Yüzüklerin Efendisi Kralın Dönüşü izle, Yüzüklerin Efendisi 2 izle, Yüzüklerin Efendisi 2 Türkçe Dublaj izle, Yüzüklerin Efendisi 2 Filmini izle

Yüzüklerin Efendisi Kralın Dönüşü Türkçe Dublaj izle

Film Açıklaması
Yüzüklerin Efendisi Kralın Dönüşü Türkçe Dublaj izle

Aragorn, kendi ırkının çağrısına cevap vererek, Orta Dünya’nın bütün kaderi onun elindeyken doğumuyla birlikte ona verilen gücünü kullanabilecek midir? Karanlığın bütün güçleri son savaş için bir araya gelirken Gandalf, Gondor’un yaralı ordusunu toparlamak için hazırlıklara başlar. Gandalf’a gereken destek Rohan Kralı Theoden’den gelir. Thoden, tarihin bu en büyük savaşı için tüm savaşçılarını seferber eder. İçlerinde saklanan Eowyn ve Merry ile birlikte insanlar, tüm cesaretlerine ve ırklarına olan sonsuz bağlılıklarına rağmen Gondor’u kuşatan düşmanların karşısında güçsüzdür. Çok büyük kayıplar vereceklerini bilseler de insanlar Sauron’un dikkatini başka yöne çekerek Yüzük Taşıyıcısı’nın yolculuğunu tamamlamasını sağlamak için hayatlarının en zor savaşında birbirlerine kenetlenirler. Jetfilmizle.COm Sunar İyi SEyirler.

Yapım:
IMDB Puanı:
Senaryo:
Yönetmen:

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle

  1. Ceyda diyor ki:
    0
    0

    Film çok hoş

    Mozilla/5.0 (iPad; CPU OS 7_1_2 like Mac OS X) AppleWebKit/537.51.2 (KHTML, like Gecko) Version/7.0 Mobile/11D257 Safari/9537.53
    141.101.105.119

  2. Ceyda diyor ki:
    0
    0

    Golem in diagon u öldürme sahnesi ve yıldan yıla dönüşme hali çok korkutucu.Acayip tırstım.bide birazdan yatacaz harbi b.ku yedim ben

    Mozilla/5.0 (iPad; CPU OS 7_1_2 like Mac OS X) AppleWebKit/537.51.2 (KHTML, like Gecko) Version/7.0 Mobile/11D257 Safari/9537.53
    141.101.105.119

  3. engin diyor ki:
    0
    0

    ya hacı acıyom filimlerde bı tuhaflık var tesekkürler güzel filimler ama tam yükle sıkıntılı oluyo ya acmıyo yada silinmiş

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36
    1.1.1.18

  4. ahmet diyor ki:
    0
    0

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/534.57.2 (KHTML, like Gecko) Version/5.1.7 Safari/534.57.2
    1.1.1.18

  5. turgay diyor ki:
    0
    0

    filmın 4 serısını ızleyın anlarsınız beyler ben bu filme hayranı sımdı yuzuklerın efendısını 4. serısı cıkmıs hobbıt dıye o da guzel harıka film yapana ve bu filmı yayınlaya tsklr emege saygı

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/5.0)
    95.5.56.129

  6. can diyor ki:
    0
    0

    bu furudo tambi orpu cocugu çıktı sen ibnesin oglum bak nasılda saatı fılmın sonunda kankasını 😀 neyse mutluson tşk gandalf dunyayı kurtardın

  7. meriç diyor ki:
    0
    0

    maniyak film nerdeyse 999999 kere izledim

  8. matraqboys diyor ki:
    0
    0

    ABİ BU FİLM VARYA İDDAA EDİYORUM DÜNYANIN GELMİŞ GEÇMİŞ EN İYİ FİLMİDİR BUGÜNE KADAR HİÇBİR FİLM 10 DALDA OSCAR ALAMADI AMA BU FİLM ALDI ESARETİN BEDELİ FİLMİ BİLE BU KADAR OSCAR ALAMADI 100 KERE İZLEDİM HALADA İZLİYORUM :d

  9. vural diyor ki:
    0
    0

    gördüğüm en güzel site bece bu site teşekürler

  10. vural diyor ki:
    0
    0

    güzel

  11. ozkiremitci diyor ki:
    0
    0

    gül benimle evlensene..

  12. Şakirt diyor ki:
    0
    0

    Gül adlı şahsiyet ikiz kule değil iki kule demişsin doğru söylemişsin ama bende bişey söylicem savron değil o sauron

  13. selcuk bozo diyor ki:
    0
    0

    boş zamanlarda izlenilebilir:))))

  14. blueberry diyor ki:
    0
    0

    eh işte filmi boş zamanlarda izlenebilir çok da güzel degil 10 üzerinden 3

  15. spartacus diyor ki:
    0
    0

    harika bi filim…….

  16. Çılgın diyor ki:
    0
    0

    bende hiç bir sorun yok ya admin benimki tamamen düzgün ve güzel çalışıyor yani sorun filan yok

  17. Çılgın diyor ki:
    0
    0

    YA ABİ FİLM ÇOKK GÜZEL MÜKKEMMELLL ADMİN SANA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM AMA BİDE KIR ZİNCİRLERİNİ KOYSAN GÜZEL OLUR ŞİMDİDİEN TEŞEKKÜR EDERİM ADMİN

  18. Enes diyor ki:
    0
    0

    Gül savron değil sauron milleti eleştirirken kendine bak 🙂

  19. ufuk diyor ki:
    0
    0

    Bende film acılmıyor admin neden acılmıyor acaba

    • admin diyor ki:
      0
      0

      arkadaslar filmlerde bi sorun var aksama dogru düzelicek kısa süreli rahatsizlikdan dolayi özür dileriz

  20. ALPEREN diyor ki:
    0
    0

    yha ben 1gün önce 3patını izledim şimdi geri kalanını izlemek için açtım ama video not diyor neden olduğunu bilen varsa söylesin lütfen bu sitede hep böle oluyor çünkü bide komedi diye girdim sayfaya yüzüklerin efendisi çıktı o maymun kılıklı yaratık çok komik ama

  21. mazlum diyor ki:
    0
    0

    sızı hakıketten tbrık edıyorum cok guzel bı sıte opum

  22. gül diyor ki:
    0
    0

    neyse şimdi acil bikaç güzel film izlemem lazım do re mi adında bir film aslında adı müzik ve sevgilim izliycemmm…… gerçi kafayı o da toparlamaz buüun 3 yeğenimle geçti tüm gün pepee ve kayu’yu izledim ne işkence ya ağlamak istiyordum resmen:::::)))sadece bir bölüm izleyin anlarsınız neden olduğunu tamam çoçuklar için eğitici ama yetişkinler için cinnet sebeebi gerçekten ………….bövvvvvv bövvvv bövvvv diyorum ne gündü ama aslında günlüğe yazmak isterdim ama günlük tutmuyorum ee bi ara tutuyorudm sonra okiyim dedim okuyunca farkettim ki günlükteki tüm olayları sanki birgün okuyacaklarmış gibi yalan yalnış anlatmışım ….günlüğe yalan söylemek çok komikkkk:)))) neyse ben izlemek için kaçar byyy

  23. gül diyor ki:
    0
    0

    ikiz kule değil iki kule:))) savrona ait olan gözün arada bulunduğu kuleler kastetdiliyor yani:))))) hayranım bu filmin tüm serilerine ya damlar mükemmel ötesi çekmiş oyuncular,senarya,kostüm,mekan,yönetmen,müzikler,makyaj vb vb vb harika mutlaka izlenmeeli diyorummmmm
    film tavsiye edesim var:
    harry poter
    alacakaranlık
    esaretin bedeli
    cesur yürek
    son samuray
    titanic
    piyanist

    eğer korku derseniz
    aynalar baya iyidir derim

    romantik derseniz :
    only you( sojş sub) oyuncu bu, konusu eski bir boksör ve kör bir kızın aşkı ben ağlamıştım baya
    2. bebek ve ben
    3.devdas(hint filmi bu) kast sisteminin bir aşk için getirdiği engellerle dolu mükemmel bir fil 1994 dünya güzeli aishvaria rai başrol.
    aslında çokkkkkkk film var beğendiğim ama yazsam sayfalar yetmez kısa kestimmm bu arada anime severlere tavsiyede bulunabilirim ama bu kez tavsiyeler dizi unutmayın
    1.kimi ni todoke:( okul pek güzel olmayan asosyal hatta halka filmindeki kıza benzediği için adı savako olmasına rağmen sadako denilen korkulan kızın okulun en mükemmel yakışıklı popüler kazehaya ile olan aşkı anlatılır…..
    2.kaichira va maid sama burda ise okul başkanı tam bir feminist tam bir cadı olan bir kız öğrenci maddi durumunu düzeltmek için bi yerde garsonluk yapar ve bubu okulun en yakışılı çoçuğu farkeder:))
    3.lovely komplex 1.72 boyundaki bir kız ile 1.58 boyundaki bir erkeğin aşk hikayesi erkek uzun olunca ortaya çıkmayan sorunlar kız olunca maleseffffffffff baya çok çıkıyor :))))
    4.ouran high school host culup komik ve güzel
    5.vampir knight bu 2 sezunluk 26 bölümlük bir anime ama harika harika harika diyorum ya özellikle kaname sempaiile kiryuu zero çok yakışıklı tabi şeker kız candy deki terry grenchester kadar olamaz olamaz olamaz( kızların tepkisinden korktum diye belirtiyim dedim
    çünkü herkes bilir çoçukluğu şeker kız candy ile geçen her kız çoçuğu terry’e aşıktır şaka değil vala cittiyim günlerce ağladığımı bilirimmmmm hatta kendi dönemindeki tğm kızların ilk aşkıdır emin olunnn komik farkındayım hatta terry tam bir artis çünkü asidir zengindir yakışıklıdır ama züppe değildir aslında sorunlu biridir ve dikkat edin günümüzün genç bayanları ki bunlar terry zamanının çokukları idi işte bu kızlar hala bu animeden kurtulamamış ve hala kendilerini üzen sorunlu erkekleri seçerler e ne yapsınlar bunu izleuerek büyüdülerr neyse rahatladım ya yazasım vardı yazdım ğpek alakalı olmasa da:)))))

  24. Saffet diyor ki:
    0
    0

    İkiz kule filmi nerede?

  25. Necdet Ozbay diyor ki:
    0
    0

    Hayranım sizin bu siteye.Çok güzel filmler var,herbirini sıkılmadan izliyorum,teşekkür ediyorum sizlere…Yüzüklerin Efendisi’ne gelince film Türkiye’ye gelince çoğu sahnesi kesilmişti.Umut ediyorum ki kesilmiş sahneler artık tam turkçe dublaj izlensin.


Bu sitede yer alan tüm filmler “video paylaşım siteleri” aracılığıyla paylaşılmaktadır. Bu site kendi sunucularında herhangi bir video içeriği barındırmadığından bu konuda bir telif hakkı sorumluluğu kabul etmemektedir. Sitemizde bulunan bir filmin telif hakkınızı ihlal ettiğini düşünüyorsanız telif kanıtlayıcı belgeler ile birlikte [email protected] e-posta adresinden kaldırılmasını talep edebilirsiniz.