefondaki Yabancı izle, Telefondaki Yabancı Filmini izle, Telefondaki Yabancı Full izle, Telefondaki Yabancı Türkçe Dublaj izle

Telefondaki Yabancı Türkçe Dublaj İzle (When A Stranger Calls)

Film Açıklaması
Telefondaki Yabancı Türkçe Dublaj İzle (When A Stranger Calls)

Jill Johnson'ın şimdiye kadar yaptıgı en iyi bakıcılık işidir. Çocukların anne ve babası uzaktadır ve çocuklar çoktan yataklarındadır. Ama ansızın telefon çalar ve ürkütücü bir ses 'Çocukları kontrol ettin mi?' diye sorar. Işıklar sönük ve perdeler kapalı bir şekile evde korku içinde bulunan Jill polisi arar. Gelen telefonları takip eden polisler Jill'e çagrıların evin içinden yapıldıgını soyler. Korkudan titreyen genç kız, çocukları kontrol etmek için yukarı çıktıgında, Jill'in sakin gecesi sinir bozucu ve korku dolu bir dehşete dönüşür. Jetfilmizle.com Gururla sunar, iyi seyirler. Telefondaki Yabancı Türkçe Dublaj İzle filmini donmadan sıkıntısız izleyeceğinizi garanti ediyoruz , her zaman en iyi şekilde hizmet vermek için uğraşmaktayız.Telefondaki Yabancı Türkçe Dublaj İzle filmi gibi korku ve gerilim konusu ağır basan yapımlar sitemizde bulunmaktadır.Kategoriler kısmından bir tıkla istediğiniz konuda ki filmleri karşınıza getirebilir ve seçip izleyebilirsiniz. Ama yine de şunu unutmamalısınız ki film zevki kişiden kişiye çok değişmektedir. Bu nedenle tarzınıza uyan filmlere, bazen puanına dahi aldırmayarak bir şans vermek gerekiyor. jetfilmizle.com olarak en iyisi için çalıştığımızı bilmenizi istiyoruz. Telefondaki Yabancı Türkçe Dublaj İzle Vizyon Tarihi:14 Nisan 2006 Yapımı:2006 - ABD Tür:Gerilim ,  Korku Süre:87 Dak. Yönetmen:Simon West Oyuncular:Katie Cassidy ,  Camilla Belle ,  Madeline Carroll ,  Clark Gregg ,  Tessa Thompson Senaryo:Jake Wade Wall ,  Fred Walton ,  Steve Feke Yapımcı:Wyck Godfrey ,  John Davis  

Yapım: 2006 - ABD
IMDB Puanı: 5,0
Süre: 87 Dak.
Oyuncular: Katie Cassidy , Camilla Belle , Madeline Carroll , Clark Gregg , Tessa Thompson
Senaryo: Jake Wade Wall , Fred Walton , Steve Feke
Yönetmen: Simon West

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle

  1. Faruk diyor ki:
    0
    0

    hayatımda bukadar rezil hüsran bi film görmedim bunu begenenler kesınn 10 yasındakı bebeler telefon aramasından baska bi bok yok rezalet 10/2

  2. bade diyor ki:
    0
    0

    Bade

  3. can diyor ki:
    0
    0

    fragman yanlıs

  4. Çisem diyor ki:
    0
    0

    Yorumları okudum ve bu kadar övündüğüne göre izlenebilir dedim. Açtım ve filmin 1 saati telefon görüşmesi ve kızın evin içinde ordan oraya dolanmalarıyla ibaret.Ruhum daraldı içim sıkıldı resmen. Kalan 23 dakikasını boş vaktiniz varsa izleyin. Cidden bu filmin yönetmeni neyin kafasını yaşıyorsa ondan istiyorum.

  5. beyza diyor ki:
    0
    0

    %100 zaman kaybı sakın izlemeyin ya bu ne

  6. Gizem diyor ki:
    0
    0

    Harika bir gerilim filmi. Admin , bu en sevdiğim film izleme sitesi. hiç takılmıyor. süpersiniz. Lütfen bunu bozmayın 🙂

  7. Furkan diyor ki:
    0
    0

    Şükür açıldı. Ama acayip korkunçtu bu 3. seyredişim 😀 Ama filmin sonunu pek anlamadım kız deliriyo mu?

  8. yaren diyor ki:
    0
    0

    bence süper film emeye saygı tşkrlerrrrrrr

  9. emir diyor ki:
    0
    0

    kız çok güzel

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/37.0.2062.103 Safari/537.36
    141.101.105.106

  10. emir diyor ki:
    0
    0

    rica ederim iyi seyirler yeni filmlerimiz çok yakında gerilim aksiyon macera süper filmler pek yakında

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/37.0.2062.103 Safari/537.36
    141.101.105.93

  11. emir diyor ki:
    0
    0

    en izel

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/37.0.2062.103 Safari/537.36
    141.101.105.93

  12. Admin diyor ki:
    0
    0

    rica ederim iyi seyirler yeni filmlerimiz çok yakında gerilim aksiyon macera süper filmler pek yakında .

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1985.125 Safari/537.36
    1.1.1.18

  13. didem diyor ki:
    0
    0

    korku dolu ama muhteşem bir film

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko
    1.1.1.18

  14. taylor swift diyor ki:
    0
    0

    çok güzel bir film 18.izleyişim admin allahh razı olsun

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.131 Safari/537.36
    1.1.1.18

  15. dilay diyor ki:
    0
    0

    bence mükemmel bir film

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.131 Safari/537.36
    1.1.1.18

  16. furkan küçük diyor ki:
    0
    0

    bence ölümcül bir film herkeze tavsiye ederim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.116 Safari/537.36
    1.1.1.18

  17. AYLA diyor ki:
    0
    0

    superden fazlasi

    Opera/9.80 (Windows NT 5.1; WOW64) Presto/2.12.388 Version/12.16
    1.1.1.18

  18. EMİNE KAYA diyor ki:
    0
    0

    harika bi sinem korkunc ama cooook guzel anlamli ha bu arada dikez lopezide unutmik emiheyecanli

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 2.3.6; tr-tr; GT-S5300 Build/GINGERBREAD) AppleWebKit/533.1 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile Safari/533.1
    1.1.1.18

  19. mina diyor ki:
    0
    0

    çok gerçekçi bir konusu var ve aşırı gerilimli ve adrenalinli ama evde tekken izlemeyin herkese tavsiye ederim.

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.2; WOW64; Trident/6.0; MASPJS)
    1.1.1.18

  20. merve diyor ki:
    0
    0

    4 kişi izledik sonları çok korkunçtu ama süper bir filmdi

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/33.0.1750.154 Safari/537.36
    1.1.1.18

  21. elif sude diyor ki:
    0
    0

    gerilim ve heyecan var bu filimdeeeeeeeeee

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/32.0.1700.107 Safari/537.36
    1.1.1.18

  22. elif sude diyor ki:
    0
    0

    yaa bu filmi ilk izlediğimde çok korkmuştum ama sonları hiç korkunç değil gerilim filmiymiş zaten
    yani anlıyacağınız hiç korkunç değil ama heyecan katıyor ilk izlenince o yüzden tavsiye ederim izlemenizi

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/32.0.1700.107 Safari/537.36
    1.1.1.18

  23. ata apad diyor ki:
    0
    0

    kız çok güzel

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; InfoPath.2; AskTbPTV/5.17.9.52828)
    1.1.1.18

  24. ata apad diyor ki:
    0
    0

    kız muhteşem derece güzel film de iyidir

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; InfoPath.2; AskTbPTV/5.17.9.52828)
    1.1.1.18

  25. naza diyor ki:
    0
    0

    Harikaaa!!!!telefondaki yabancinin seside hem, urkutucu ayni zamanda cox seksiydi:-)

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.0.4; tr-tr; GT-P7500 Build/IMM76D) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Safari/534.30
    1.1.1.18

  26. Merve diyor ki:
    0
    0

    Açılmadıki izliyim

    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 4_3_5 like Mac OS X; tr-tr) AppleWebKit/533.17.9 (KHTML, like Gecko) Version/5.0.2 Mobile/8L1 Safari/6533.18.5
    1.1.1.18

  27. i hira diyor ki:
    0
    0

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.2; Win64; x64; Trident/6.0)
    1.1.1.18

  28. nesibe diyor ki:
    0
    0

    Her şey iyi güzelde
    Bu adam neden bu kızın peşinde ?

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.66 Safari/537.36
    78.169.131.233

  29. STAR diyor ki:
    0
    0

    yukarda biri bu kıza aşık oldum yazmış biri bişey derse …. demiş o kızda sana çok bakardı ya y…m asıl sen ters gözle bakmışsan a..na bende öyle bakıyım ok

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:22.0) Gecko/20100101 Firefox/22.0
    94.123.84.192

  30. telefondaki yabanci diyor ki:
    0
    0

    guzeldi biraz daha korkunc olsa fena olmazdi kutluyorum sizi…

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.95 Safari/537.36
    84.54.132.167

  31. Ruhanna diyor ki:
    0
    0

    Harika yaaa. Korkduk tabi…

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.116 Safari/537.36
    109.235.193.125

  32. halil ibrahim karakış diyor ki:
    0
    0

    çok güzel bir filimdi elinize sağlık 🙂

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.71 Safari/537.36
    85.98.218.241

  33. mert diyor ki:
    0
    0

    müthiş bi film ev süper

    izlediğim en güzel korku filmi

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727)
    81.214.253.163

  34. Alew diyor ki:
    0
    0

    spr bi filmm 5 6 kez izledim daha bi 2 3 kez de sorunsuz izlerim

    Opera/9.80 (Windows NT 5.1) Presto/2.12.388 Version/12.15
    77.78.40.63

  35. ahmet kral diyor ki:
    0
    0

    çok korkunç bir filmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    94.122.131.161

  36. melike diyor ki:
    0
    0

    tam bir gerilim dii

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/535.2 (KHTML, like Gecko) Chrome/15.0.854.0 Safari/535.2
    1.1.1.18

  37. yusuf diyor ki:
    0
    0

    on numara 5 yıldızz süperrrrrrrrrrrrrrrrr

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    88.248.121.37

  38. mayneymis gutmi diyor ki:
    0
    0

    Güzel Film 2 Ay Aralıkla Defalarca İzlerim 100 Üzerinden 10 000
    He Bu Arada Filmdeki Gızı Elime Bi Gecirirsemm uyyyyyy good byy pampişler

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.6 (KHTML, like Gecko) Chrome/16.0.899.0 Safari/535.6
    85.97.51.102

  39. SEVDA diyor ki:
    0
    0

    güzel

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    95.65.211.115

  40. leman diyor ki:
    0
    0

    cok guzle bir film hakikatan cox korkulu telefondaki kiwinin sesi cox korkuducu

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/17.0.963.47 Safari/535.11 MRCHROME ODKL
    5.44.39.224

  41. esat diyor ki:
    0
    0

    filmin başı çok korkunç muhmmetin dediği kızda hiç güzel değil tamammıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/6.0)
    78.161.144.100

  42. esat diyor ki:
    0
    0

    bence harika film

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/6.0)
    1.1.1.18

  43. havva diyor ki:
    0
    0

    film haaaaaaaarikaaa

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
    78.163.50.164

  44. erkan- ayhan diyor ki:
    0
    0

    hiç korkuç değil ama güzel bir film miş

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    1.1.1.18

  45. ayse diyor ki:
    0
    0

    çok berbat saçma

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.97 Safari/537.22
    85.99.1.80

  46. Emil Memmedzade diyor ki:
    0
    0

    Film güzel genelde kandan ziyade gerilim filmleri yani bu tür filmler dah çok korku etkisi yapar İzlemeyi kesinlikle tavsiyye ederim. Ama tek sorun filmde her 5 saniyeden bir nerdeyse küçük donmalar seziliyor galiba iyi kamerayla çekmemişler. Ya da i phone ile çekmişler 😀

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:18.0) Gecko/20100101 Firefox/18.0
    1.1.1.18

  47. melike diyor ki:
    0
    0

    oyle bir gerildim ki

  48. melikw diyor ki:
    0
    0

    çok korktum

  49. EMRE diyor ki:
    0
    0

    BENCE GUZEL

  50. telefondaki yabancı diyor ki:
    0
    0

    bence yeterince adrenalin aldım. böyle bir filmi yapan yönetmeni kutlarım. harikaydı. ama korkunçtu. izlemeyenlere tavsiye ederim çok korku filmi izledim ama bu en güzellerindendi…:D

  51. xsss diyor ki:
    0
    0

    bu kadına noluyor bu adsız kişi kim

  52. RIDVAN diyor ki:
    0
    0

    oyyy oyyyy oyyy ben böyle gerilim dolu bir film görmedim nokta net bu filmi izlememek bence cok sey kaybetmek anlamina geliyor.

  53. tehlike diyor ki:
    0
    0

    dayıı neyın kafasını yasıyoruzz bizz 🙂 🙂

  54. aber diyor ki:
    0
    0

    gerçekten çok güzel bir film izlemeye değer

  55. seda diyor ki:
    0
    0

    merak ediyorum filmi

  56. seda diyor ki:
    0
    0

    daha yeni izlicem merakla

  57. Mert kuvet diyor ki:
    0
    0

    Süper Bir film Yaa

  58. ada su diyor ki:
    0
    0

    harika bir korku filmi 🙂

  59. mehmet diyor ki:
    0
    0

    kız çok güzel yani beni ereksiyon etti film izlemeye deymez kızı izlemek daha zevkliydi 🙂

  60. tuana diyor ki:
    0
    0

    çoookkk güzel bir film (o evdeeeee o evdeeeeeee) 😀

  61. munevver diyor ki:
    0
    0

    Yabancilar harika flm hazrlyrlar buda yaptklarndan bri

  62. munevver diyor ki:
    0
    0

    Super flm bu yabnclar muths flim yapyrlar

  63. munevver diyor ki:
    0
    0

    Super flm bu yabnclar muths flim yapyrlar hastaym lan sze

  64. SERKAN ENGİN diyor ki:
    0
    0

    Bu filmi bin kere ılzsesm bıkmam amk:D

  65. seda diyor ki:
    0
    0

    çok güzel

  66. halil diyor ki:
    0
    0

    süper bi film aga bunu indirmenin yolu yokmu veya indirme linki felan?

  67. melisa diyor ki:
    0
    0

    filmin sonu yokk offff:(

  68. selma diyor ki:
    0
    0

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  69. emir büyükakça diyor ki:
    0
    0

    hah aslına bakarsan çok güzel

  70. burcu diyor ki:
    0
    0

    bu filme süper diyenlere gerçekten inanamıyorum bom boş saçma sapan bir film 6. parta kadar telefon aramasından baska hiç bir şey yok doğru düzgün bi konuşma bile yok 6. partta hareketlenme baslıyo fakat ne, niçin oluyo o bile belirsiz hiç bir yere bağlanmıyor film
    bende sonra izleyecekler varsa sakın izlemesinler tam bir hüsran.

  71. gülücük diyor ki:
    0
    0

    BN 2. KERE İZLİYOM SÜPER BİŞİ O ADAM VE JİLL ÇOK BAŞARILI VE TABİİ ÇOCUKLAR DA. EV SÜPERRR . FLME BAYILDIM

  72. hacer diyor ki:
    0
    0

    süperyaaaaaaa

  73. tln diyor ki:
    0
    0

    fena değildi sadece

  74. zeliş diyor ki:
    0
    0

    ya filmin sonuna bakamdım 🙁 acılmıyo

  75. alacakaranlik diyor ki:
    0
    0

    guzel bir film

  76. gamze diyor ki:
    0
    0

    süper bir film herkese tavsiye ederim

  77. nurgul diyor ki:
    0
    0

    güzeldi. seyredebilirsiniz

  78. enver diyor ki:
    0
    0

    süper bir film tavsiye ederim 🙂 bn bunu televizyondada izlemiştim süperr 😀

  79. mahide diyor ki:
    0
    0

    bence harika ötesi

  80. beyzanur diyor ki:
    0
    0

    tamam güzel olmasına güel korkunç olmasına korkunç ama 15 cinayetin sahibi bu kızın peşindeki şahsiyet kim

    aranıyor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    aranıyor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  81. betül emine elif diyor ki:
    0
    0

    çok güzel bir filmdi ani çıkışlar azdaha kalbimizi yerinden çıkarıyordu.bu filmin yönetmenine teşekkür ederiz o evde biz bile yaşayamazdık xxxxbee

  82. beyzasu diyor ki:
    0
    0

    Ben bu filmi ilk defa izliyorum bu film cok güzel …….. Cok korku filmi izledim ama hic biri bu kadar zevkli,heyecan dolu,eğlenceli degil ………Bu filmin yapmcısna tesekkur ediyorum ……Dunyada bnce en güzel korku filmi buu……. söyleyecek söz bulamıorum ….kkısaca dunyada en muhtesem, mükemmel, ve harika korku filmi buddur diorm noktayı koyuyorm……

  83. ayse-cansel diyor ki:
    0
    0

    Biz çooooook gerildik ve çoook güzeldi.

  84. dogukan diyor ki:
    0
    0

    harikaaaaaa

  85. ayhan diyor ki:
    0
    0

    gercekten süper bir film harika korkunç gerilim isteyenler bunu izlesin 10 üzerinden 10 o derece yani mutlaka izleyin izlemeyenleri söyleyin bu siteden izlesin bayıldım tek kelimeyle muhteşem ötesi

  86. muhammet diyor ki:
    0
    0

    ben bu filimdeki kıza aşık oldum bu kıza yan bakanı … anladınız tammmılan

  87. dünyadan kopuk diyor ki:
    0
    0

    tek part açılmıyor sayfayı kaç kez yeniledim ama olmuyor..
    kontrol etsene bi…
    🙂

  88. fulya diyor ki:
    0
    0

    hicde guzel degil zamaninizi bosuna harcamayin

  89. Korku manyağı gül diyor ki:
    0
    0

    Harbiden süper bir film…Sürükleyici we yüksek dozda Adrenalin….

  90. ülkü acar diyor ki:
    0
    0

    harika bir film bence 🙂


Bu sitede yer alan tüm filmler “video paylaşım siteleri” aracılığıyla paylaşılmaktadır. Bu site kendi sunucularında herhangi bir video içeriği barındırmadığından bu konuda bir telif hakkı sorumluluğu kabul etmemektedir. Sitemizde bulunan bir filmin telif hakkınızı ihlal ettiğini düşünüyorsanız telif kanıtlayıcı belgeler ile birlikte [email protected] e-posta adresinden kaldırılmasını talep edebilirsiniz.