Tımarhane izle, Tımarhane Filmini izle, Tımarhane Türkçe Dublaj izle, Tımarhane Hd izle

Tımarhane Türkçe Dublaj izle

Film Açıklaması
Tımarhane Türkçe Dublaj izle

Anlatılanlara göre, terk edilmiş akıl hastahanesine girmeye cesaret eden herkes delirmektedir. Alex, hastahanede bu dünyaya ait olmayan varlıklara dair deliller olduğunu söyleyince Sean, bir kız arkadaşıyla birlikte gece hastaneye girmeye ikna olur. Üç arkadaş, çok geçmeden kendilerini labirente benzeyen binaların içinde kaybolmuş halde bulur. JetFilmizle.Com Sunar İyi SEyirler.

Yapım:
IMDB Puanı:
Senaryo:
Yönetmen:

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle

  1. bsm diyor ki:
    0
    0

    sadece süperrrrrrrr

  2. mehmet diyor ki:
    0
    0

    zaman kaybı full karanlık ve çok salakça kuzenime izlettim güldü 😀 😀

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1985.125 Safari/537.36
    1.1.1.18

  3. ahmet diyor ki:
    0
    0

    sonu o kadar saçmaki

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/35.0.1916.153 Safari/537.36
    1.1.1.18

  4. sssssssss diyor ki:
    0
    0

    filmi sonuna kadar izledim izlemenizi tavsiye ederim korkudan geberirsiniz

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.4 (KHTML, like Gecko) Chrome/22.0.1229.95 Safari/537.4
    78.163.223.59

  5. okan diyor ki:
    0
    0

    uuuuuuuuuuuuuuuuu…! çok korkunnçççççç…! mdem bulandı. :p

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:21.0) Gecko/20100101 Firefox/21.0
    176.40.55.192

  6. Çatlak Kristaller diyor ki:
    0
    0

    Bence güzel ama amatörce çekilmş ve de karışık :))

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.2; WOW64; Trident/6.0; MALNJS)
    213.153.150.159

  7. ebrar diyor ki:
    0
    0

    ğüzel bğndm ama karanlk

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    78.161.181.152

  8. peln diyor ki:
    0
    0

    paranormal activity gibi bir şey

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.94 Safari/537.36
    95.14.124.248

  9. özlemmm diyor ki:
    0
    0

    Ayrıca rec filmine özenilmiş ayrıca halka müzikleride vardı. Bir film bu kadar özenti olabilir

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.94 Safari/537.36
    95.14.124.248

  10. özlemmm diyor ki:
    0
    0

    Dram filmi pek ilgi cekici olmasada konusu güzel. Çekim kalitesi daha iyi olabilirdi…Sanırsam bu filmin senaryosu calıntı cunku stephen kingde böyle bir film yapmıstı .. Film 5.5

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.94 Safari/537.36
    95.14.124.248

  11. zeyzey diyor ki:
    0
    0

    Güzel bi film olabilirdi tabi eğer bişeyler görüyo olsaydık….

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0)
    1.1.1.18

  12. TUĞÇE diyor ki:
    0
    0

    hayatımda izleyebileceğm en berbat film zaman kaybı tamamen arkadaşlar ne başı belli ne sonu ortada bir hedef dahi yok izlediğime binlercekez pişman oldum

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/4.0; GTB7.4; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; InfoPath.2; MS-RTC LM 8)
    78.187.87.2

  13. öçm diyor ki:
    0
    0

    iğrennnççççç

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:19.0) Gecko/20100101 Firefox/19.0
    78.168.239.203

  14. korku diyor ki:
    0
    0

    unborn’da aynı hastanede çekilmişti

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    1.1.1.18

  15. korku diyor ki:
    0
    0

    burdaki tüm filmler çok kaliteli.tımarhaneyi gerçekten merak ediyordum ama açıkçası izlediğim tüm korku filmleri içerisinde en berbat olanı buydu galiba….o kadar da heveslenmiştim beklentilerimin altında çıktı 🙁

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    1.1.1.18

  16. Onision diyor ki:
    0
    0

    Yok 🙂 Saçma Adam eline kamerayı almış gölge adam var mı diye araştırma yapıyor tabi sonunda buluyor ama gölge adamlar bayağı bildiğin şişman ,üzeri yanmış insanlar oluyor. Tahmin ettiğim bir karede var filmde. Söyliyeyim bu hemen hemen tüm filmlerde mevcut. Adam kamerayı yere koyuyor. Kamera sadece bir kareya odaklanmış o anda da işte gölge adam bunu dövüyor falan :). Anlamsız birdizi benim notum 10/3 🙂 Bir yönetmeni de yok sanırım eline kamera almış bir çocuk , arkadaşlarıyla birlikte bir sahne yaratmışlar. Çok saçma

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    1.1.1.18

  17. Onision diyor ki:
    0
    0

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    1.1.1.18

  18. hayatımda izledigim en şaçma en berbat bi flm zaman kaybı bi bok oldugu yok ne bu ya diyor ki:
    0
    0

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.43 Safari/537.31
    1.1.1.18

  19. Beyza diyor ki:
    0
    0

    Mükemmel bi film harika tavsiye ederim herkese çok süper.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.152 Safari/537.22
    37.130.87.126

  20. Beyza diyor ki:
    0
    0

    hey neden salak salak konuşuyosunuz mükemmel bir film anlamayan salak salak yorum yapmasın.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.152 Safari/537.22
    37.130.87.126

  21. murat diyor ki:
    0
    0

    hayatımda izlediğim en rezil korku filmihep karanlık izlemeye değmez.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17
    94.54.157.121

  22. ahla diyor ki:
    0
    0

    1. çok güzel bi filim 2. de berbat diyenler herkezin kendi seçimi 3. de madem bu iğrenç alın size filim oneriyim diri diri göm onnada iğrenç diyebilcekmisin bakalım !!!!

  23. Dilara diyor ki:
    0
    0

    Horro’ya katılıyorum.Gerilim filmi arayan bu filmi izleyebilir.Amatör kamerdan başka ne bekleyebilirsiniz ? Filmin hep karanlıkta geçmesinin sebebi var , koca bir tımarhane sonuçta.İnsanı geriyo gerçekten nerden ne çıkacağını tahmin EDEMİYORSUNUZ bu filmde…Kötü yorum atanları anlamadım açıkcası.Bilgin sayfa muhteseem…..

  24. korku manyakları (cansu ve Ulaş) diyor ki:
    0
    0

    2.parttan sonra hep aynı deliriyolar çığlık atıp koşuolar bişiler gördüklerini sölüyolar öle gidiy

  25. sinem diyor ki:
    0
    0

    sonu çok ilginçti. hepsi öldü. tanrım harikaydı. bayıldım.

  26. horro diyor ki:
    0
    0

    bir filme iğrenç demek yanlış. o bir emek harcanılarak yapılmış. daha iyi anlatabilirsiniz. bence konusu güzel. bazıları anlamamış olabilir ama diğerlerini soğutmayın 😀

  27. sanane diyor ki:
    0
    0

    hayatımda bu kadar sacma bir film izlemedim resmen vakit kaybı kesinlikle ya kesinlikle izlemeyin yavv bir korkunç yer soyleyin yazık yazık cekmeyin şöle filmler ya…..!!!!!!!

  28. BUSE diyor ki:
    0
    0

    Karanlık ama süper bi film sonuda güzeldiiii

  29. mary diyor ki:
    0
    0

    Film çok kötü kesinlikle izlemeyin.bukadar saçma ve kötü bir film görmedim.tamamen karanlık sahneler ve korkutucu hiçbişi yok saçmalamışlar.zaman kaybı bencede

  30. heyran diyor ki:
    0
    0

    hayatımda izledigim en mal filmdi buneydi ya igrençç…. tamamen zaman kaybı film hızlı sara sara izledim sonunda bi nebze düzelir diye ama tek karesi beş kuruş etmez yorumları okumadan film izlemeyin .

  31. soner diyor ki:
    0
    0

    bundan sonra yorumlara bakmıcam lan sizin yüzünüzden film izliyemiyoz ayrıca ben bu filmi daha önce izledim acayip güzel bi film hem sizin yanlış film seçmeniz yüzünüzden biz film izliyemiyoz hiçbirşeyi beğenmiyorsunuz

  32. emre diyor ki:
    0
    0

    BANA GÖRE KORKUN AMA YİNEDE SÜPER DEĞİŞİK VE ACAYİP.RESİDEN EVİL 5 ÖNERİYORUM.

  33. ahmet diyor ki:
    0
    0

    acayip kötü bir film dünyanın en kötü filmi diyeblirm ve hiç korkunç deil aynı ötürük gibi bir film çok kötü acayip şeklde zaman kaybı

  34. yusuf diyor ki:
    0
    0

    admin DERİNDEKİ LANET adlı filmi siteye yükleyebilirseniz çok memnun olurum çok güzel film bu siteden baska yerde izlemek istemiyorum iyi mesailer…

  35. kingkong diyor ki:
    0
    0

    tamamen zaman kaybı …………

  36. burak diyor ki:
    0
    0

    hayatımda bu kadar saçmasapan bir filim izlemedim hiç bir mantığı yok tamamiyle berbat hayatınızın sonuna kadarda boş vaktiniz olsa yinede bu filmi izleyerek harcamayın yazık olur

  37. hatice diyor ki:
    0
    0

    hayatımda seyrettiğim en saçma filmdi (admin 2 saatimi geri ver)görüntü yok sadece ses ve gölge

  38. rufan diyor ki:
    0
    0

    admin siten çok güzel emeğin için çok sağol

  39. rufan diyor ki:
    0
    0

    hiç sarmadı ya ilk defa bitirmeden çıktım bir filmi

  40. arda diyor ki:
    0
    0

    berbat anlamsız izlemeye değmez

  41. asd diyor ki:
    0
    0

    timar mi hane onda ney dur bagam hee timarhane var izleyelimm süper süper ooo mukemmel film 10 üzerinde 9,25 ama kesinlıkle zaman kaybı

  42. mert diyor ki:
    0
    0

    filmin bir sonucu yok,çok saçma vakit kaybı

  43. brn diyor ki:
    0
    0

    konuyu hala anlamadık… SAKIN İZLEYİP VAKİT HARCAMAYIN,PERSİL REKLAMI DAHA ANLAMLI..

  44. reese diyor ki:
    0
    0

    sakın izlemeyin

  45. asil diyor ki:
    0
    0

    bu ne iğrenç amaçsız bi film yaa öfffff

  46. bi diyor ki:
    0
    0

    bu filmi kuzenimle seretim ve gülmek ten karnımız agrıdı

  47. DİLAN diyor ki:
    0
    0

    izlediğim saçma sapan fillimlerden biri zaman kaybı

  48. nihalll diyor ki:
    0
    0

    sakın izlemeyı denemeyın boşa vakıt kaybı el kamerasıysa çekılmiş sonu bile yok sacma bişey işte SAKIN İZLEMEYINNN !

  49. eRRoR diyor ki:
    0
    0

    korkcam diye geldim bi sey olmadi yha 🙁
    hic filim bulamadiginizda izliye bilirsiniz…yoksa bakmasaniz da olur yani 😛

  50. XxYANKIxX diyor ki:
    0
    0

    Saçma tek kelimeyle berbat.

  51. ilayda diyor ki:
    0
    0

    çok iyi ama karanlıktı 🙁

  52. İsmail diyor ki:
    0
    0

    Hey admin adamım Tanrı aşkına, bana söyle bu tür filmleri çok arıyor musun? Ayrıca dostum neden filmler kategorilerine ve yıllarına göre ayrılmış değil? Böyle olursa, seçmesi ve izlenmesi daha kolay olur dostum. Bir de neden hiç türk filmi yok? Dostum siten gerçekten harika ama bazı filmler, sitenin kalitesini düşürüyor.Bir de komedi filmleri yok. Adamım sitende kült filmlerinde olmasında yarar var e gerçek anlamda sanat filmlerinin. Şimdilik bukadar kendine iyi bak dostum.

  53. eren diyor ki:
    0
    0

    böyle berbat bir film görmedim,hep karanlık ortam 3-5 tane dangalak,vır vır konuşup duruyor.

  54. ferid diyor ki:
    0
    0

    Lan mallar sizin bilgisayariniz bozuk film guzel bir film ben korku manyagiyim siz ne anlarsiniz lan filmden

  55. senanursıla diyor ki:
    0
    0

    Zaman kaybı ama izlenede biilir :))

  56. merve diyor ki:
    0
    0

    tam bir fiyasko.. iğrenç bi film yapılan emek bile yok zaman kaybı…

  57. laden diyor ki:
    0
    0

    korkudan dilimi ısırdım

  58. mertcan diyor ki:
    0
    0

    tamamen zaman kaybı berbat bı fılm allahını seven ızlemesın sonu ıgrenç ortası ıgrenç bası ıgrenc fılmı ıgrenc fılm de ıgrenç

  59. aslı diyor ki:
    0
    0

    İğrenç bir film bu ne ya .s

  60. denizzzz diyor ki:
    0
    0

    cokkkk berbatttt vakit kaybııı vaktı olanda ızlemesııınn 😀

  61. ERAY diyor ki:
    0
    0

    ps3 ten izliyorum ben en beğendiğim site emeğine sağlık tekrar ama biraz türk filmleri açmıo ps3 te ondan biraz sıkıntılıyım:D

  62. eRen09 diyor ki:
    0
    0

    Admin Senden ricam bu tür saçma filmleri gerçekten ama gerçekten bu siteye yükleme. Nden mi¿ Admin siteni çok büyük bir zevkle izliyorum çok kaliteli bir site ama bu flim bu siteyi çok küçümsedi haberin olsun Admin.

    • admin diyor ki:
      0
      0

      dostum yorumuna teşekkür ediyorum ama yeni cikan 2011 2012 filmlerini izlemeden atiyorum siteye ve altindan ne cikicagini bilmiyorum 🙂

  63. murat diyor ki:
    0
    0

    film sadece ses ve golgelerden
    ibaretti hiç beğenmedim

  64. kızılelma diyor ki:
    0
    0

    Yorumlar için sağolun arkadaşlar, film karanlık dediniz izlemekten vazgeçtim 😉

  65. sonerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr diyor ki:
    0
    0

    filmin orjinali böle arkadaşlar

  66. Korku manyağı gül diyor ki:
    0
    0

    tamamen zaman kaybı…. eline kamera alan film yapar olmuş…

  67. ERAY diyor ki:
    0
    0

    film coook karanlik 2 . part ta pes ediyorum izleyen olursa yorum yapsin konusu guxel

  68. ERAY diyor ki:
    0
    0

    yorum olunca iyi oluyor ne izlicemizi biliyoruz


Bu sitede yer alan tüm filmler “video paylaşım siteleri” aracılığıyla paylaşılmaktadır. Bu site kendi sunucularında herhangi bir video içeriği barındırmadığından bu konuda bir telif hakkı sorumluluğu kabul etmemektedir. Sitemizde bulunan bir filmin telif hakkınızı ihlal ettiğini düşünüyorsanız telif kanıtlayıcı belgeler ile birlikte [email protected] e-posta adresinden kaldırılmasını talep edebilirsiniz.