Ufuk Faciası izle, Ufuk Faciası Filmini izle, Ufuk Faciası Türkçe Dublaj izle, Ufuk Faciası Hd izle

Ufuk Faciası Türkçe Dublaj izle

Film Açıklaması
Ufuk Faciası Türkçe Dublaj izle

Oyuncular(Rol): Sam Neill(Dr. William Weir), Laurence Fishburne(Kaptan Miller), Richard T. Jones(Cooper), Sean Pertwee(Smith), Joely Richardson(Lt. Starck) Ufuk Faciası Türkçe Dublaj izle FİLM: Yıl 2047, yedi yıl önce araştırma için güneş sistemimizin dışına gönderilen ve kaybolan 'Event Horizon' adlı uzay gemisini bulmak için bir kurtarma gemisi uzayın derinliklerinde yola koyulur. Araştırma ekibi kazazedeleri ararlarken korkunç sırlarla yüzleşmek zorunda kalacaklardır. Kazazedelerin ve 'Event Horizon'un taşıdığı sır tüm gemi personelinin o güne kadar yaşamadığı bir vahşeti yaşamasına neden olacaktır. JetFilmizle.Net Sunar İyi Seyirler. IMDB id: tt0119081 Diğer Adı: Event Horizon

Yapım: 1997
IMDB Puanı: 6,7
Senaryo:
Yönetmen:

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle

  1. sertac diyor ki:
    0
    0

    Bu film bir başyapıt Gelmiş geçmiş en iyi bilim kurgu filmidir bence bilim kurgu severler kesinlikle kaçırmamalı bilim kurgu dalında 10/10 diğer uzaylı filmler gibi saçma ve uçuk değil örümcekler robotlar yaratıklar yok gayet başarılı film oyuncular zaten efsane filmde yok yok korku gerilim bilimkurgu izlemeyenler izlediğinde eminimki bidaha izleyeceklerdir ilerleyen zamanlarda.

  2. murat diyor ki:
    0
    0

    bu ilk yorum benden laflarına aldanmayın arkadaşlar. bunlar veletlerdir yada ergen. kendilerini birşeye ispat etme yarışlarına girmek için böylesi insan dışı şeyler kullanırlar

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/37.0.2062.120 Safari/537.36
    141.101.93.46

  3. okan diyor ki:
    0
    0

    Sinemada izlemiştim bu filmi çok etkilenmiştim, hala daha çok etkileyici…

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/35.0.1916.153 Safari/537.36
    1.1.1.18

  4. Rufat diyor ki:
    0
    0

    Bu ilk yorum Benden Falan Demiwsin Ilk Dafa Sana Diyecikdim dimedim Vazkecdim Filim Icin yorum Yap Arkadaw Ilk Yorum Benden Falan ne Sen Kafayimi Yemiwsinmi Lan maksika Maymunu wu Arada Filim Guzel Beyendim Elerine Saglik Admin

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.116 Safari/537.36
    1.1.1.18

  5. murat diyor ki:
    0
    0

    süperr

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/33.0.1750.154 Safari/537.36
    1.1.1.18

  6. yonca diyor ki:
    0
    0

    Bu film aslında güzel bir film, ama partlar arası kesintiler var, epey kısaltılmış, ayrıca sonu da eksikti. Acaba sansürmü, örneğin mühendis kendi gözlerini oyuyordu. Bu yüzden çok konudan kopma olmuş, seyrederken hoşa gitmiyor.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:25.0) Gecko/20100101 Firefox/25.0
    88.245.136.106

  7. name(*) diyor ki:
    0
    0

    güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim mümkünse sabah izleyin ben bu filmmi gece3 gibi izlemiştim sonrası -___________- 😀 anladınız siz korkutan altıma yapcağtım yinede tavsiye ederim 😉

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; Trident/6.0)
    88.122.64.69

  8. [email protected] diyor ki:
    0
    0

    Bilimkurgu-korku tarzındaki en iyi filmlerden birisi,oynadığı dönemde “2001 uzay macerası” ve “alien” karışımı bir film olarak yorumlanmıştı ve bu türden hoşlananların gayet beğeneceği bir film

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.95 Safari/537.36
    81.214.207.250

  9. mehtap diyor ki:
    0
    0

    kendi dalında gayet başarılı yani klasik uzaylı yaratıklarla süslü klişe bir film dgl farklı bir kurgusu var

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    94.123.178.210

  10. gerçek diyor ki:
    0
    0

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    78.184.227.174

  11. ogün gürcan diyor ki:
    0
    0

    bu ilk yorum sacmalığndan bıktım ,bu kimseyi ilgilendirmiyo ilk olarak kimin baktığnı,bide üstelik yorumda yapmıyolar ilk yorum deyipte ,bırakın bunları lütfen-film güzel 10 numara bence

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    88.233.194.142

  12. engin zeybek diyor ki:
    0
    0

    klasik efektlere rağmen güzel olmuş teşekkürler

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22
    78.177.140.186

  13. engin zeybek diyor ki:
    0
    0

    klasik efektler ve seslere rağmen güzel emeğine sağlık teşekkürler

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22
    78.177.140.186

  14. soner diyor ki:
    0
    0

    gelmiş geçmiş en iyi kurgulardan biri bence ve bilim kurguyu kafası kaldırmayanlar minik beyinlerinizi yorup saçma salak yorumlar yazmayın şu film e çok özel bir film korku gerilim de hatsafada fena sürükleyici

    Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US) AppleWebKit/534.10 (KHTML, like Gecko) Chrome/8.0.552.224 Safari/534.10
    78.178.65.254

  15. uğur diyor ki:
    0
    0

    1997 yapımı olmasına rağmen çok güzel bir film herkesin izlemesini tavsiye ederim gayet sürükleyici

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.97 Safari/537.22
    95.15.185.157

  16. camal diyor ki:
    0
    0

    cok guzel bi film.. 10 ustunden 7 🙂

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17
    188.227.216.161

  17. VodK4 SeRDaR diyor ki:
    0
    0

    film güzel olmasın güzel 4.partta virüs var AQ:) izlemeyin.

  18. yıldıray diyor ki:
    0
    0

    süper bir film bence seyredilir site çalışanlarına başarılar

  19. esra diyor ki:
    0
    0

    anlamını yitirmiş :/

  20. machado diyor ki:
    0
    0

    Saçma gereksiz bir film. Elbette zevkler farklı olabilir; ama izledikten sonra keşke izlemeseydim diyeceksiniz.

  21. SAMSUNSPOR diyor ki:
    0
    0

    SÜRÜLEYECİ

  22. ahmet diyor ki:
    0
    0

    gerilimi yüksek ve bencede güzel bir film

  23. konyalı diyor ki:
    0
    0

    güzel film

  24. rufan diyor ki:
    0
    0

    fena değil izlenir

  25. ReMu diyor ki:
    0
    0

    guzel film

  26. esin diyor ki:
    0
    0

    guzel film tskler admin

  27. ozyyyyyyyyyyyy diyor ki:
    0
    0

    hacı manyak ötesi..izle kork felan yani

  28. salim diyor ki:
    0
    0

    fena deil

  29. SENCER diyor ki:
    0
    0

    son yorum benden…:) on üstünden beş

  30. zafer diyor ki:
    0
    0

    film 4 üncü partinin başlarında takılıyor ve sonrası çalışmıyor umarım bu sorun düzeltilir

  31. turgut diyor ki:
    0
    0

    bilgin oncelikle isini iyi yapıyosun sagol. fakat mumkunse filmlerin tarihlerinide yazarsan bi kenara sevinirim tesekkur ederim…

  32. Ulaş diyor ki:
    0
    0

    Arkadaşlar film guzel ızlenır yanı eski yapım olmasına ragmen gayet guzel

  33. tekfurbey diyor ki:
    0
    0

    harika bir film.izlemenizi tavsiye ederimkonusuda güzel.önce uzayda karadelik oluşturuluyor ve burdan boyutlar arası gidiş geliş yapılıyor.fakat gittikleri gibi gelmiyorlar.

  34. enes diyor ki:
    0
    0

    izlemeyin

  35. selma diyor ki:
    0
    0

    mukemmel dı

  36. SeRKaY diyor ki:
    0
    0

    ilk yorum son yorum bırakın bunları yaw… film hakkkında bilgi verin ben izledim sunu diyorum film bayağı sağlam tavsiye ederim gerilim korku tarzında ve güzelll…….

  37. A1000 geliyorr diyor ki:
    0
    0

    sende bir bilgi vermemişsin.film güzel ama biraz aylakça birazda bütçe yetersizliği neden çünkü o kara delik açıldığında 1.o kara delik olduğu için diğer gemiyi de çekmeliydi 2.çok büyük patlama mevcut değildi neyse ama bilim kurgu aksiyon sevenler için film güzel 10/7,8 gibi

  38. A1000 geliyorr diyor ki:
    0
    0

    dördüncü murat beye üzülmüş ? ilk üçe giremediğinden 🙁 😀

  39. seranser diyor ki:
    0
    0

    bu ilk yorum benden malligida nedir cözemedim filmi izlemeden bir seyler yazmak icin millet bir birini yiyor ama filmi izledikten sonrada filim ile ilgili en ufak bir fikriyati yok tek amaci ilk yorum benden yazmak bunu yazinca kendindilerini farkli his ediyorlar zaar.

  40. gfb diyor ki:
    0
    0

    ilk yorum benden iyi gibi

  41. MÜMİN MÜMİN diyor ki:
    0
    0

    ilk yorum benden izlemedim ama izliycem 😀


Bu sitede yer alan tüm filmler “video paylaşım siteleri” aracılığıyla paylaşılmaktadır. Bu site kendi sunucularında herhangi bir video içeriği barındırmadığından bu konuda bir telif hakkı sorumluluğu kabul etmemektedir. Sitemizde bulunan bir filmin telif hakkınızı ihlal ettiğini düşünüyorsanız telif kanıtlayıcı belgeler ile birlikte [email protected] e-posta adresinden kaldırılmasını talep edebilirsiniz.